Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä mun työnantaja hommaa? Veronkiertoa?

Vierailija
17.05.2016 |

Tai no entinen, onneksi. Aiemmin keväällä tuli verokortti ja ihmettelin, kun sen mukaan olisin tienannut 1600 euroa viime vuonna ja se ei pidä paikkaansa. Paljoa en tienannut (opiskelija) mutta paaaaaljon enemmän kuin tuon. No otin sitten heti yhteyttä tähän entiseen työnantajaan, että mitäs hittoa ja pitääkö mun itse tehdä jotain asialle. Sanoi, että ei tarvitse, hän hoitaa. Oli vaan käynyt joku moka. No uskoin sitten häntä.

Laitoin vielä myöhemmin hänelle viestiä, että onhan varma, että tämä hoituu. Sanoi vaan että joojoo. Nooooh, nyt tämä pomo ei ole vastannut puhelimeen pariin viikkoon kun olen yrittänyt tavoittaa. Ja laittanut viestiä. Mitä tässä pitäisi tehdä?

Ja kyseessä on melko pieni firma, joten en siis "häiriköi" mitään suurta johtajaa jolla on kauhea kiire :D (ja tämä pomo oli vielä uskomattoman laiska)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet palkkalaskelmasi tarkastanut ja katsonut, että verot ym on maksettu. Jos olet tienannut enemmän kuin mitä verottaja tietää niin hop soitto sinne. Työnantajallesi tulee verotarkastus, jos on epäilyä vilpistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi