Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v + 2v miettii; mitähän tämä nainen ajattelee?

18.05.2016 |

Olen ollut monta kuukautta puolituttuja yhden naisen kanssa ja oltu samassa työtilassa ja semmoista; vaihdettu muutama sana itsestämme ja elämästä. Sen jälkeen olemme nähneet vain vilaukselta ja moikkaillessa nainen on joskus vastannut ja joskus vain katsonut tutkivasti.

Vasta tuli sitten semmoinen päivä että olimme melkein kuin kaksistaan ja rupesin vain juttelemaan hänelle. Ensin hän oli varautunut eikä edes tainnut vastata tervehdykseen, mutta rupesi sitten vähän avautumaan, mikä oli hyvä, koska koin tarvetta lievittää omaa yksinäisyyttä ja pahaa oloa puhumalla jonkun kanssa arkisia juttuja. Keskustelu päättyi siihen että esitin puolihuolimattomasti kohteliaisuuden hänen olemuksestaan yhden henkilökohtaisen kysymyksen jälkeen ja minusta näytti että hän oli siitä mielissään ja 'aktivoitui' selvästi. Jätin hänet heti yksin toivottavasti hyvän mielensä kanssa.

Yllättäen näin häntä yöelämässä samana päivänä kun oli kuitenkin vielä vasta myöhäisilta ja ihmiset eivät kaiketi olleet humalassa. Hänellä oli kaveri mukana ja käytös oli nyt aika erilaista, sillä hän hymyili minulle jo kaukaa ja tuli sitten itse juttelemaan ja kosketti minua monta kertaa hennolla ja epävarmalla tavalla. Minusta näytti ettei ollut sopiva sauma liittyä osaksi porukkaa, joten lopulta jatkoimme omissa porukoissamme eli minä yksin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa jopa olla kiinnostunut. Panostaisin sinuna enemmän niihin arkikohtaamisiin jos sellaisia tulee. En usko että olet baareissa parhaimmillasi, siellä lisäksi korostuu tuo yksinäinen susi -puoli asiaa.

Vierailija
2/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ajattelee, että hyi helevetti mikä lapsiinsekaantuja olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä naisparkaa joka hamsteripojuun tulee haksahtamaan.

Vierailija
4/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa jopa olla kiinnostunut. Panostaisin sinuna enemmän niihin arkikohtaamisiin jos sellaisia tulee. En usko että olet baareissa parhaimmillasi, siellä lisäksi korostuu tuo yksinäinen susi -puoli asiaa.

Ajattelin että olisi vähän kiinnostunut tai sitten vain tuli niin hyvälle mielelle kommentistani että halusi ikään kuin antaa takaisin ja siinä tavallaan onnistuikin, koska kyllä minulla jäi myös hyvä fiilis tuosta myöhemmästä kohtaamisesta, vaikka samalla myös aika haikea.

Vierailija
5/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kirjoita tänne kommentteja, joista tulee hyvälle mielelle? Pakonomainen itsetarkkailusi raportointi ja pahan olon oksentamisesi saa itsellänikin yrjön nousemaan kurkkuun.

Vierailija
6/6 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen neuvo, pidä matalaa profiilia sen hamsterisi kanssa. Tunge se asunnon perimmäiseen nurkkaan äläkä mainitse sanallakaan. Jos nainen löytää itse hamsterin, nolostelet että no minä olen eläinrakas eikä koira oikein sovi. Näin ja vain näin voit saada hamsterista lisäpisteitä. Hamsterit assosioituu niin vahvasti lapsiin ettei kannata asemoida itseään samaan kategoriaan janipetterin 10 vee kanssa. ÄLÄ IKINÄ pyydä naista teille katsokaa saati silittämään hamsteria paitsi jos haluat päästä naisesta eroon. Käy vain jos naisella on hamsterikennel.