Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Silmälaseista:

Vierailija
23.02.2006 |

Kävin näöntarkastuksessa ihan piruuttani ja yllätyksekseni tarvitsekin lasit. Nyt siis olisi osto edessä, mutta mitä pitäisi tietää kun ekaa kertaa ostaa? Kannattaako kierrellä eri liikkeitä vai meneekö hinnat about samoissa? Entä ottaako heijastamattomat vai ei ym...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää tarpeeksi aikaa että löytyy mieleiset pokat, niitä jaksaa sitten käyttää muutamia vuosia kyllästymättä. Heijastuksenesto ja muut pinnoitteet kannattaa kyllä ottaa, ainakin heijastuksenesto on ulkonäön kannalta aika tärkeä...

Vierailija
2/3 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos optikko ei ehdi palvelemaan, niin kävelen aika nopeasti ulos.

Kolmet viimeiset lasini olen ostanut samasta paikasta, jossa asiantunteva optikko on napannut muutaman mallin minulle ja heti on natsannut. Ei kannata fiksoitua etukäteen tiettyyn tyyliin, vaan antaa optikon ehdottaa sinun kasvoillesi sopivia mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutama vuosi sitten hätiköin ekoja rillejä ostaessani ja ostin sitten sellaiset, joista en yhtään pitänyt. Siinä oli vielä sekin hankaluus, että ne kaikki näytti ihan oudoilta, kun en ollut tottunut katselemaan mitään silmien ympärillä, mä kun en käyttänyt ikinä aurinkolasejakaan. Käytä niitä optikkoja äläkä kiirehdi.

Itselläni on ollut vain heijastamattomia, ja nää on kyllä hyvät. Autoa ajaessa eron kuulema huomaa. En tiedä, kun en aja.