Kysyttävää?

Kylläpäs tuo uni sitten maistuu, nän siiderin ja pitkän viikonlopun jäkee. Perjantaina söin pizzaa karvakäsiltä 2kpl ostettuna ja join perjantai-lauantaina neloskaljaa laatikon. Sunnuntai-maanantai join kuivaa omenasiideriä ja maanantaina söin kaksi einespizzaa.
Tiistaina heräsi klo 8.sulkemaan kelloradion sitten nukahdin ja heräsin ilta kymmeneltä 22.00 Tämän jälkee päätin, etten herää ja kulutin aikaa torkkuen klo 9.00 kännykän herätykseen, jonka olin kytkenyt keskiviikolle.

Kysyttävä? Terveisin kauniiksi, älykkääksi ja viehtäväksi kehuttu mies 28v, joka pituus 192cm suhteessa painoon oli perjantaina 89kg. Nyt se voi olla enemmän tai vähemmän

Kuivatus voi laihduttaa, mutta söinkin su-ma-ti tietääkseni vain kaksi saarioisten einespizzaa. Olen nimittäin pohtinut tässä vakavasti, että minä saattaisin olla ikäni puolesta se monenkin tämän palstalaisen poika tai sitten isä. Mutta minä olenkin orpoja enkä halua lapsia. Kysyttävää enemmän?

Ai mitäkö söin tänää aamiaiseksi? Snelmannin Nakkipaketin, iltapalaksi 50g maapähkinää ja 125g:n riisipussin.

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (3)

Vierailija

Minkä ihmeen riisipussin söit? Ja eikö sulla oo töitä/opiskelua mihin olis tarttenu mennä? Eikö kukaan ollut yrittänyt tavoitella sua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen riisipussin söit? Ja eikö sulla oo töitä/opiskelua mihin olis tarttenu mennä? Eikö kukaan ollut yrittänyt tavoitella sua?

Uncle Ben riisit söin. Juu ja en ole työssä. Mutta jos tämä totuus järkyttää työttömyydestä, voit katsella sen sijaan ennemmin vaikkapa noita "Jone Nikula Reissumiehenä" kuvia työnteosta.

http://kampanjat.radiorock.fi/reissumies

Eikä mainosta kanavaa, vaan kaikenmaailman karvaisia "reissumiehiä"

T:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.