Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut naiset jaksatte aina poistella niitä bikinikarvoituksianne (siis alapään?) Siihenhän tuhraantuu hirveesti aikaa

Vierailija
18.05.2016 |

Eikä lopputulos kestä kuin hetken ja kohta pitää olla taas poistamassa ne kirotut karvat.

Mulla ainakin on menny jo hermo kyseiseen hommaan. Annan kasvaa luomuna. On mulla tärkeämpääkin tekemistä kuin hinkuttaa jotain alapään karvoja. 😁

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi 6viikon välein riittää. Karvat ovat alkaneet kasvaa hennompina.

Vierailija
2/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, meneehän siinä melkein jopa minuutti, kun siistii bikinirajan.

Jalkakarvojen ajeluub menee reilusti enemmän aikaa ja siihen päälle vielä kainalot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan joka päivä, eikä aikaa kyllä viittä minuuttia kauempaa mene. Toki vuositasolla kertyy minuutteja jo aika paljon, mutta onhan se sen arvoista.

Vierailija
4/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan suihkussa joka toinen päivä. Menee rutiinilla. Sheivaan samalla sääret ja kainalot. En ole kokenut kovin hankalaksi tai rasittavaksi.

Vierailija
5/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sokerointi 6viikon välein riittää. Karvat ovat alkaneet kasvaa hennompina.

Ihan mielenkiinnosta, että sattuuko bikinirajan sokerointi (/vahaus) miten paljon? Onko kamalaa tuskaa? :D Olen harkinnut meneväni, mutta arveluttaa miten kivulias toimenpide on.

- 2

Vierailija
6/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Siksi minulla onkin kokouikkari, jossa lyhyet lahkeet. Ei tarte karvoa ollenkaan kun kaikki jää piiloon sinne lahkeisiin. Kokouikkari myös pitää vatsamakkarat kurissa korsetin tavoin, ei tarte läskejä esitellä pikkupikkubikineissä.

Vierailija
7/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin - kolmen viikon välein,suihkussa käydessä shaverilla kainalot,sääret, bikinirajat, sitten se leikkuupituuden säädin paikoilleen ja tuheron trimmaus.... Ei tuo nyt niin aikaa vievää ole, ja talvisin jätän sääret vähemmälle.

Vierailija
8/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ärsyttävää mut pakko jaksaa. Kerran viikossa valelen Veetillä ja sitten sheivaan hajakarvat pois. Ei siihen nyt niin kauaa mene.

Vierailija
9/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivaan suihkussa joka toinen päivä. Menee rutiinilla. Sheivaan samalla sääret ja kainalot. En ole kokenut kovin hankalaksi tai rasittavaksi.

Eikö bikinirajat jää piikikkään tuntuisiksi? Mä yritin kerran sheivata ja kauhean piikikkääksi jäi ja sitten karvat rupes kasvamaan sisäänpäin. Hirvee homma oli kasvattaa karvat takaisin.

Tässä yksi päivä yritin repiä niitä karvoja pinseteillä ja leikata pikkusaksilla. Hirvee homma jälleen ja ihan pilkukas iho. 😳 Ap

Vierailija
10/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri sheivaa bikinirajoja. Sheivaan ne ainoastaan silloin, jos olen menossa rannalle tai uimahalliin, eli 2-3 kertaa vuodessa. Sääriä en aja kuin kesällä, ja silloinkin vain ehkä kerran viikossa. Säärten iho ei nimittäin kestä sheivaamista, joten pitää vuorotella shortseja, maksimekkoja ja haaremihousuja, jotta iho ehtii toipua. Kainalokarvat ajan pari kertaa viikossa.

Vierailija
11/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan aina suihkussa käydessä, ei mene kuin minuutti. Kun sheivaa tarpeeksi usein ei tule sänkeä.

Vierailija
12/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 jatkaa; minulla siis ajettu muuten kaikki pois paitsi pieni tupsu siinä päällä. Näin on menty monta vuotta jo. En voisi palata luomuun.

Vierailija
13/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ärsyttävää mut pakko jaksaa. Kerran viikossa valelen Veetillä ja sitten sheivaan hajakarvat pois. Ei siihen nyt niin kauaa mene.

Miksi on pakko jaksaa? :)

Vierailija
14/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tykkää karvoista. En kyllä minä itsekkään.

Vierailija
15/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIrveästi aikaa? Kerran viikossa siivoan paikat ja aikaa menee alle minuutti suihkussa:)

t kiitorata

Vierailija
16/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleistämistä taas, hohhoijaa.

Mun mies tykkää karvoista. Mä siis vaan lyhennän joskus ja sheivaan "bikinirajat", siis ne haarovälissä sivuilla olevat.

Vierailija
17/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä minäkään. Siksi minulla onkin kokouikkari, jossa lyhyet lahkeet. Ei tarte karvoa ollenkaan kun kaikki jää piiloon sinne lahkeisiin. Kokouikkari myös pitää vatsamakkarat kurissa korsetin tavoin, ei tarte läskejä esitellä pikkupikkubikineissä.

Yh, mikä mielikuva tästä tuli. Tai no ihan fine, jos olet 50+. Ja senkin ikäisenä pitäisi kyllä pitää ulkonäöstään huolta. Lahkeelliset uikkarit ovat mummoille.

Vierailija
18/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessäkään parisuhteessani mies ei ole valittanut karvoituksestani. Vaikka enpä olisi toisaalta siitä välittänyt, vaikka olisikin, sillä minäkään en puutu miesten karvoitukseen. Tuntuu siltä, että monesti me naiset ylläpidämme itse näitä karvattomuuden kaltaisia kauneusihanteita.

Vierailija
19/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten bikinirajan sisäänkasvaneet karvat saa pois...eivät kasva itsestään ulos.

Vierailija
20/22 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä on vastailemassa vaan nämä, joilla ei kasva edes kunnolla karvat. Ite oon vaaleakarvainen, mutta niitä on tooosi paljon ja kasvavat todella rivakkaan tahtiin: tyyliin, jos sheivaan aamulla bikinirajat, illalla on jo näkyvä sänki.

Kerran tuli kaverin kanssa puhetta karvojen ajelusta ja kerroin, kuinka epiloidessa reisistä tuntuu viheliäiselle. Kaveri oli tosi hämmästynyt, kasvaako joillakin muka reisissäkin karvaa, jota ajella? Mä olin että joo, ihan sellainen ihon peittävä karvamatto... Kyllä muakin risoo tämä loputon suo näiden karvojen kanssa, mutta haluan olla karvaton, joten aikaa ja vaivaa kuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi