Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita elämässäsi pitäisi muuttua tai tapahtua, jotta olisit oikeasti onnellinen?

Vierailija
18.05.2016 |

Olisi kiva tietää.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi palata ajassa 20 vuotta taaksepäin.

Vierailija
2/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä jos ei tarttis käydä ja silti tulot pysyis samoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäisi varmaan elää jossakin toisessa todellisudessa,että voisin olla kestosti onnellinen. Tähän maailmaan se ei kuulu eikä ole mahdollista.

Vierailija
4/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi löytyä nainen, joka ei ole pettäväpaska.

Vierailija
5/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kai erota. Lähteä toiseen maahan. Olla rohkeampi. Ja sitten se mahdottomin, eli sen miehen johon olen ihastunut pitäisi ihastua minuun. Meidän siis pitäisi tavata. Se ehkä vielä järjestyisikin mutta ....

Vierailija
6/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin laihtua ja silikonitissit. Sitten olisin onnellisempi kuin nyt.

Vierailija
7/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin parisuhdetta jossa molemmat ovat aidosti onnellisia. Muuten elämässä kaikki mallillaan :)182

Vierailija
8/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää mielenkiintoinen työ, josta maksetaan palkkaa.

Vierailija
9/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa elämässäni ei mitään, olen hyvin onnellinen juuri näin enkä koe että mikään yksittäinen asia mierkittävästi lisäisi onnellisuuttani.

Maailman tilannetta jos katsotaan asia onkin toinen. Toivoisin, että kaikki muutkin voisivat olla onnellisia ja tyytyväisiä, vilpittömästi.

Vierailija
10/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada seuraavat asiat: 1. moitteeton terveys ja kunto, 2. luotettava ja rakastava parisuhde jossa molempien tarpeet tulevat tyydytetyiksi, 3. riittävästi rahaa elämän perustarpeisiin ja hieman päälle.

Saisinko nuo asiat, jos yrittäisin? 1. En, koska sairastan parantumatonta sairautta. 2. On mahdollinen, mutta sen tavoitteleminen edellyttäisi torjutuksi tulemisen riskin sietämisen ja riskin laukeamisen aiheuttaman henkisen kivun kestämisen enkä koe olevani riittävän vahva siihen nyt. 3. Ei riittäviä fyysisiä voimavaroja sairauden takia.

Vierailija
11/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisin eroon menneestä taakasta, kärsin paljon mielentervysongelmista ja nyt olen kutakuinkin sinut itseni kanssa, mutta muut ihmiset eivät ole unohtaneet ja vetäisevät kortin esiin aina tarvittaessa, vaikka itse olen siirtynyt ajassa eteenpäin, muut eivät ole ja tuntuu tyhmälle kun olen sen jälkeen saanut paljon hyvää aikaa elämässäni, niin sitten joku " muistelee" ikäviä hetkia, että silloinkin olit niin ja sellainen.

Ilmeisesti kannan sitä lopouelämän itsessäni, mutta jos se ei minua haittaa , niin sehän on sitten sen ongelma, joka asiaa ei ole käsitellyt.

Vierailija
12/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, olen oikeasti tosi onnellinen, vaikka en joka hetki olekaan kaikkeen tyytyväinen.

Vierailija
13/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jättäisin työelämän ikävät ihmise taakse, nyt kun tarkemmin ajattelen, muistan mitä ikävyyksiä oken ihmisiltä kuullut työssäni. Mutta jätän omaan arvoonsa jos joku haluaa tärkeillä työllään, ja omalla minä.minällään töissä.

Vierailija
14/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi päästä yli avioerosta.

Vierailija
15/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin löytää Jumalan. Enkä tarkoita sitä että omaksuisin älyllisesti jonkun uskonnon vaan että oikeasti henkilökohtaisesti kokisin ja kohtaisin.

Vierailija
16/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnostaan nopea aineenvaihdunta ja ihanteideni mukainen kroppa ja naama. Hyvä itsetunto. Sitten olis kaikki ihan mallillaan.

Vierailija
17/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita, joiden toivoisin tapahtuvan, mutten ole varma, tulisinko silti nykyistä onnellisemmaksi. Olen työttömänä ja koulutukseni ja taustani vuoksi vaikeasti työllistyvä. Tämä turhauttaa tanakasti, mutta ennen pitkään tähänkin varmaan muutos tulee. Yritän tietoisesti välttää sellaista sitten-kun-asennetta ja löytää iloa tavallisista päivistäni. Joskus jopa onnistun. Toisaalta uskallan myös elää pettymykseni ja turhautumiseni kanssa tavoittelematta mitään erityistä onnea, jos moista ei ole näköpiirissä.

Vierailija
18/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhalle asuinpaikkakunnalle jääneen asunnon kun saisi myytyä. Pelkkä riesa ja rahanreikä, oli vuokralaista tai ei.

Vierailija
19/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Työ

2. Ystäviä

Jos nämä olisi niin nämäkin todennäköisesti häviäisivät

3. Alakulo

4. Itsetuhoiset ajatukset

5. Alemmuuden tunne

Eli toivon varsinkin 1. löytyvän ennen kuin toteutan 4.

Vierailija
20/25 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi jotain tuloja ja naisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan