Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa ihan tyhmä juttu :DD

Vierailija
18.05.2016 |

Mun värityskuvista tulee jotenkin rumia, vaikka hyvin ja tarkasti väritän ja nyt on ihan hyvät kynätkin. Löytyy stabiloita ja hyviä puuvärejä. Mutta kun vertaa muiden tekemiin, niin aivan tökeröiltä ne näyttää. :/ En osaa sommitella värejä silleen hienosti niin kuin kaikki muut joiden kuvia olen nähnyt. Ihan pyllystä, kun ei vissiin ole kovin taiteellinen sitten, vaikka kuinka haluaisi :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ding dong ja reps kops! Kuule mitä jos jättäisit ne värittelyt ammattilais värittäjille! Ei sulla taida oikeita ongelmia ollakaan jos pitää kitistä jostain värien sommittelusta. Hakeudu välittömästi hoitoon jos toi sun maailman kaataa.

Väärällä jalalla noustu?

Vierailija
2/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän, että tuollainen voi harmittaa.

Harjoittelulla voit varmasti oppia lisää, mutta ennen kaikkea sinun pitäisi vain nauttia siitä, mitä teet. Ilman liiallisia vertailuja muihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hei oikeesti ammattilaisille noi jutut. Hanki joku uusi harrastus. Vaikka leipominen.

Vierailija
4/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä hei oikeesti ammattilaisille noi jutut. Hanki joku uusi harrastus. Vaikka leipominen.

Jep, amatöörit irti niistä värityskirjoista! Ne on tarkoitettu vain värittämisalan koulutuksen käyneille. 

Vierailija
5/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittelulla voit varmasti oppia lisää, mutta ennen kaikkea sinun pitäisi vain nauttia siitä, mitä teet. Ilman liiallisia vertailuja muihin.

Niinpä, nauttiminenhan siinä on se päällimmäinen idea. Pikkuisen tulee silti vertailtua kun näkee joidenkin aivan älyttömän hienoja kuvia.

Ap

Vierailija
6/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitus tekee mestarin :)

Vierailija
7/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, nauttiminenhan siinä on se päällimmäinen idea. Pikkuisen tulee silti vertailtua kun näkee joidenkin aivan älyttömän hienoja kuvia.

Ap

Voit esim. tutustua värioppiin, se auttaa varmasti jonkin verran. Käy kirjastossa ja etsi taideosastolta luettavaa ja käännä harmistus motivaatioksi :)

Vierailija
8/8 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voit esim. tutustua värioppiin, se auttaa varmasti jonkin verran. Käy kirjastossa ja etsi taideosastolta luettavaa ja käännä harmistus motivaatioksi :)

Joo pitääpä tutustua! Netistäkin varmaan löytyy jotain ja täytyy sieltä kirjastosta myös katella seuraavan kerran kun käyn!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi