Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenestä sisäministeri, jos ja kun Orposta valtiovarainministeri

Vierailija
17.05.2016 |

Miten on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Tolvanen?

Vierailija
2/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenita Toivakka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitukselle ero ja uudet vaalit. Turha tässä on jotain kokoomuspellejä ruveta paapomaan. Jos ministerit ei halua/kykene suorittamaan sitä hommaa mihin heidät on palkattu niin silloin on selkeämpää valkata kokonaan uusi eduskunta ja antaa sen muodostaa hallitus keskuudestaan.

Vierailija
4/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitukselle ero ja uudet vaalit. Turha tässä on jotain kokoomuspellejä ruveta paapomaan. Jos ministerit ei halua/kykene suorittamaan sitä hommaa mihin heidät on palkattu niin silloin on selkeämpää valkata kokonaan uusi eduskunta ja antaa sen muodostaa hallitus keskuudestaan.

Tätä kestovaatimusta jotkut jaksavat hokea vaalikaudesta  toiseen. Aina jaksetaan uskoa, että se seuraava eduskunta olisi juuri minun mieleiseni. Ja varsinkin se seuraava hallitus tekisi asiat juuri niin kuin minä haluan. No, toivossa on hyvä elää, mutta suuren ratkaisun odottaminen ennenaikaisista vaaleista menee epärealismin puolelle.

Vierailija
5/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ruveta, jos joku hoksaa kysyä.

Vierailija
6/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on enää äänestämisessä, jos kaikki ministerit vaihtuu monta kertaa hallituskaudella? Vai onko se kenties tarkoituskin?

Varsinaista vastuunkantoa!

Vierailija
7/7 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä kestovaatimusta jotkut jaksavat hokea vaalikaudesta  toiseen. Aina jaksetaan uskoa, että se seuraava eduskunta olisi juuri minun mieleiseni. Ja varsinkin se seuraava hallitus tekisi asiat juuri niin kuin minä haluan. No, toivossa on hyvä elää, mutta suuren ratkaisun odottaminen ennenaikaisista vaaleista menee epärealismin puolelle.

Ei oikeastaan ole sellaista uskoa. Viime hallitus oli aivan hirveä kun se ei tehnyt mitään, aivan tahallaan. Nykyinen on vähän parempi.

Seuraavassa on (ay-)demarit johdossa joten jälki tulee olemaan talouden kannalta aivan karsea.

Olen kuitenkin kyllästynyt tuohon tyhjänpäiväiseen ministerivaihteluun. Nytkään tässä ei olisi muuta syytä kun se että orpo nyt vaan haluu, vitut siitä mitä hallituksen pitäisi tehdä kun orpo haluaa paremman ministeripaikan. Aika surkea lähtökohta lähteä selvittelemään maan ongelmia jos heti kärkeen tärkein juttu on oma napa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän