Cabin in the woods -elokuva nyt Herolla.
Oletteko nähneet, onko oikeasti pelottava? Mietin, että kannattaako valvoa ja katsoa. Tykkään kauhupätkistä...
Kommentit (16)
Haluaisin katsoa, mutta en pelkurina uskalla. Spoilaa, jookos? (Ei ap)
Yks huonoimpia leffoja mitä oon ikinä nähny
Ei se mikään pelottava ole.aika erikoinen loppu kyseisessä leffassa
Pöljä. Ei pelottava, en laskisi kauhuksi. Hämmentävän hyvät pisteet IMDB:ssä, itse antaisin 5.5/10
En minäkään luokittelisi kauhuksi sitä. Toiminta-fantasiaa ehkä.
Spoilatkaa loppu. En jaksa katso, koska en usko sen olevan aikani arvoinen. Mutta erikoiseksi sanottu loppu kiinnostaa silti :)
Se on metakauhua. Ei pelottava mutta hyvä. Tyhmät ei vaan tajua.
Tää on ehkä joku kauhukomedia ja toimiva sellainen.
Pelottavin elokuva ikinä minun mielestäni :D mutta katsomani kauhuleffat voi laskea yhden käden sormilla, pelkään ihan tajuttomasti niitä. Olen katsonut kauna, the ring, hohto ja sitten jonkun missä oli aasialaisia jotka lähetettiin muka luokkartkelle mutta niiden pitikin tappaa toisiaan. Se oli vähiten pelottava, koska siinä ei ollut yliluonnollista mukana.
Todella häiriintynyt pätkä. Angsteja pidemmäksikin aikaa. Aukeaa toisella katsomiskerralla paremmin, näköjään :/
Vierailija kirjoitti:
Pelottavin elokuva ikinä minun mielestäni :D mutta katsomani kauhuleffat voi laskea yhden käden sormilla, pelkään ihan tajuttomasti niitä. Olen katsonut kauna, the ring, hohto ja sitten jonkun missä oli aasialaisia jotka lähetettiin muka luokkartkelle mutta niiden pitikin tappaa toisiaan. Se oli vähiten pelottava, koska siinä ei ollut yliluonnollista mukana.
Battle Royale. Se on lähinnä inhottava dystopiakuvaus, karmiva.
Ihan hauskahan se oli, ei pelottava. Eikä nyt edes komediana mitään huippua, mutta katsottava. Toimii ehkä parhaiten sellaiselle joka on katsonut paljon kauhua ja tajuaa viittaukset kauhun klassikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauskahan se oli, ei pelottava. Eikä nyt edes komediana mitään huippua, mutta katsottava. Toimii ehkä parhaiten sellaiselle joka on katsonut paljon kauhua ja tajuaa viittaukset kauhun klassikoihin.
Joo, vaatii popkulttuurin tuntemusta, että leffan sisältö aukeaa.
Ihan ok leffa, haluatko että spoilaan?