Veljen vastuu pikkusiskon siveellisyydestä.
Kuinka tavallista on että isoveli huolehtii siitä ettei pikkusisko menetä neitsyyttään liian aikaisin tai väärälle miehelle? Onko palstalla linjoilla isoja veljiä jotka ovat ottaneet tehtäväkseen suojella pikkusystereitä pahalta maailmalta?
Kommentit (25)
Mitenköhän veli voi asiasta huolehtia??
Minulla ei ole siskoja, mutta jos olisi pikkusisko niin kokisin hänen suojelemisen velvollisuudekseni.
Vierailija kirjoitti:
Kovistelemalla tytön ympärillä pyöriviä jännämiehiä.
Velje. Tehtävä on auttaa siskoa saamaan se, mitä sisko haluaa. Ei vahtia, mitä tämän veljen mielestä pitäisi haluta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole siskoja, mutta jos olisi pikkusisko niin kokisin hänen suojelemisen velvollisuudekseni.
Neitsyyden vahtiminen ei ole mitään suojelemista.
Joko joku ykkös- tai kakkospolven musumatu on opetellut sen verran suomea, että kunniamurhat tulevat Suomenkin vitsaukseksi?
Siskojen tai veljien seksielämä ei toisille kuulu. Jokainen hoitaa panonsa ihan itse.
Veljen tehtävä on kunnioittaa siskoaan tasavertaisena ihmisenä, ei holhota ja tärvellä tämän ihmissuhteita.
Itse katson ettei siskoni liiku ulkona liian myöhään.
AV-lortoille otsikon mukainen toiminta olisi tietysti kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Itse katson ettei siskoni liiku ulkona liian myöhään.
Lisäksi mottaan nenään jokaista jännämiestä, joka häneen kajoaa.
Oot ihana isoveli kun suojelet pikkusiskoasi tekemästä mitään tyhmää, joka voi vaivata loppuelämän.
...ei todellakaan. Viimeksi kun katsoin niin asuttiin Suomessa, ei Saudi-Arabiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovistelemalla tytön ympärillä pyöriviä jännämiehiä.
Jännämiehet pistää veikalle turpaan, eikä siskoakaan varmaan haittaa jos on veljenä on tommonen vitun kuvatus.
No riippuu varmaan vähän henkilöiden iästä. Jos sisko on vielä ihan lapsenkengissään niin totta kai sitä pitää vahtia.
Mä pidän huolen, ettei pikkusisko sekoile viinan kanssa tai lähde omille teilleen kännissä ja jos joku kohtelee sitä huonosti, niin saa vastata mulle.
Jos perheessä ja siskolla on ollut järkevä ja hyvä kasvatus, ei vilkuile jännämiesten perään edes kahden promillen esiteinin kännissä. Kaverit katsovat perään siinä tilassa.
Olisin motannut veljeäni jos hän olisi millään tavoin sekaantunut asioihini.