Tampereelta hyvä ja halpa kampaamo?
Hei,
Etsin Treelta hyvää ja edullista kampaamoa.
Lähinnä eteläinen alue.
Multisilta-Peltolammi-Koivistonkylä akselilta.
Kommentit (55)
Tampereella kaikki kampaajat maalaistätejä. Tulkaa Stadii,täällä on "muodin mekka".
Edelleen hakusessa kampaamo! Ehdotelkaa vain lisää! Ap
Salon Ullamaria Hervannassa. Ei varmaan halvin mut hyvä.
Mulla kanssa ongelma kun en ole löytänyt hyvää ja suht edullista kampaamoa Tampereelta. Mielestäni 50euroa pelkästä hiustenleikkauksesta on ehdottomasti liikaa!
Varmaan seuraavaksi kokeilen tuota ammattikoulun kampaamoa, mutta vähän tuuripeliä millainen opiskelija siellä sitten on vastassa...
Sammonkadun hiusmestassa itsellä vaki kampaaja! Upeita värejä tekee. Voin suositella.
En suosittele Provoa Tampereella! Omistaja ei osannut leikata ja leikkaus oli epätasapainoinen ja hutiloitu tönkköleikkaus ja kauppasi hiustuotteita hanakasti, en ostanut, ja pitkinhampain maksoin 55 e .
Itse käyn Glohairin kampaamokoulussa Näsilinnankadulla. Leikkaus maksaa 22€ ja olen ollut tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
DESILA Kaks sanaa = hyvä ja paras
Ei halvin mut kohtuu hintasta
2 ihanaa rouvaa -mutta se kolmas (P)!
Pitää ihan kysyä mikä h#€_tti sitä vaaleaa nuorempaa akkaa oikein vaivaa???
Karkoittanut useita naisia sieltä paikasta lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
2 ihanaa rouvaa -mutta se kolmas (P)!
Pitää ihan kysyä mikä h#€_tti sitä vaaleaa nuorempaa akkaa oikein vaivaa???
Karkoittanut useita naisia sieltä paikasta lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Desilan kaks kivaa mutta kolmas blondi ilkeä ja omituinen, siksi moni ei mene toista kertaa
Menkää isoäitienne luokse sinne karmean halpaan "laatuparturiin".
Nykyaina vaan sattuu olemaan laadukkaita kampaamoja, josta maksetaan enemmän.[/quote]
Olen katsellut että jossain vaiheessa ne hienot salongit kaatuu ja yrittäjä on korviaan myöden veloissa lopun ikää. Tai siirtyy maalle tai syrjäkujille eläkettä odottelemaan . Asuvat kampaajat usein vuokralla. Vanhemmiten ei töitä löydy ja aineet aiheuttaa sairauksia. Glamourelämää kestää pari vuotta, nuoruuden ajan, loppu on sitten...
Vierailija kirjoitti:
Jos oot valmis kulkeen suosittelen kalevassa sammonkadulla nonstop kampaamoa. Aina olen tyytyväisenä tullut, ilman aikavarausta ja ehkä jopa tampereen edullisin
Edullinen kyllä, ja pääsee pienellä jonottamisella ilman varausta. Mutta leikkaustaito on asia erikseen.
Siitä on jo vuosia kun kävin, mutta tulos oli huono ja eräälle toiselle asiakkaalle tuli myös huono leikkaus.
Voi olla että ovat kehittyneet vuosien mittaan.
Mä oon tykänny kans Desilasta Sammonkadulla. Ei ole enää niin halpa, mutta todella kohtuuhintainen esim Glohairiin verrattuna. Leikkaus Desilassa 27 e, Glohairissa 45 euroa. Desila ei ole mikään trendikampaamo mutta mulle kelpaa, rento paikka ja lopputulos on aina ollut hyvä.