NAINEN!!! Lähtisitkö ensitreffeillä metsään?
Lähtisitkö ensimmäisillä treffeillä miehen/pojan kanssa illalla metsään? Pari tuntia hämärtyvässä metsässä, ehkä auringonlaskua katsellen. Mukana ei tietenkään ketään muita kuin se treffikumppani. Tuli mieleen tuosta lintutornista.
Terveisin Naispelko22
Kommentit (16)
Hämärtyvä metsä ei kuulosta oikein turvalliselta mestalta.
Jos en tuntisi miestä yhtään, en varmaan haluaisi niin syrjäiseen paikkaan. Muuten kiva, mutta vasta sitten, kun luottaisin, ettei kyseessä ole murhaajaraiskaajapsykopaatti.
Keskellä yötä metsään mies29+1 kanssa!
Oi kuinka romanttista! Jos Mies29v + 2v pyytäisi mut keskelle metsää kauas muista ihmisistä katselemaan täysikuuta en voisi kieltäytyä, lähtisin heti!!<3<3
Miksei. Ainakin jos saan ottaa raivaussahani mukaan...
En lähtisi tuntemattoman miehen kanssa kaksistaan metsään. Olen sen verran turvallisuushakuinen, että ensimmäiset ja toiset treffit on aina julkisilla paikoilla. Jos tyyppi on vähän epäilyttävä/vaikeaselkoinen, myös sitä seuraavat treffit, kunnes olen kutakuinkin vakuuttunut tyypin vaarattomuudesta.
En tiedä, mieluummin ehkä telttailemaan Bodom-järvelle.
Jos olisimme puhuneet asiasta ja huomanneet, että harrastamme lintubongailua tai tykkäämme kulkea metsässä. Minusta metsät ovat kauniita. Saan niistä voimaa ja jotenkin tunnen, että metsä on minun puolellani.
Mutta riippuu paljon myös siitä, miten luotettavalta mies muuten vaikuttaa. Takaraivossa voisi joka tapauksessa olla pieni hälytysvalmius. Ehkä ottaisin reppuun kaiken varalta jonkinlaisen pikku aseen.
Entisen väkivallasta tuomitun tai linnakundin kanssa en lähtisi.
Sen verran metsäläinen olen itsekin, että tuskin voisin kuvitella mitään romanttisempaa tapaamista kuin yö metsässä nuotiolla, tähän aikaan vuodesta satakielen laulua kuunnellen, tai pimeänä syysyönä tähtitaivasta ihaillen.
Voi olla, että sitä miestä pelottaisi enemmän kuin minua.
Voijjaan mennä minun mehtääni. Ota sinä raivaussaha mukaasi nuoremmaksi.
Minulla ikää kohta kuuskymmentä :)
En todellakaan. Jo ensitreffien ehdottaminen jonnekin syrjäiselle alueelle saisi hälytyskellot soimaan.
Jos tuntisin miehen ennestään kaverina, niin lähtisin. Jos olisi uusi tuttavuus, en lähtisi raiskauksen yms. pelossa.
Metsässä joutuu raiskatuksi tai karhun ja susien raatelemaksi. EN MENE!
Ehdottomasti. Tuon peittoaisi ensitreffipaikkana ainoastaan syrjäinen puisto klo 23 jälkeen.
Jos tuntisin miehen ennestään niin joo, mutta en ihan uuden tuttavuuden kanssa.