Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yököttääkö teitä tälläinen?

Vierailija
17.05.2016 |

Viemme lasta harrastukseen ja siellä nuori nainen (17v-19v) joka vetää tuntia. Niin mieheni on ilmeisesti tuijotellut tätä tyttöä. Ja varmasti muitakin, entä kun siellä on myös teinityttöjä paljon? No näistä ei mieheni mitään kommentoinut (ei uskalla/kehtaa) mutta tuosta n. 18v tytöstä sanoi minulle, eli hänen vartaloaan kehui. En oikein osannut muuta sanoa kuin että "vai häntä sinä siellä tuijottelet". Mies sanoi, että pisti vaan silmään. Miksi miehet ei tajua vaan pitää turpaansa kiinni!?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja tuosta se miehesi käytös vain pahenee, jos et napakasti siihen puutu

Kokemusta on. Luulee kai, että olet vain joku kämppis jolle on ok puhua muiden naisten ominaisuuksista.

Kerro miehelle, että hänen pitäisi tajuta olevansa siellä harrastuksessa lapsenne isän roolissa ei mahdollisena valmentajan sulhaskandidaattina.

Kerro, että jos herra ei ymmärrä rooliaan, niin hänellä on vapaus koittaa onneaan valmentajan suhteen, mutta silloin niitä lapsia jo kuskataankin harrastuksiin viikko/ viikko systeemillä kumpikin omasta asunnostaan.

Miehillä kun tunnetusti kestää vuosikymmeniä havaita olevansa naimisissa ja lasten isä. Kuvittelevat edelleen olevansa vapailla markkinoilla.

Ääliön tunnistaa siitä, että siltä puuttuu käytöstavat ja puolison kunnioittaminen. Ääliö on lisäksi myös itse usein tosi mustasukkainen ja se pahenee vain iän myötä.

Vierailija
2/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies ei tollasta tekis, mutta jos tekisi niin kyllä ällöttäisi. Siis erityisesti siksi että tässä kuitenkin avioliitossa ollaan. Kyllä katsoa saa mutta ei kuolata saatika kertoa sitä ääneen, pitäkööt omana tietonaan ja tämä tiedetään kyllä kummatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole lapsen biologinen isä. Jos se nyt edes muuttaa tilannetta? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi