Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiralle oireita Bayvanticista

Vierailija
17.05.2016 |

voikomolla mahdollista, että kora sai oireita Bayvanticista, vaikka sitä on aikaisemmin käytetty ilman oireita? Laitoin meidän 4,5 kg koiralle Bayvanticia ja se muuttu apaattiseksi, tärisi, laahasi takajalkojaan ja oksensi verisen oksennuksen. Pesin koiran shampoilla näiden oireiden ilmaantumisen jälkeen ja lähdin töihin. Hirvitti kyllä, mutta lapsi oli tulossa koulusta klo 13. Lapsi soitti, että koira on ihan tavallinen, syökin ja on ihan reipas. Kun tulin töistä, kora oli tavallinen oma itsensä, söi ja leikkimnormaalisti. Voiko nuo oireetntosiaan tulla punkkiaineesta ja lievityä noin nopeasti?

Onko muita vaihtoehtoja punkkiaineeksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että olisi tullut. Colliesukuiset rodut ovat ainakin muita herkempiä joillekin lääkeaineille, meillä siis collie ja käytämme Frontlinea tästä ei ole tullut harmeja. Nuo tärinää saaneet koirat ovat olleet myös collieita.

Vierailija
2/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä varmasti aika moni koira oireita saa. Olen lähipiiristä kuullut mm.että täysin terve ja sisäsiisti koira on tahattomasti laskenut alleen. Olikohan vielä niin että koira oli tämän tapahtuessa makuuasennossa... Kyllä ne kovia myrkkyjä on, siitä ei mihinkään pääse. Toimivat toki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli myös muutama vuosi sitten bayvantic käytössä omalle 5kg painavalle koiralle.. koiralle tuli epileptistä kohtausta muistuttavia oireita, jalat petti alta, kouristeleli ym. Oli tosi pelottavaa katsottavaa!! Nyt muutamana vuotena ollu käytössä apteekista ostettu punkkipanta, hyvin on toiminut eikä ole oireita.. Itse yhdistin epilepsia oireet juuri tähän lääkkeeseen, koska ennen tai lääkkeen käytön lopetuksen jälkeen näitä ei ole ilmaantunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi