Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikaista apua liittyen e-pillereiden aloittamiseen!!

Apua tarviva
18.05.2016 |

Eli siis, olen juuri hommannut e-pillerit, en tosin ole aloittanut käyttöä vielä koske olen odottanut menkkojen alkamista. Nyt en sitten sitten tiedä onko kyse menkoista vai sormetuksen jälkeisestä vuodosta (joka tapahtui eilen) mutta tänään alkoi vuoto ja nyt en tiedä että pitäiskö aloittaa tuo eka liuska koska mulla oli menkat vasta 2 viikkoa sitten.. Mutta ei mun menkat ole kyllä aina säännölliset. Alavatsassa tuntuu kyllä semmoinen jännä tunne, joka aina kun menkat alkaa. Eli mitä mieltä ootte, pitäiskö mun alottaa noi pillerit nyt vai odottaa? Anteeksi jos teksti on hiukan epäselvä! :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odottelisin selkeämpää vuodon alkamista

N28

Vierailija
2/5 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siitä haittaa vaikka pillerit aloittaa satunnaisena päivänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haittaa jos aloittaa satunnaisena päivänä, mutta ehkäisytehon alkaminen saattaa viivästyä pillereistä riippuen. Kannattaa siis tarkistaa miten asia menee omien pillereidesi kohdalla.

Paras paikka näiden asioiden kysymiseen on apteekki! Sieltä osaavat neuvoa.

Vierailija
4/5 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä haittaa vaikka pillerit aloittaa satunnaisena päivänä?

Ei tietenkään, ihan kännis ja läpäl ne ohjeet on kirjoitettu.

Vierailija
5/5 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aloittaa pillerit koska vaan, KUNHAN käytät varmistusehkäisyä ensimmäisen laatan ajan. Tämä siksi, että et voi tietää onko ovulaatio jo ehtinyt tapahtua nykyisellä kierrolla, ja jos se on tapahtunut, niin nyt aloittamasi pillerit eivät hedelmöitystä ekalla laatalla estä. Sen sijaan pillerit estää uuden ovulaation, ja koska mahdollisesti aiemmin irronnut munasolu ei enää ole hedelmöityskykyinen toisen laatan alettua, silloin on jo turvallista harrastaa seksiä ilman lisäehkäisyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi