Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asutko yli 5km päässä postista? saat paketit kotiinkuljetettuna

Vierailija
18.05.2016 |

Jos haluat. Ja postisi noudetaan omasta laatikostasi niin halutessasi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postini tulee postiin, josta haen myös paketit. Täältä jumalan selän takaa on aina joskus asiaa kylille, joten taitaa olla turha tarjous lähes kaikille.

Vierailija
2/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postini tulee postiin, josta haen myös paketit. Täältä jumalan selän takaa on aina joskus asiaa kylille, joten taitaa olla turha tarjous lähes kaikille.

Jos haluat saat paketit ilmaiseksi kotiintoimitettuna. Ja ainakinnkirjeposti noudetaan ilmaiseksi, paketeista en ole iham varma noudetaanko ne ilmaiseksi mutta kirjeet ainakin ja paketit tuodaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat saat paketit ilmaiseksi kotiintoimitettuna. Ja ainakinnkirjeposti noudetaan ilmaiseksi, paketeista en ole iham varma noudetaanko ne ilmaiseksi mutta kirjeet ainakin ja paketit tuodaan.

No johan sanoin, etten tarvitse, en halua.

Vierailija
4/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa täällä olis joku muu haja-asutusalueella asuva.... miksi edes vastasit?

Vierailija
5/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nopeammin saan itse hakemalla. Netistä näkee, milloin paketti on postissa ja eikun hakemaan (ilman saapumisilmoituksen odotteluja. Viimeksi sen saaminen kesti kaksi päivää).

Vierailija
6/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saan. Tosin minun pitää melkein joka paketista tehdä erikseen selonteko, mihin päätökseen ja valtuutukseen tämä ilmainen pakettien kotiinkuljetus perustuu, ainakin joka kerta postinjakajan vaihtuessa.

Kirjeet lähtevät postilaatikossa, ja muutkin laatikkoon mahtuvat, mm. asiakaspalautukset.

Vierailija
7/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka uskaltaa pitää lukotonta postilaatikkoa?

Vierailija
8/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa täällä olis joku muu haja-asutusalueella asuva.... miksi edes vastasit?

Täh? jumalan selän takana on haja-asutusalueella.

Vierailija
9/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Pitäisikö minun antaa postilaatikkoni avain postille? Vai miten ne saisi pakettini laatikosta?

Tuo avaimen luovutus tietysti poistaisi nykyisen ongelman, eli saisivat laatikkoon sisälle vähän suuremmatkin paketit, eikä tarvitsisi käydä hakemassa niitä postikonttorista, joka on noin 10km päässä.

Vierailija
10/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että ihanko totta voin erikseen valita kotiinkuljetuksen kun tilaan tuoteita? TÄMÄ MUUTTAA KAIKEN.

Vierailija
11/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maalla posti jättää paketit eteiseen. Kaupunkilainen ei voisi edes haaveilla tällaisesta palvelusta, mutta periferiassa onnistuu ihan hyvin.

Vierailija
12/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Posti maksasi minulle että minulle ei tarvitsi kantaa lainkaan posti kotiin? Voisin hakea vaikka kerran viikossa postini pakettiautomaatista.

Vierailija
13/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen paketit ihan itse postista vaikka lähin postin piste onkin 15km päässä siinä samalla kun töihin menen saan sen haettua. En halua että joku posti äijä tulee ovelle kolkuttelemaan ja mitä sitten jos ei ole kotona kun se tulee yleensä ei ketään olekaan kotona 7-17 välillä. Kirjepostin haen omasta postilaatikostani.

Vierailija
14/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko Posti maksasi minulle että minulle ei tarvitsi kantaa lainkaan posti kotiin? Voisin hakea vaikka kerran viikossa postini pakettiautomaatista.

Kannatetaan!

Vierailija
15/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että ihanko totta voin erikseen valita kotiinkuljetuksen kun tilaan tuoteita? TÄMÄ MUUTTAA KAIKEN.

Aina sinä olet saanut kotiinkuljetuksen valita, mutta ÄLÄ TURHAAN MAKSA SIITÄ TILATESSA. Kirjoitat vaan valtakirjan postinjakajalle, niin hän tuo ne suoraan kotiin. Jättää vaikka kuistille, jos et satu olemaan kotona, jos niin sovitaan.

Aika vaikea keksi yhtäkään syytä, minkä vuoksi laittaisin postilaatikkoni lukkoon. Täällä maalla odotetaan tavallisesti postin tuloa sen verran hartaasti, että ei sieltä kukaan ehdi mitään pölliä ja toisekseen, ei siellä sanomalehteä arvokkaampaa tavallisesti ole.

Vierailija
16/16 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde? Nimim. Tietämätön maalainen