Vierailija

Näin av-mammojen mielestä. Yksinelävä mies on luuseri lassukka joka ei saa naista. Taas yksinelävä nainen on itsenäinen ja vahva nainen. Onko naisten vaikea ymmärtää että mieskin voi olla omasta tahdosta sinkku eikä siksi ettei kelpaisi naisille?
t.mgtow mies

• ylös 5
  • alas 8

Kommentit (18)

Vierailija

Naah jokainen elää niikuin haluaa. Mä elän yksin siks kun toi viina maistuu, enkä halua pilata kenenkään naisen elämää juomisella. Peace <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei vaan naisettomuudesta mariseva mies on luuserilassukka. Kyllä ne sinkkunaisetkin joidenkin näkökulmasta on luusereita jotka ei saa miestä vaikka haluaisivat.

Vierailija

Ap sinulla on vilkas mielikuvitus. Hyvä itsetunto auttaa aina, niin miestä kuin naista. Silloin ei syyttele muita, eikä pura muihin omia turhaumiaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naah jokainen elää niikuin haluaa. Mä elän yksin siks kun toi viina maistuu, enkä halua pilata kenenkään naisen elämää juomisella. Peace <3

Joo. Sinkkuna on se hyvä puoli että ei ole akkaa valittamassa juomisesta. Saa ottaa milloin haluaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vaan naisettomuudesta mariseva mies on luuserilassukka. Kyllä ne sinkkunaisetkin joidenkin näkökulmasta on luusereita jotka ei saa miestä vaikka haluaisivat.

Teidän mammojen mielestä me mgtow miehet olemme luuserilassukoita. Vaikka minä en ole valittanut naisettomuudesta vaan olen onnelinen kun ei ole akkaa riesana.

Vierailija

Tämä on miesvihapalsta. Sanoi mies mitä vain alapeukkuja ja haukkuja satelee av-mammoilta.

Vierailija

Jos (ja kun) eroan, niin en todellakaan enää koskaan ota naista riesaksi. Mitä niillä tekee? Kovin vähän tuosta nykyisestäkään on ollut lisääntymispuuhien jälkeen mitään hyötyä.

t. mies 45v

Vierailija

Asun yksin ja olen omasta mielestäni voittaja! Toisaalta muiden mielipiteet eivät kiinnosta enkä hae hyväksyntää tai ole miellyttämisenhaluinen. Siksi minun on helppo ajatella näin.
Älä hae muiden hyväksyntää ap, vaan nauti mahtavasta elämästäsi!

Vierailija

Ap, ei yksinelävä mies ole oletusarvoisesti raukka mutta sä olet kyllä parhaasi tehnyt antaaksesi sellaisen vaikutelman. Tässä on nyt ihan puhtaasti kyse siitä että tulet tänne päivittäin tuntikausiksi (vai koko päiväksi?) haastamaan riitaa ja haukkumaan naisia. Ja sitten ihmettelet kun sua pidetään luuserina ja ressukkana.

pibbelpill

Vierailija kirjoitti:
Näin av-mammojen mielestä. Yksinelävä mies on luuseri lassukka joka ei saa naista. Taas yksinelävä nainen on itsenäinen ja vahva nainen. Onko naisten vaikea ymmärtää että mieskin voi olla omasta tahdosta sinkku eikä siksi ettei kelpaisi naisille?
t.mgtow mies

Mgtow:n perusajatus on, että miestenkin pitäisi oppia arvostamaan itseään muista ihmisistä riippumattomina yksilöinä. Asiasta on täysin turha edes puhua naisten foorumilla. Yleinen ominaisuus mgtow-miehissä on kyky ansaita suuria summia rahaa halutessaan ja toteuttaa itseään haluamallaan tavalla. Laiskat, tyhmät ja saamattomat, jotka pitävät kovinta ääntä mgtow:sta, ovat todennäköisesti lassukoita.

Vierailija

Ei tämä ehkä ainoastaan av-mammojen mukaan näin ole, vaan kyllähän yksinäinen mies saa ihan puhdasta vittuilua osakseen myös työelämässä, baarissa, erilaisissa sosiaalisissa tapahtumissa, sukujuhlissa, ruokakaupassa, kirjastossa joskus, yms.

Miksi näin on? Syynä saattaa olla kulttuuriimme syvälle hiertynyt käsitys miehestä jonain aivottomana suorittajana, jonka elämän pääasiallinen tarkoitus koostuu naisen tiineeksi saattamisesta ja oravanpyörässä mahdollisimman kovaa juoksemisesta. Se jos mikä on ainakin omaan arvomaailmaani nähden melkoisen kapea miehen kuva. Sellaiselle kannattaa sanoa ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, ei yksinelävä mies ole oletusarvoisesti raukka mutta sä olet kyllä parhaasi tehnyt antaaksesi sellaisen vaikutelman. Tässä on nyt ihan puhtaasti kyse siitä että tulet tänne päivittäin tuntikausiksi (vai koko päiväksi?) haastamaan riitaa ja haukkumaan naisia. Ja sitten ihmettelet kun sua pidetään luuserina ja ressukkana.

En ole täällä haukkunu naisia. Faktojen sanominen kun ei ole haukkumista. Minkä minä sille voin jos naiset ei kestä kuulla totuutta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ehkä ainoastaan av-mammojen mukaan näin ole, vaan kyllähän yksinäinen mies saa ihan puhdasta vittuilua osakseen myös työelämässä, baarissa, erilaisissa sosiaalisissa tapahtumissa, sukujuhlissa, ruokakaupassa, kirjastossa joskus, yms.

Miksi näin on? Syynä saattaa olla kulttuuriimme syvälle hiertynyt käsitys miehestä jonain aivottomana suorittajana, jonka elämän pääasiallinen tarkoitus koostuu naisen tiineeksi saattamisesta ja oravanpyörässä mahdollisimman kovaa juoksemisesta. Se jos mikä on ainakin omaan arvomaailmaani nähden melkoisen kapea miehen kuva. Sellaiselle kannattaa sanoa ei.

Kyllähän se vähän nähdään niin, että yksinäinen mies ei ole kelvannut kellekään naiselle, joten luuserin leimahan siitä helposti otsaan paukahtaa. Poikkeuksena sääntöön on miehet, joiden tiedetään olevan naisten keskuudessa haluttuja (rikkaat, komeat, menestyneet jne.).

Vierailija

Miehethän tuota luuseriksi leimaamista ylläpitävät ainaisella kilpailullaan ja tehokkuuden vaatimuksillaan...paitsi ellei meitä kaikkia sukupuolesta riippumatta viedä kuin litran mittaa kehdosta hautaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ole täällä haukkunu naisia. Faktojen sanominen kun ei ole haukkumista. Minkä minä sille voin jos naiset ei kestä kuulla totuutta?

Jos tiedät, että naiset eivät kestä kuulla totuuttasi, miksi päivästä päivään jankutat samaa, ja sitten avaat ulinaketjuja joissa valittelet että naiset eivät halua keskustella asiallisesti aiheesta mgtow-miehet. Olet liian läpinäkyvä ja yksinkertainen. Aiheesi on naisenpuute ja siitä (oudolla tavalla) johtuva provosointi ja huomionkalastelu. Yritä ottaa askel eteenpäin kehityksessä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.