ssss vs. N30/157kg
Olisi hauskaa jos vetäisitte pienet catfightit illan iloksi :) Tai vaikka asiallinen kohtaaminen, olisihan sekin jotain.
Keitä he ovat?
ssss: Laihuuden suuri ihannoija ja tunnettu palstalainen
N30/157kg: Lihavuuden suuri ihanonija ja tuntemattomampi (uusi?) palstalainen
ssss:n useimmat tunnemme, N30157n ensiesiintyminen täällä, sivun viimeinen kommentti: http://www.vauva.fi/keskustelu/2565882/halvin_kauneuskikka_on_hoikka_va…
Kommentit (33)
Kukaa ei oo huomannu mua 😐 enks oo sit tarpeeks palstafeimi 😀
N17 135 kg
Tässä yksi keskustelu jossa vielä vanha paino:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2510234/onko_taalla_ketaan_joka_haluaa_o…
N30/157 kg
Ja vielä yhden löysin, siinä jo nykyinen nimimerkki:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2549677/miten_selitat_itsellesi_lihavuut…
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt mieluummin on vaikka kuollut kuin 157-kiloinen. Eli mikä ihmeen "kilpailuasetelma" tässä nyt on?
Meistä lihavuutta rakastavista, feedeistä, gainereista sun muista vaikka kuinka moni on mielellään tuonkokoinen tai tavoittelee suurempaakin painoa. Monella gainerilla on tavoitteena 400 pounds eli 184 kg. Mutta sitähän sinä et ahdasmielisenä, kuplassa elävänä suomalaisena tiedä. Minäkään ei olisi tämänkokoinen, jos en haluaisi.
N30/157 kg
Vierailija kirjoitti:
N30 157kg, mitä yleensä syöt päivän aikana? Olen utelias.
Tässä tämän päivän syömiset tähän mennessä:
Aamiaiseksi: 2 kinkku-cheddar kolmioleipää majoneesilla (kaupan valmistuote), kahvikuppi kermalla ja sokerilla, rypäleitä
Töissä aamulla banaani, lounaaksi täytetty patonki tonnikala, kananmuna, majoneesi, kivennäisvettä
Kahvitauolla meillä on Omar munkkeja, niitä yksi ja pari kuppia kahvia
Töiden jälkeen aion syödä kermaista lohipastaa, jota jäi viikonlopulta, sen kanssa salaattia ja leipää. Käyn kaupassa miehen kanssa ja ostetaan viikonlopun herkut (sipsejä, dippiä, irtokarkkeja, suklaata, Pätkis ja Omar jäätelöä, perjantaiksi Dr Oetkerin uutuus pekonipakastepizzat, minulle ja miehelle omat.
Illalla syön varmaan jotain leipää, leikkelettä, juustoa, kurkkua, tomaattia, teetä
Ja irtokarkkia, suklaata, ehkä teen hedelmäsalaatin
N30/157 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30 157kg, mitä yleensä syöt päivän aikana? Olen utelias.
Tässä tämän päivän syömiset tähän mennessä:
Aamiaiseksi: 2 kinkku-cheddar kolmioleipää majoneesilla (kaupan valmistuote), kahvikuppi kermalla ja sokerilla, rypäleitä
Töissä aamulla banaani, lounaaksi täytetty patonki tonnikala, kananmuna, majoneesi, kivennäisvettä
Kahvitauolla meillä on Omar munkkeja, niitä yksi ja pari kuppia kahvia
Töiden jälkeen aion syödä kermaista lohipastaa, jota jäi viikonlopulta, sen kanssa salaattia ja leipää. Käyn kaupassa miehen kanssa ja ostetaan viikonlopun herkut (sipsejä, dippiä, irtokarkkeja, suklaata, Pätkis ja Omar jäätelöä, perjantaiksi Dr Oetkerin uutuus pekonipakastepizzat, minulle ja miehelle omat.
Illalla syön varmaan jotain leipää, leikkelettä, juustoa, kurkkua, tomaattia, teetä
Ja irtokarkkia, suklaata, ehkä teen hedelmäsalaatin
N30/157 kg
Miksi alanuoli?
Koistinen sano et tää on tosi sairasta ja olen samaa mieltä
Mitä mieltä ssss? Mille tuollainen aivan toinen ääripää tuntuu?
Voin vastata tähän tarkemmin huomenna, mutta pyrin aina syömään jonkinlaisen aamiaisen, mitä ehdin, töissä lounas, päivästä riippuen kotona toinen lämmin ateria ja iltapala vielä. Töissä myös iltapäiväkahvi. Kaikenlaista tulee myös naoosteltua päivänmittaan :) syön normaalia kotiruokaa useimmiten, mutta isoja annoksia ja herkuttelen lähes päivittäin.
N30/157 kg