Rakkaudeton miten kehtaat elää valheessa
Niin te himonne ja rakkautenne puolisoon menettäneet, miten kehtaatte jatkaa elämää kusettaen puolisoanne? Päivät haaveilette jostain toisesta ja annat puolisosi kuvitella että haluat hänen kanssaan elää elämäsi. Eli puolisosi saa elää elämänsä ilman rakkautta ja te kehtaatte nauttia siitä.
Kommentit (12)
Jos on antanut avioliittolupauksen niin ei kuulu erota vaikka tunteet muuttaisivatkin muotoaan. Sitä paitsi sitähän voisi vaikka rakastua uudelleen, jos toinen ymmärtää tällaiset mielen muutokset eikä ole tuollainen syyttäjä kuin sinä. Ja rakastaa itse itseään, eikä elä minun tunteistani.
Niin miten voi elää tuollaista elämää?
Vierailija kirjoitti:
Niin miten voi elää tuollaista elämää?
On tipahtanut prinsessaharhoistaan.
Öö hä. Kyllä mun mies tietää että se rakkaus on karissut ja toisinaan elämä on selviytymistä. Saa tuosta lähteä, en mä estä. Mutta jos on ihan tyytyväinen suhteessa jossa toinen ei aidosti rakasta niin pitäisikö mun potkia se mäelle? Suhteessa ei ole kolmansia osapuolia.
Vierailija kirjoitti:
Öö hä. Kyllä mun mies tietää että se rakkaus on karissut ja toisinaan elämä on selviytymistä. Saa tuosta lähteä, en mä estä. Mutta jos on ihan tyytyväinen suhteessa jossa toinen ei aidosti rakasta niin pitäisikö mun potkia se mäelle? Suhteessa ei ole kolmansia osapuolia.
Niinhän sä luulet...
No se rakkaus nyt vaan tapaa loppua aina. ei ketään ihmistä ole tarkoitettu olemaan yhden kanssa koko elämäänsä, vaikka tämänkin sanominen on ilmeisesti väärin, ja saa kasan alapeukkuja.
Jos molemmat kunnioittaa toisiaan niin laimealla rakkaudellakin jaksaa.
Yleensä vain toinen erehtyy hairahtumaan, mutta nämä yleensä syntyjään pettureita. Kotikasvatuksessa saanut opit vanhemmiltaan että puolisoa ei tarvi kunnioittaa. Tunnevammainen.
Se tunne kun tajuaa että pitkässä liitossa elämäsi rakkaus ei rakastakaan. Vain haikailee muita :(
Vierailija kirjoitti:
Niin te himonne ja rakkautenne puolisoon menettäneet, miten kehtaatte jatkaa elämää kusettaen puolisoanne? Päivät haaveilette jostain toisesta ja annat puolisosi kuvitella että haluat hänen kanssaan elää elämäsi. Eli puolisosi saa elää elämänsä ilman rakkautta ja te kehtaatte nauttia siitä.
Ensinmainitut on. Toisinmainittuja ei, joten kaikki kunnossa.
Sinkkumies
Aika monesti se tuttu helvetti tuntuu olevan parempi paikka kuin uusi tuntematon...
Eräskin varattu mies ikänsä haikaillut toista naista ja vaikka pientä vastakaikua vihdoin saanut niin ei voikaan irrottautua vanhasta riitaisasta suhteesta.
Itse elän suhteessa jossa mies on pitänyt selibaattia lähes kaksi vuotta! Ja mietiskelen miten otan rakentavasti esille sen etten aio tuhlata elämääni tälläiseen suhteeseen, vaikka lapsiakin on.
Otsikosta ei käynyt ilmi, että puolisokin täytyy olla.