Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun pomo on kiinnostunut.. vai onko?

Vierailija
18.05.2016 |

Olen itse mennyt ihastumaan mutta yrittänyt kontrolloida tunteitani. Hän tuntuu toisinaan olevan ihastunut mutta en kuitenkaan osaa lukea häntä..
Alkuun kehui paljon ja tiedän, että hän todella haluaa pitää minut firmassa, olen kuitenkin hyvä työntekijä ja luottaa minuun. On kyllä minulle toisenlainen kuin muille, itseasiassa se on välillä todella rasittavaa. Uskaltaa sanoa minulle mitä vaan ja pompottaa, tiedän että hän vain koko ajan testaa mihin minusta on ja tahtoo minun kehittyvän. Vittuilee vähän väliä, leikkimielisesti tietenkin ja sanoi suoraan sen olevan välittämisen merkki :D on kehunut söpöksi ohimennen, hipaisee aina muka vahingossa ohi kävellessään, tahtoo saada minut nauramaan, haluaa nähdä hymyni ja hymyilee suloisesti takaisin. Heittää välillä ronskiakin huumoria minuun kohdistettuna, katsoo minua pitkään ja on välillä hermostunut seurassani. Kaksinkesken ei keksi juteltavaa mutta kun olemme porukassa niin haluaa koko ajan huomioni, leikittelee, hokee nimeäni (tai antamaansa lempinimeäni) huvikseen vaikkei olisi mitään asiaa. Minä olen tosiaan hänen silmätikkunsa. Niin ja laulaa seurassani rakkauslaulujen sanoituksia/ kertiksiä tai laittaa jonkin hempeän biisin soimaan. En tajua enää ollenkaan. Välillä tuntuu, että tuo kaikki on vain vittuilua jos huomaa minun olevan kiinnostunut tai siis tahtoo pitää sitä yllä näiden juttujen avulla? Muut huomaavat kyllä asian ja naureskelevat ja kysyvät huomaanko jatkuvan flirtin. Osaa se olla mulkkukin ja väsyneenä purkaa sen minuun tai olen siinä tukena ja autan, tietää sen itsekin ja on sanonut ettei pahalla pompota. Pidän kuitenkin siitä, että on aito minua kohtaan. Myöskin antanut pankkikortinsa kun olen ollut tiukilla, toki maksan takaisin.
Mitähän ajattelisin, työn ulkopuolella ei juurikaan ota yhteyttä ellei ole oikeasti asiaa. En tiedä olenko vain se hölmö nainen joka on mennyt pelimiehen ansaan vaiko voisiko tosiaan jossain määrin pitää aidosti.
Sinkku on. Sekim vielä että huomaan mustasukkaisuutta välillä ilmassa. En jaksa ymmärtää mitä hän tahtoo vai leikkiikö vain.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo vain piristää päiväänsä. Älä pilaa uraasi hormonien takia.

Vierailija
2/2 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, miten sinä toisen pankkikorttia voit käyttää ? Takana on allekirjoitus ja edessä miehen nimi vai  oliko tämä esimies nainen ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme