Alfauros muistelee: nuori juuri eronnut nainen antautui pikkujoulujen jatkoilla
Olin työpaikalla useissa eri tilanteissa havainnut tämän alle kolmekymppisen naisen kiinnostuksen: katseessa näkyi alfan ihailu kun oheistin projektissa tiimejä. Kävimme kahdestaan muutamaa asiaa läpi ja hän tuli lähelle ja tunsin olemuksessa alkukantaisen halun. Loppuviikolla pikkujouluissa olin ohittamassa häntä takaa kun hän nojasi baaritiskin korkuiseen pöytään selkä ja peppu kauniisti kaarella. Hän näki että olen tulossa. Sen sijaan että olisi väistänyt näin että hän jäi odottamaan väistämätöntä kosketusta. Ohi mennessäni tein poikkeuksellisen liikkeen: tartuin kevyesti kiinteään peppuun ja puristin. Nainen kiljahti odottamatonta liikettä mutta kikatti sitten iloisesti. Muutamaa tuntia myöhemmin tämä hiljattain eronnut kiihkeä kaunotar antautui alfalle hiljaa uikuttaen.
Kommentit (41)
Hyi, hyi. Kaikesta päätellen olet oikea sarjakourija juuri siellä baaritiskillä, ja sehän on jo vähän junttia. Jos vaikka vaihteeksi seuraavaksi kertoisit puristeluelämyksistäsi siellä työpaikalla. Hahmoihin kaipaisin myös hieman lisää syvyyttä, esim. alfan huono päivä ja mahdoton lakinainen toimistolla, taikka vaikka nuori, mutta töykeä jäätelökioskin myyjä ja isoilla seteleillä maksava alfa tai alfa työn puolesta tuhman ja nokkavan lääkärin tarkastuksessa.
p.s. I love you
Vierailija kirjoitti:
Hyi, hyi. Kaikesta päätellen olet oikea sarjakourija juuri siellä baaritiskillä, ja sehän on jo vähän junttia. Jos vaikka vaihteeksi seuraavaksi kertoisit puristeluelämyksistäsi siellä työpaikalla. Hahmoihin kaipaisin myös hieman lisää syvyyttä, esim. alfan huono päivä ja mahdoton lakinainen toimistolla, taikka vaikka nuori, mutta töykeä jäätelökioskin myyjä ja isoilla seteleillä maksava alfa tai alfa työn puolesta tuhman ja nokkavan lääkärin tarkastuksessa.
p.s. I love you
Kiitos. Olin jo ihan unohtanut kikattelevan nuoren lääkärin. Seuraavalla kerralla. T: Alfauros
Alfaksi sinun naiskokemuksesi vaikuttavat varsin yksipuolisilta. Sama kaava toistuu joka tarinassa: nuori nainen antautuu sinulle hiljaa uikuttaen.
Etkö koskaan kaipaa kokemuksia kovaa ja korkealta voihkivista naisista? Tai osaavista ja toisinaan jopa dominoivista naisista? Entä missä ovat kokemukset hiljaa huokailevista naisista? Tai monenlaisia ääniä, aina tilanteesta riippuen, päästelevistä naisista? Entäs ne naiset jotka eivät ääntele lainkaan, mutta joiden nautinnon huomaa liikkeistä ja eleistä, katseen intensiivisyydestä?
Suosittelen, että vaikka omakohtaiset kokemuksesi haaleita erilaisista naisista olisivatkin, niin keksi vaikka omasta päästäsi vähän enemmän variaatioita näihin tarinoihisi. Mielenkiinto pysyy paremmin yllä, kun juonenkäänteet ja loppuratkaisu eivät aina ole pohjimmiltaan samanlaiset. Mä siirryn nykyisin stooreissasi jo suoraan loppuun ja katson antaudutaanko siellä alfalle hiljaa uikuttaen. Se ei ole kovin imartelevaa kirjallisia taitojasi ajatellen.
N 43 kirjoitti:
Alfaksi sinun naiskokemuksesi vaikuttavat varsin yksipuolisilta. Sama kaava toistuu joka tarinassa: nuori nainen antautuu sinulle hiljaa uikuttaen.
Etkö koskaan kaipaa kokemuksia kovaa ja korkealta voihkivista naisista? Tai osaavista ja toisinaan jopa dominoivista naisista? Entä missä ovat kokemukset hiljaa huokailevista naisista? Tai monenlaisia ääniä, aina tilanteesta riippuen, päästelevistä naisista? Entäs ne naiset jotka eivät ääntele lainkaan, mutta joiden nautinnon huomaa liikkeistä ja eleistä, katseen intensiivisyydestä?
Suosittelen, että vaikka omakohtaiset kokemuksesi haaleita erilaisista naisista olisivatkin, niin keksi vaikka omasta päästäsi vähän enemmän variaatioita näihin tarinoihisi. Mielenkiinto pysyy paremmin yllä, kun juonenkäänteet ja loppuratkaisu eivät aina ole pohjimmiltaan samanlaiset. Mä siirryn nykyisin stooreissasi jo suoraan loppuun ja katson antaudutaanko siellä alfalle hiljaa uikuttaen. Se ei ole kovin imartelevaa kirjallisia taitojasi ajatellen.
Alfaa kiinnostaa vain nuoret ja antautuvat naiset. Sellaiset jotka uikuttaa. Hiljaa.
Heh. Mä antauduin huutaen rakastajalleni eilen. Mutta sainpa minäkin hänet huutamaan nautinnosta, kun hän laukesi. Antautuiko hän siis minulle huutaen?
Nyt olen varma: Alfauros kirjoittaa ensimmäisen vastauksensa aina ensin.
Ei voi olla mahdollista, että joka ikinen eka vastaus hänen viesteihinsä on "ihanaa" tai "mahtavaa" tai "huikeeta".
Jäit juuri kiinni. Onko sinulla jotain psyykkisiä ongelmia kenties, kun pitää vastata itse omaan viestiin?
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen varma: Alfauros kirjoittaa ensimmäisen vastauksensa aina ensin.
Ei voi olla mahdollista, että joka ikinen eka vastaus hänen viesteihinsä on "ihanaa" tai "mahtavaa" tai "huikeeta".
Jäit juuri kiinni. Onko sinulla jotain psyykkisiä ongelmia kenties, kun pitää vastata itse omaan viestiin?
No oliko se joku yllätys muka.
Hei Al, Fauroksen fetakombinaatista soitettiin ja kyseltiin notta mihnä sä taas luuraat, setäsi oli pikkasen vittuntuneen olonen. Nyt äkkiä takas töihin sieltä koneen ääreltä, ei ne tynnyrit itsekseen siirry. Hopi hopi!
Tää alffa on kyllä niin perin vastenmielinen otus, että paivän puistatusannos on kertalaakista täysi kun yhden avauksen lukee. Eipä tarvi enää kaivella varpaanvälejä :)
Vierailija kirjoitti:
Tää alffa on kyllä niin perin vastenmielinen otus, että paivän puistatusannos on kertalaakista täysi kun yhden avauksen lukee. Eipä tarvi enää kaivella varpaanvälejä :)
Halutuimmat miehet on usein samalla ärsyttäviä mutta niin kiihottavia :)
Yllätys. Tämä on saanut jäädä tänne. T: Alfauros
Kuule; alfaurokset eivät kirjoittele vauva-palstoilla.
Alfauros kerro joku uusi tarina! Fanisi odottavat jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule; alfaurokset eivät kirjoittele vauva-palstoilla.
Selvästi vähentänyt kiinnostusta kirjoittaa kun häviävät heti bittiavaruuteen. T: Alfauros
Vierailija kirjoitti:
Alfauros kerro joku uusi tarina! Fanisi odottavat jatkoa.
Pysy linjoilla. Tänään tulee vielä uusi tarina. T: Alfauros
Vierailija kirjoitti:
Ikäerosi Ikiksen kanssa?
En osaa sanoa en tunne Ikistä. T: Alfauros
Muuta toi kirjailijanimesi, esim. Tohvelisankari olis vetävämpi.
Naiset janoavat kanssani uusintaa joten uskon olevani hyvää seuraa. Voit kutsua minua ihan vain Alfaksi. T: Alfauros