Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kaikista ulkomaisista nettikaupoista voi tilata ilman postareita?

Vierailija
18.05.2016 |

Tai pienillä postareilla? Mielellään Euroopasta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asos.

Vierailija
2/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet pienet postikulut? Minkä alan nettikauppa hakusessa?

Ei ole sellaista paikkaa tullut vastaan josta ilman postikuluja saisi vaikka paljon ulkomailta tilaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat tilata? Itse tilaan korealaista kosmetiikkaa Beautynetkoreasta. Postarit on sisällytetty hintoihin ja tuotteiden mukana saa testereitä. Paketti saapuu yleensä parissa viikossa.

Vierailija
4/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali express. Ei tosin ole eurooppalainen

Vierailija
5/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat tilata? Itse tilaan korealaista kosmetiikkaa Beautynetkoreasta. Postarit on sisällytetty hintoihin ja tuotteiden mukana saa testereitä. Paketti saapuu yleensä parissa viikossa.

Unohdin sanoa, ettei kannata tilata yli 20 eurolla, koska silloin joutuu maksamaan tullimaksuja.

Vierailija
6/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet pienet postikulut? Minkä alan nettikauppa hakusessa?

Ei ole sellaista paikkaa tullut vastaan josta ilman postikuluja saisi vaikka paljon ulkomailta tilaankin.

5e on vielä pienet postikulut, mutta esim 15e jo aika paljon. Ihan mitä vaan nettikauppoja. Urheilu, vaate, kenkä, kodinsisustus-/tarvike ym..

Vierailija
7/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä vinkistä.

-ei ap

Vierailija
8/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin sanoa, ettei kannata tilata yli 20 eurolla, koska silloin joutuu maksamaan tullimaksuja.

Täytyykin tsekata tämä :) Minkätyyppistä kosmetiikkaa tilaat sieltä?

Vierailija
9/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Luuletko että et maksa toimituksesta, mikäli sinulta ei erikseen pyydetä postikuluja?

Et voi olla tosissasi? :D

Vierailija
10/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vittua? Luuletko että et maksa toimituksesta, mikäli sinulta ei erikseen pyydetä postikuluja?

Niin en kai sitten.

Vierailija
11/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim Zalandolla on halvemmat hinnat kun monessa muussa paikassa, eivätkä velota postareita. Ja Kiinasta kun tilailee juttuja, niin lähettävät kauhean läjän juttuja yhtäaikaa, jotta ei tarvi maksaa postareita niin paljoa. Ei ole ihan yksiselitteinen juttu.

Vierailija
12/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim Zalandolla on halvemmat hinnat kun monessa muussa paikassa, eivätkä velota postareita. Ja Kiinasta kun tilailee juttuja, niin lähettävät kauhean läjän juttuja yhtäaikaa, jotta ei tarvi maksaa postareita niin paljoa. Ei ole ihan yksiselitteinen juttu.

Meinaatko että Zalando ei maksa postituksesta kuluja? Maksaa yhtälailla, mutta se sisältyy myyntihinta, joka on yksi tapa markkinoida.

Alhainen hinta johtuu suurista sisäänostoista ja Kiinalaisen tavaran kohdalla niistä, sekä mitättömistä muista kuluista. Postituskulujen kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.

Vierailija
13/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko että Zalando ei maksa postituksesta kuluja? Maksaa yhtälailla, mutta se sisältyy myyntihinta, joka on yksi tapa markkinoida.

Alhainen hinta johtuu suurista sisäänostoista ja Kiinalaisen tavaran kohdalla niistä, sekä mitättömistä muista kuluista. Postituskulujen kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.

Zalando voi toki maksaa postikulut, mutta minun ei tarvitse kun sieltä tilaan.

Vierailija
14/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettava ja hyvä englantilainen kauppa, myyvät halvalla kaikkia urheiluvaatteita ja kenkiä sekä myös tavallisia vaatteita ja kenkiä: http://www.mandmdirect.com Aitoja merkkituotteita. Sen takia hinnat on noin halvat, että myyvät edellisten kausien tuotteita, valmistajien loppueriä jne. Olen tilannut tuolta tosi paljon vaatteita ja useammat kengät, kaikki on aina mennyt niin kuin pitääkin. (Viimeksi tilasin edellisen kauden Adidaksen lenkkarit joiden ovh täällä 180 eur,  tarjouksessa 129 eur, tuossa kaupassa 50 eur. Tilasin vielä kahdet parit niin sain ilmaisen toimituksen).

Toimitus maksaa 6.99 puntaa (9 eur), jos tilaa yli 75 punnalla (97.20 eur) saa ilmaisen toimituksen. Ilmainen toimitus ei tule automaattisesti vaan tuolta http://www.mandmdirect.com/02/stp/delivery sivulta täytyy kopioimassa koodi joka kirjoitetaan kassalle päästessä siihen koodikohtaan.

Suosin ko. kauppaa SportsDirectin sijaan koska tuossa kaupassa on aina ollut haluamani vaatteet halvemmalla kuin SportsDirectilla.

Vierailija
15/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen toimitus ei tule automaattisesti vaan tuolta http://www.mandmdirect.com/02/stp/delivery sivulta täytyy kopioimassa koodi joka kirjoitetaan kassalle päästessä siihen koodikohtaan.

No ei näemmä sitten linkittynyt suoraan. Toimituksen alekoodi löytyy kun klikkaa "International delivery"-kohtaa.

Vierailija
16/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Next.co.uk yli 50€ tilaus ilman kuluja parissa päivässä.

Vierailija
17/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sun periaatteella sitten menee, jos nettikaupassa saa postituksen ilmaiseksi tilatessaan esim 50 eurolla? Maksan silti postituksesta? Ja jos tilaan alle 50e? Hämmentävää.

Vierailija
18/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihonhoitotuotteita. Suomesta ei saa kunnollisia kangaskasvonaamiota, joten tilaan niitä tuolta. Samaten rasvoja saa edullisesti. Mielestäni hinta-laatusuhde on todella hyvä. Olen tilannut myös poskipunia ja huulipunia. Puuteria en ole uskaltanut tilata, koska olen todella kalpea enkä ole varma löytyykö sieltä oikeaa sävyä.

Suosittelen. Aluksi tilasin ebayn kautta, mutta nyt olen rekisteröitynyt viralliselle nettisivulle. Nettisivun kautta saa kerättyä pisteitä, joilla voi saada alennuksia tuotteista. En löydä mitään valitettavaa.

Vierailija
19/29 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä ihonhoitotuotteita. Suomesta ei saa kunnollisia kangaskasvonaamiota, joten tilaan niitä tuolta. Samaten rasvoja saa edullisesti. Mielestäni hinta-laatusuhde on todella hyvä. Olen tilannut myös poskipunia ja huulipunia. Puuteria en ole uskaltanut tilata, koska olen todella kalpea enkä ole varma löytyykö sieltä oikeaa sävyä.

Suosittelen. Aluksi tilasin ebayn kautta, mutta nyt olen rekisteröitynyt viralliselle nettisivulle. Nettisivun kautta saa kerättyä pisteitä, joilla voi saada alennuksia tuotteista. En löydä mitään valitettavaa.

Anteeksi, mutta mikä on kangaskasvonaamio? :D

Vierailija
20/29 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazonilta sai joskus tilattua ilman postikuluja, mutta ei ilmeisesti enää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan