Hän ei ole palannut (ainakaan samalla nickillä) deittisivulle
Minä lopetin sen alkavan jutun (joo olen kertonut siitä täällä) ja hän ei vastannut viestiin, jossa selitin reilusti syitä. Kävin huvikseni katsomassa, niin hän ei ole palauttanut nickiään *sinne.*
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Jännää.
Niin.
Minunkin yksi hoito päätti, että ei enää petä ja poisti nickinsä.
Vierailija kirjoitti:
Jännää.
Laitoin popparit uuniin...
Vierailija kirjoitti:
Minunkin yksi hoito päätti, että ei enää petä ja poisti nickinsä.
Sinulla on huono tuuri. Miten se liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää.
Laitoin popparit uuniin...
Popparit on pahoja.
Ehkä hän masentui ja päätti, ettei enää kannata yrittää ainakaan nettisivustojen kautta löytää rakkautta.
Tai ehkä hänellä on muutakin elämää.
Mikäs juttu tämä on? Tiedätkö ap, että hieman kattavammalla aloituksella voi saada enemmän keskustelua aikaiseksi, jos keskustelu sinua kiinnostaa. Mä en ainakaan ymmärrä mihin ketjuun tällä viitataan.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs juttu tämä on? Tiedätkö ap, että hieman kattavammalla aloituksella voi saada enemmän keskustelua aikaiseksi, jos keskustelu sinua kiinnostaa. Mä en ainakaan ymmärrä mihin ketjuun tällä viitataan.
Ei kukaan kuitenkaan kommentoi mitään.
Oli mies, näytti selkeästi kiinnostuksensa ja olinhan minäkin kiinnostunut. Tapasimme ja sujui hyvin, mies piilotti profiilinsa treffiemme jälkeen ja sanoi, ettei tarvitse sitä, koska haluaa katsoa voisiko meistä tulla jotain. No asioihin tuli muttia ja päätin, etten vain pysty... Mutta mies ei ole palauttanut profiiliaan. Lähetin hänelle tekstarilla selityksen asioihin, eikä hän vastannut siihen.
Lähinnä ihmettelin vain, että miksi hän ei ole mennyt takaisin (ainakaan samalla nickillä.) mutta ei siitä kai kuitenkaan mitään tulisi. Ihan sama...
Jännää.