Poikaystävälle tuli kyynel silmään ja hän aneli minua jäämään kun sanoin että parasta olisi nyt erota
Sanoin, että ei tästä suhteesta voi tulla mitään. Mm. koska minulla on koiria ja hän ei pidä koirista. Ja siis tulee aina olemaankin koiria. Lisäksi minulla on lääkitys masennukseen.
Hän ei hyväksy sitä että syön mielialalääkkeitä mitkä sain isäni kuoltua kun olin lähes itsemurhaa tekemässä. Istuin jo katolla ja soitin ihmisille että mitä aion tehdä.
Isä sitten onneksi sai minut luopumaan aikeistani kun soitin hänelle ja hän kertoi että olen hänelle tärkeintä elämässä ja hän kuolisi suruun jos tekisin itsemurhan.
Onko tällaisessa elämässä järkeä?
Kommentit (10)
Soitit kuolleelle isälle.. Sä tosiaan tarvitset lääkkeitä!!
Siis isäsi kuoli mutta soitit isällesi?
Eli soitit isälle taivaaseen, vai?
Soitit siis katolla ollessasi kuolleelle isällesi?
Soitit isällesi kun hän oli kuollut???
Olit tekemässä itsemurhaa isäsi kuoltua, mutta sitten kuitenkin isäsi sai sinut luopumaan aikeistasi? Onko sinulla kaksi isää vai mitä ihmettä?
Öö, miten tuo nyt meni, pääsi kuoltua sait mielialalääkkeet kun yritit itsemurhaa, mutta kuitenkin tämä kuollut isäsi sai sinut luopumaan aikeestasi?
Puhun isälleni vaikka hän on kuollut ja mielessäni soitan hänelle. Unessa hän vastaa. Jos tämä on teistä hauskaa niin ihan sama. Aion kyllä hakea apua kunhan pystyn. Olen nyt niin rikki.
ap
😂 nyt hiukan tais provo ns kusta kintuille 😂
Soitit sun isälle kun se oli kuollut. Vähän tasoa provoihin.