Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lehti maksaa eniten sydäntäsärkevistä tarinoista? Tarinani on pakko saada johonkin lehteen, jotta saan asialle julkisuutta ja ehkä rahakeräyksen tms.

Vierailija
18.05.2016 |

Eli siis pääpiirteittäin: Kävin hakemassa nimeltä mainitsemattomasta pikaruokaravintolasta Vantaalta ruokaa itselleni, koska nälkä yllätti, enkä jaksanut alkaa tekemään, koska olisin joutunut ensin mennä kauppaan. Olen opiskelija, ja budjettini on rajallinen, mutta synttärilahjarahoista on jäänyt sen verran, että minulla oli varaa pikaruokaan. Kävelin sisään ravintolaan, ja sanoin tiskillä tilaukseni. Myyjä kysyi jotenkin oudosti, että syötkö täällä vai laitetaanko mukaan. Reippaasti vastasin: "mukaan", koska halusin syödä ruokani tällä kertaa hiljaisuudessa kotonani. Ateriaani kuului mukaan kastike, ja sanoin, että haluan valkosipulimajoneesin. Odoteltuani pitkän tovin, myyjä toi ruokani paperipussissa minulle, ja pääsin lähtemään kotiin vatsan jo kurniessa todella kovasti. Kiirehdin nopeasti kotiin, ja aloin kaivella ruokaa pussista. Järkytykseni kuului varmasti Utsjoelle asti, sillä valkosipulimajoneesin sijaan myyjä oli pakannut minulle KURKKUMAJONEESIN! Nyt itken, koska petyin niin pahasti. En tiedä miten tästä pääsisi eteenpäin.

SAA JAKAA!!!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

T&J

Vierailija
2/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo on kyllä niin pöyristyttävä tapaus :( Toivottavasti saa ansaittua julkisuutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

Vierailija
4/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroo niil on?

Vierailija
5/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalakeikka?

Vierailija
6/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viestiä Säre Syrammes -yhdistykselle, olisit heille juurikin sopivan täydellinen avustuskohde :)

Vierailija
7/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroo niil on?

Mitä eroo on yöllä ja päivällä 😧

Vierailija
8/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalakeikka?

Joo hengenahdistuksen vuoksi jouduin käymään sairaalassa. :( Lääkäri diagnosoi PTSD:n. Järkyttävä mitä ihminen laitetaan kestämään tässä hyvinvointivaltiossa!

Vierailija
9/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota heti yhteyttä kriisipäivystykseen. Rakas ap, älä jää yksin tuskasi kanssa. Vaikka nyt tuntuu pahalta, mä tiedän, sua voidaan auttaa kun otat avun vastaan. Trauman ollessa tuore on tärkeää pitää perusasioista huolta. Onhan sulla juotavaa ja peitto? Kun on trauma, tarvitaan aina ensin peitto. Ja jos oot britti niin myös sokeroitua teetä.

Vierailija
10/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuttaisiin Amerikassa niin vaatisin sinuna vähintään 72 miljoonaa dollaria korvauksia!

Vierailija
11/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eka kerta kun noin muuten käy :D Ihan yhtä tyhjän kanssa se kastikkeen kysyminen, kun joka tapauksessa saa sen hemmetin kurkkumajoneesin. Jaxuhali kuitenkin sulle ap.

Vierailija
12/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käynyt vastaavaa, sain lightcolan tilalle normaalin!! Huomasin sen, kun tuli paha olo ja hampaisiin muodostui sokerikina.

Olin vielä säästänyt aika kauan tätä kyseistä ravintolakäyntiä varten.. Oisko joku joukkokanne ok?

Vierailija
13/13 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin avautua myös kauheasta kokemuksesta: kävin ryydyttävän työpäivän kesken hakemassa pikaruokaa jonka ehdin mussuttaa töitä tehden ennen kaikkia iltapäivän kokouksia. Ja MITÄ!!!!!

Kurkkumajoneesi, josta olin maksanut loisti poissaolollaan. Törkeää ja mikä pettymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän