Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alfauros muistelee: nuori juuri eronnut nainen antautui pikkujoulujen jatkoilla

Vierailija
18.05.2016 |

Olin työpaikalla useissa eri tilanteissa havainnut tämän alle kolmekymppisen naisen kiinnostuksen: katseessa näkyi alfan ihailu kun oheistin projektissa tiimejä. Kävimme kahdestaan muutamaa asiaa läpi ja hän tuli lähelle ja tunsin olemuksessa alkukantaisen halun. Loppuviikolla pikkujouluissa olin ohittamassa häntä takaa kun hän nojasi baaritiskin korkuiseen pöytään selkä ja peppu kauniisti kaarella. Hän näki että olen tulossa. Sen sijaan että olisi väistänyt näin että hän jäi odottamaan väistämätöntä kosketusta. Ohi mennessäni tein poikkeuksellisen liikkeen: tartuin kevyesti kiinteään peppuun ja puristin. Nainen kiljahti odottamatonta liikettä mutta kikatti sitten iloisesti. Muutamaa tuntia myöhemmin tämä hiljattain eronnut kiihkeä kaunotar antautui alfalle hiljaa uikuttaen.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa ap oikeasti jo harjoitella sänkytaitojasi, kunnon rakastajan käsissä nainen ei uikuta hiljaa.

Naiset janoavat kanssani uusintaa joten uskon olevani hyvää seuraa. Voit kutsua minua ihan vain Alfaksi. T: Alfauros

Vierailija
22/41 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, hyi. Kaikesta päätellen olet oikea sarjakourija juuri siellä baaritiskillä, ja sehän on jo vähän junttia. Jos vaikka vaihteeksi seuraavaksi kertoisit puristeluelämyksistäsi siellä työpaikalla. Hahmoihin kaipaisin myös hieman lisää syvyyttä, esim. alfan huono päivä ja mahdoton lakinainen toimistolla, taikka vaikka nuori, mutta töykeä jäätelökioskin myyjä ja isoilla seteleillä maksava alfa tai alfa työn puolesta tuhman ja nokkavan lääkärin tarkastuksessa.

p.s. I love you

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, hyi. Kaikesta päätellen olet oikea sarjakourija juuri siellä baaritiskillä, ja sehän on jo vähän junttia. Jos vaikka vaihteeksi seuraavaksi kertoisit puristeluelämyksistäsi siellä työpaikalla. Hahmoihin kaipaisin myös hieman lisää syvyyttä, esim. alfan huono päivä ja mahdoton lakinainen toimistolla, taikka vaikka nuori, mutta töykeä jäätelökioskin myyjä ja isoilla seteleillä maksava alfa tai alfa työn puolesta tuhman ja nokkavan lääkärin tarkastuksessa.

p.s. I love you

Kiitos. Olin jo ihan unohtanut kikattelevan nuoren lääkärin. Seuraavalla kerralla. T: Alfauros

24/41 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfaksi sinun naiskokemuksesi vaikuttavat varsin yksipuolisilta. Sama kaava toistuu joka tarinassa: nuori nainen antautuu sinulle hiljaa uikuttaen.

Etkö koskaan kaipaa kokemuksia kovaa ja korkealta voihkivista naisista? Tai osaavista ja toisinaan jopa dominoivista naisista? Entä missä ovat kokemukset hiljaa huokailevista naisista? Tai monenlaisia ääniä, aina tilanteesta riippuen, päästelevistä naisista? Entäs ne naiset jotka eivät ääntele lainkaan, mutta joiden nautinnon huomaa liikkeistä ja eleistä, katseen intensiivisyydestä?

Suosittelen, että vaikka omakohtaiset kokemuksesi haaleita erilaisista naisista olisivatkin, niin keksi vaikka omasta päästäsi vähän enemmän variaatioita näihin tarinoihisi. Mielenkiinto pysyy paremmin yllä, kun juonenkäänteet ja loppuratkaisu eivät aina ole pohjimmiltaan samanlaiset. Mä siirryn nykyisin stooreissasi jo suoraan loppuun ja katson antaudutaanko siellä alfalle hiljaa uikuttaen. Se ei ole kovin imartelevaa kirjallisia taitojasi ajatellen.

Vierailija
25/41 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 43 kirjoitti:

Alfaksi sinun naiskokemuksesi vaikuttavat varsin yksipuolisilta. Sama kaava toistuu joka tarinassa: nuori nainen antautuu sinulle hiljaa uikuttaen.

Etkö koskaan kaipaa kokemuksia kovaa ja korkealta voihkivista naisista? Tai osaavista ja toisinaan jopa dominoivista naisista? Entä missä ovat kokemukset hiljaa huokailevista naisista? Tai monenlaisia ääniä, aina tilanteesta riippuen, päästelevistä naisista? Entäs ne naiset jotka eivät ääntele lainkaan, mutta joiden nautinnon huomaa liikkeistä ja eleistä, katseen intensiivisyydestä?

Suosittelen, että vaikka omakohtaiset kokemuksesi haaleita erilaisista naisista olisivatkin, niin keksi vaikka omasta päästäsi vähän enemmän variaatioita näihin tarinoihisi. Mielenkiinto pysyy paremmin yllä, kun juonenkäänteet ja loppuratkaisu eivät aina ole pohjimmiltaan samanlaiset. Mä siirryn nykyisin stooreissasi jo suoraan loppuun ja katson antaudutaanko siellä alfalle hiljaa uikuttaen. Se ei ole kovin imartelevaa kirjallisia taitojasi ajatellen.

Alfaa kiinnostaa vain nuoret ja antautuvat naiset. Sellaiset jotka uikuttaa. Hiljaa.

Vierailija
26/41 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mä antauduin huutaen rakastajalleni eilen. Mutta sainpa minäkin hänet huutamaan nautinnosta, kun hän laukesi. Antautuiko hän siis minulle huutaen?

Vierailija
27/41 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen varma: Alfauros kirjoittaa ensimmäisen vastauksensa aina ensin.

Ei voi olla mahdollista, että joka ikinen eka vastaus hänen viesteihinsä on "ihanaa" tai "mahtavaa" tai "huikeeta".

Jäit juuri kiinni. Onko sinulla jotain psyykkisiä ongelmia kenties, kun pitää vastata itse omaan viestiin?

Vierailija
28/41 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen varma: Alfauros kirjoittaa ensimmäisen vastauksensa aina ensin.

Ei voi olla mahdollista, että joka ikinen eka vastaus hänen viesteihinsä on "ihanaa" tai "mahtavaa" tai "huikeeta".

Jäit juuri kiinni. Onko sinulla jotain psyykkisiä ongelmia kenties, kun pitää vastata itse omaan viestiin?

No oliko se joku yllätys muka.

Vierailija
29/41 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Al, Fauroksen fetakombinaatista soitettiin ja kyseltiin notta mihnä sä taas luuraat, setäsi oli pikkasen vittuntuneen olonen. Nyt äkkiä takas töihin sieltä koneen ääreltä, ei ne tynnyrit itsekseen siirry. Hopi hopi!

Vierailija
30/41 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää alffa on kyllä niin perin vastenmielinen otus, että paivän puistatusannos on kertalaakista täysi kun yhden avauksen lukee. Eipä tarvi enää kaivella varpaanvälejä :)

Vierailija
31/41 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää alffa on kyllä niin perin vastenmielinen otus, että paivän puistatusannos on kertalaakista täysi kun yhden avauksen lukee. Eipä tarvi enää kaivella varpaanvälejä :)

Halutuimmat miehet on usein samalla ärsyttäviä mutta niin kiihottavia :)

Vierailija
32/41 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys. Tämä on saanut jäädä tänne. T: Alfauros

Vierailija
33/41 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule; alfaurokset eivät kirjoittele vauva-palstoilla.

Vierailija
34/41 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyseessä Ikis?

T. N24

Vierailija
35/41 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfauros kerro joku uusi tarina! Fanisi odottavat jatkoa.

Vierailija
36/41 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule; alfaurokset eivät kirjoittele vauva-palstoilla.

Selvästi vähentänyt kiinnostusta kirjoittaa kun häviävät heti bittiavaruuteen. T: Alfauros

Vierailija
37/41 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfauros kerro joku uusi tarina! Fanisi odottavat jatkoa.

Pysy linjoilla. Tänään tulee vielä uusi tarina. T: Alfauros

Vierailija
38/41 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerosi Ikiksen kanssa?

Vierailija
39/41 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäerosi Ikiksen kanssa?

En osaa sanoa en tunne Ikistä. T: Alfauros

Vierailija
40/41 |
31.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta toi kirjailijanimesi, esim. Tohvelisankari olis vetävämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän