Onkohan palstalla paljonkin julkkiksia?
Aihe joka kiinnostaa minua kovin. Ketähän julkisuudesta tuttuja henkilöitä AV:lla seikkailee. Välillä aina tulee mieleen, että joissain jotain julkkista pilkkaavassa tai vähättelevässä ketjussa joku ärhäkkä julkkiksen puolustaja onkin tämä kyseinen henkilö itse. Melkein jopa kiihottava ajatus. Tai sitten joku oikeinkin hyvä ja asiallinen viestien vaihto onkin tullut käytyä jonkun sellaisen julkimon kanssa jota ei voi sietää. Anonyymiys on mystinen ja kutkuttava asia. Ehkä jopa minä olen julkisuudesta tuttu henkilö, kaikkien tuntema muusikko vaikkapa.
Terveisin Naispelko22
Kommentit (11)
Ruotsin kuningas täällä hej, lasketaanko minut julkkikseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ssss on Saimi Hoyer
Tai Laila Snellman 😱
Kyllä veikkaan että julkkisedustus on vahvana käsikakkaketjuissa.
Hello Finland, olen Ridge ja olen opetellut salaa Suomea :) Viihdyn av:lla. Olette mahtavia mammat.
Vierailija kirjoitti:
Hello Finland, olen Ridge ja olen opetellut salaa Suomea :) Viihdyn av:lla. Olette mahtavia mammat.
...ja edelleen. Olen oppinut teiltä paljon mammat. Mm. persereijän vahauksen ja kiillotuksen.
olen tuksu ja olen se joka paskoo kaikki keskustelut kirjoittamalla typeriä alapeukkuja kerjääviä viestejä ja provoilemalla aloituksia :)
Olen Tarja Halonen ja kiitos siitä käsikakka "reseptistä". Tuli tarpeeseen kun omaan niin kovin isot jöötit ja loiskahdus on suurempi kuin simo salmisen pellehypyissä koskaan :)
Olen mika salo 😎