Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereelta hyvä ja halpa kampaamo?

Vierailija
18.05.2016 |

Hei,
Etsin Treelta hyvää ja edullista kampaamoa.
Lähinnä eteläinen alue.
Multisilta-Peltolammi-Koivistonkylä akselilta.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua jonkun räkänokan koskevan puhtaisiin ja ihaniin hiuksiini. Siksi käynkin rapakon takana Tallinnassa leikkauttamassa hiuksiini, aina kun tarvitsee.

Tämä nainen on käynyt hiusalankoulunsa Lontoossa ja on muutama kuuluisa ison tason julkkis hänellä ihan vakioasiakas.

Halpa se ei ole, eikä Tampereella,mutta laadukas ja tasokas. Siellä tarjoillaan melkein mitä vain. Shampanjaa, kahvia, vettä,pieniä suolaisia alkupaloja tai vaikkapa pieni pala kakkua.

Aivan loistavaa palvelua. Englantia toki tarvitaan, mutta koska paikka on Tallinnassa on hänellä eestiläisiä työntekijöitä,ymmärtävät he tietysti suomea. Suurimmmaksi osaksi englanti on asiointikieli.

Jos kiinnostuit, niin googleta Valentina ja viro kampaamo.

Vierailija
22/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon köyhä mulla ei olis varaa mihkään shamppanja salonkeihin. Käyn kylän ainoalla kampaajalla ja se riittää mulle aivan hyvin.... jotkut vaan on niin snobeja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo beauty lounge, laukontori 14. Suosittelen.

Vierailija
24/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattomat ja köyhät taas vinkuu täällä, kun vastauksissa ei ole sellaisia kampaamoja, kuin esim. "Sinikan sakset" ja "Kyllikki leikkaa".

Menkää isoäitienne luokse sinne karmean halpaan "laatuparturiin".

Nykyaina vaan sattuu olemaan laadukkaita kampaamoja, josta maksetaan enemmän.

Vierailija
25/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😃

Vierailija
26/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattomat ja köyhät taas vinkuu täällä, kun vastauksissa ei ole sellaisia kampaamoja, kuin esim. "Sinikan sakset" ja "Kyllikki leikkaa".

Johtuisikohan siitä että ap kysyi nimenomaan HALPAA kampaamoa. Miksi tulla kertomaan kuinka itse vaatii luxusta ja on siitä valmis maksamaan kun se ei ole mikään vastaus ap:n kysymykseen?

Eriasia jos olisi ketjun aiheena millaisessa kampaamossa käyt ja miksi.

Vierailija
27/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä nyt vastasit ap:n pulmaan?

Vierailija
28/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kallis hinta tai kynttilätkään (ei edes halpa sekti) ole mikään tae hyvästä hiustenkäsittelystä.

Hyvästä kannattaa maksaa mutta jos hyvän saa edullisestikin niin miksi?

Jotkut tietysti menevät pyörälle päästään kun kahvia ja keksejä tai jopa "shampanjaa" tarjotaan.

Ja päähieronnan olen saanut niissä edullisissa (ja viihtyisissä) kampaamoissakin.

Vierailija
29/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli varata aika nimeltä mainitsemattomasta paikasta Treella. Tuntui, ettei minua palvellutta työntekijää olisi vähempää voinut kiinnostaa asiani, niin välinpitämättömästi hän minua kohteli ja vastasi kysymyksiini. En varannut aikaa, onneksi en varannut aikaa puhelimitse näkemättä paikkaa (ja sitä palvelua)! Jos kampaamopalvelutkin ovat yhtä huonoja kuin asiakaspalvelu niin enpähän ainakaan tullut siinä pettymään.

Suosittelen jokaista menemäön aina liikkeeseen ja katsomaan paikka.

Vierailija
30/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen miettinyt ensimmäistä kertaa elämässäni meneväni kampaajalle... :D Glohair on kuullostanut etenkin tämän ketjun perusteella hyvältä, porukkaa sieltä ainakin on kehuttu ja hinnat ovatkin kalleimmat.

Onko kokemuksia muista paikoista? Studio feel it entä sen työntekijöistä? Onko siellä osaavaa henkilökuntaa, jotka osaavat toteuttaa asiakkaan pyynnöt vai tekevätkö he oman ajankohtaisen muodin mukaan..?

Vierailija
31/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla kertomaan huonosta komuksestani, ettei kukaan muu erehdy samaan kampaamoon. Kävin siis Divassa Tampereella, kai jonkinnäköinen ketjuliike. Vanhempi rouva keskusta liikkeessä käsitteli hiuksiani todella kovakouraisesti ja hätäisesti, värin vaikutusajalla teki muitakin asiakkaita mistä tuli sellainen olo etten ole tärkeä. Lisäksi kuulin kun hän oli todella ilkeä nuorille työntekijöille asiakkaiden edessä, törkeää!

Väri oli ihan ok mutta leikkaus näytti siltä kuin olisi fiskarsseilla saksittu sieltä täältä!

Toiste en mene, enkä suosittele kenellekkään!

Vierailija
32/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku missä on töissä nykyään eräs kampaaja nimeltään Eija, joka oli ennen Headlinessa Kauppakadulla? Taisi olla noin kolmenkymmenen ja vaaleahiuksinen (ainakin silloin jotain kolme vuotta sitten). Taitaa olla koko kampaamokin muuttanut jo muualle, mutta ei näkynyt Eijaa siellä enää aikoihin kun viimeisimpiä kertoja kävin. Harmi, sillä mielestäni osasi laittaa minulle hiukset kivasti.

Vierailija
33/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kallis hinta tai kynttilätkään (ei edes halpa sekti) ole mikään tae hyvästä hiustenkäsittelystä.

Jotkut tietysti menevät pyörälle päästään kun kahvia ja keksejä tai jopa "shampanjaa" tarjotaan.

Ja päähieronnan olen saanut niissä edullisissa (ja viihtyisissä) kampaamoissakin.

Oletko muka saanut yli puolentunnin päähieronnan? Tuskinpa.

Minä haluan paikan missä myös keskitytään kokonaisvaltaisesti päähän, ei pelkkiin hiuksiin. Oleellisesti päänahka kuuluu siihen myös.

Vierailija
34/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan paikan missä myös keskitytään kokonaisvaltaisesti päähän, ei pelkkiin hiuksiin. Oleellisesti päänahka kuuluu siihen myös.

Olen. On paikkoja joissa panostetaan siihenkin vaikka hinta ei ole pilvissä.

ja kalliita paikkoja joissa ei panosteta.

Asiat eivät ole mustavalkoisia.

Vierailija
35/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä täällä mainituilla kampaamoilla on varmasti nettisivut tai naamakirjasivut mihin voisi antaa palautteen netin kautta jos kasvotusten tai puhelimitse ei halua. Miksi ostatte palvelun tai tuotteen muk

Vierailija
36/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. On paikkoja joissa panostetaan siihenkin vaikka hinta ei ole pilvissä.

ja kalliita paikkoja joissa ei panosteta.

Asiat eivät ole mustavalkoisia.

Missä olet saanut? Kiinnostaisi. :)

Vierailija
37/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiersin Tampereella Provon, Glon ja pari pikkukampaajaa. Sitten löysin Profin ja siitä tuli vakipaikkani. Kampaajana Jenni ja omalla kohdalla sain juuri sellaiset hiukset kuin halusinkin. Ihanat! Lisäksi riittää kun käyn 10 viikon välein. (Provossa joutui ramppaamaan 7 viikon välein).

Itselläni pitkät luonnonkiharat hiukset joihin aiemmat kampaajani ovat saaneet aivan kamalia värejä. Haluan luonnollisen lopputuloksen ja ihooni sopivan vivahteen. Profissa osataan ;)

Vierailija
38/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette Hervannan kauppakeskus DUON Hairlekiinista? Onko joku käynyt?

Vierailija
39/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://hiushuoltamohelmi.fi/

- erinomainen palvelu: asiakasta kuunnellaan aidosti, mutta uskalletaan ehdottaa myös uusia juttuja ja hiuksia mietitään pitemmällä tähtäimellä.

- edullinen keskustaan verrattuna

- miialla ja helillä monipuolista osaamista

- bussilla (13) ja autolla (maksuton pysäköinti) pääsee aivan viereen

- helppo nettiajanvaraus

Sijainti lukonmäessä, mutta näin hyvän kampaamon perässä kannattaa vaivautua kulkemaan.

Vierailija
40/55 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös googlata yksityiset kampaamokoulut. Tampereella on ainakin Great Cut, toimii Satamakadulla ja hinnat näyttävät olevan ihan kohtuullisia. Ajanvarauskin toimii netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi