Helsinkiläisellä akateemiselle miehellä ei todellakaan ole valitsijan osa
Lopettakaa tämän kaupunkilegendan viljely. Miettikää vaikka omia kokemuksianne siitä, kuka valitsee. Se, että maaseudulla miehillä on asiat vielä huonommin, ei tarkoita, että stadilaiset miehet pääsisivät valkkaamaan. Ei pääse eikä ole koskaan päässeet.
-N32
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä yhtälö: akateemisia naisia on Helsingissä paljon enemmän kuin miehiä, mutta näiden akateemisten ihmisten parinvalintamarkkinoilla naiset pääsevät helpommin suhteeseen kuin miehet. Eivätkö naiset halua ylipäänsä sitten suhteeseen vai mistä tämä epäloogisuus johtuu? Vai haluavatko kaikki miehet vain sitä pientä kaikkein parisuhdekelpoisinta naisjoukkoa puolisokseen?
En tiedä, mutta voin arvella, että kaiketi jotkut naiset ihan aidosti pitävät myös yksinoloa hyvänä ja jopa parhaimpana vaihtoehtona.
Pitää muistaa, että akateeminen ei välttämättä pariudu tismalleen samanlaisen akateemisen kanssa. Olen ollut kahdesti naimisissa, molemmat tohtoreita, toinen 20 vuotta vanhempi ja toinen ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä on muutettava Helsinkiin, jos parisuhdeen haluaa. Tosin en ole akateeminen, en taida sitten olla kovin vahvoilla.
Kannattaa tulla tänne! Monet akateemisetkin naiset pariutuu duunareiden kanssa, koska fiksut ja sosiaalisesti lahjakkaat on viety ja käsistään kätevä ja mukava duunarimies on aina parempi kuin sosiaalisesti vammainen insinööri.
Minusta näyttää täällä olevan todella miehillä valitsijan osa. Muutin itse Helsinkiin 8 vuotta sitten, ja aloin pyöriä sinkkuna deittimarkkinoilla. Olin tosi yllättynyt siitä, miten suorastaan ylimielisiä ja vaativaisia monet ihan täysin tavikset olivat, sellaiset, joilla entisellä kotipaikkakunnallani ei tosiaan olisi ollut varaa etsiä jotain suurta kaunotarta tms. Esimerkiksi joku 40 v vähän kaljamahainen, kaljuuntuva, tavallisen dippainssin plössäle saattoi ylimielisesti heittää päin näköä mitä hänen lukemattomia ulkonäkövaatimuksiaan en täytä, joten ei tarvi uusiksi tavata.
Helsingissä on puutetta 40-50-vuotiaista akateemisista sinkkumiehistä, nuoremmista en osaa sanoa. Tai sitten syy on siinä, etteivät ihmiset kohtaa. Itse olen vähän yli neljäkymppinen sinkkunainen ja minulla monta samanlaista ystävää, kaikki naisia. Miehiä ei vain tapaa missään. Jos joku kertoo tapaamispaikkoja, niin ilomielin otan tiedon vastaan ja varmaan joku muukin.
Vierailija kirjoitti:
Ei akateemisuus yksin riitä, jos on muuta vikaa, esimerkiksi luonnehäiriö. Tuiki tavallinen korkeasti koulutettu mies on valitsija-asemassa kaupungeissa. On jopa useita vaihtoehtoja.
Haha :D no ei ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä on muutettava Helsinkiin, jos parisuhdeen haluaa. Tosin en ole akateeminen, en taida sitten olla kovin vahvoilla.
Kannattaa tulla tänne! Monet akateemisetkin naiset pariutuu duunareiden kanssa, koska fiksut ja sosiaalisesti lahjakkaat on viety ja käsistään kätevä ja mukava duunarimies on aina parempi kuin sosiaalisesti vammainen insinööri.
No en ole kätevä käsistäni. Lähinnä sen vuoksi, asun paikassa jossa a) kokoomus b) uskonto. Ja itse olen sitten ihan jotain muuta :D en tiedä olenko sosiaalisesti vammainen... :P Toisaalta en tiedä haluanko edes ollakkaan kenenkään kakkosvaihtoehto, jos parempi vaihtoehto on viety jo käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä 7-10 tasoiset miehet saavat valita. Pienemmissä paikoissa ainoastaan 9-10 tasoiset miehet saavat valita.
Miten taso määräytyy? Mistä tiedän oman tasoni?
Ulkonäkö, luonne, varallisuus, asema. Jokaisesta saa enintään 2 pistettä, loput pisteet määräytyvät yksittäisen naisen omista mielipiteistä ja ennakkoluuloista. Esim. jollekin naiselle miehen asema voi olla hyvin tärkeää, jolloin menestyvä mies voi saada kyseiseltä naiselta 4 pistettä asema-attribuuttiinsa. Naisesta riippuen arviot voivat saada myös negatiivisia lukuja, vaikka puolueettomasti arvioiden joku attribuutti onkin täyden 2 pisteen arvoinen. Esim. jos naisella on huono itsetunto, ulkonäöllisesti 2 arvoinen mies saakin -1 arvon ulkonäkö-attribuuttiinsa kyseiseltä naiselta.
Helsingissä on ylipäätään liian vähän miehiä, naisia taas riittää. Kannattaisi miesten lähteä tänne sieltä perämetsistä.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä on ylipäätään liian vähän miehiä, naisia taas riittää. Kannattaisi miesten lähteä tänne sieltä perämetsistä.
Vantaalla ja Espoossa on enemmän miehiä kuin naisia, joten menkää te naiset siihen parin kilsan päähän eikä niin, että miehet vittu Lapista teidän luo. Helsingissäkin miehiä taisi olla vähemmän ainoastaan ikäluokassa 20-29.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei akateemisuus yksin riitä, jos on muuta vikaa, esimerkiksi luonnehäiriö. Tuiki tavallinen korkeasti koulutettu mies on valitsija-asemassa kaupungeissa. On jopa useita vaihtoehtoja.
Ei siinä tapauksessa, jos kukaan nainen ei ole tarpeeksi hyvä ulkonäöllisesti ja miehen mielestä parhaimmat naiset ovat varattuja.
Pitää paikkansa, jos nainen on alle 30-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä tapauksessa, jos kukaan nainen ei ole tarpeeksi hyvä ulkonäöllisesti ja miehen mielestä parhaimmat naiset ovat varattuja.
No ei siinäkään tapauksessa, kun ei ole varsinaisia ulkonäkökriteereitä ja perstuntumalta ainakin 95% omasta ikäluokasta kelpaa ulkonäöllisesti
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää täällä olevan todella miehillä valitsijan osa. Muutin itse Helsinkiin 8 vuotta sitten, ja aloin pyöriä sinkkuna deittimarkkinoilla. Olin tosi yllättynyt siitä, miten suorastaan ylimielisiä ja vaativaisia monet ihan täysin tavikset olivat, sellaiset, joilla entisellä kotipaikkakunnallani ei tosiaan olisi ollut varaa etsiä jotain suurta kaunotarta tms. Esimerkiksi joku 40 v vähän kaljamahainen, kaljuuntuva, tavallisen dippainssin plössäle saattoi ylimielisesti heittää päin näköä mitä hänen lukemattomia ulkonäkövaatimuksiaan en täytä, joten ei tarvi uusiksi tavata.
Joo en yhtään ymmärrä mikä helsinkiläisiä miehiä vaivaa. Asun pohjoisemmassa pienemmässä kaupungissa ja kaikki helsingistä kotoisin olevat miehet jotka tänne ovat eksyneet käyttäytyvät luokattoman törkeästi ja ylimielisesti, varsinkin nuoret. Oon saanu osakseni perään huutelua, haukkumista ja ilkeitä kommentteja sekä suoria seksiehdotuksia ja ahdistelua! Sit aina pitää muistuttaa "et me ollaan stadist" ihan kuin se olisi jokin suuri meriitti? N21
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät valitse koskaan eikä missään olosuhteissa, valitsija on aina nainen. Näin se vaan menee, se on luonnon laki.
Luonto on tarkoittanut miehen ja naisen pariutumisen sellaiseksi, että miehet lähestyvät ja naisia lähestytään. Asetelma on vähän sama kuin siittiöillä ja munasoluilla: Valtava joukko miespuoleisia kilpailee yhdestä naispuoleisesta kerrallaan, ja suurin osa yrityksistä menee "hukkaan". Betamiehillä ei ole parisuhdemarkkinoilla mitään mahdollisuuksia, kun naisten huomiosta kilpailee samaan aikaan useampia alfoja. Nainen voi harrastaa sen verran seksiä kuin haluaa ja valikoida lopulta jonkun alfoista parisuhteeseen.
Ylipäätään elämä ei ole mitään unelmien poikamies -sarjaa, että miehiä tai naisia on rivissä ja siitä valitaan. Täytyy vaan tavata mahdollisimman paljon ihmisiä, uskaltaa jutella ja olla sosiaalinen ja hyvällä tuurilla tulee joku sopiva vastaan. Niin se on kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät valitse koskaan eikä missään olosuhteissa, valitsija on aina nainen. Näin se vaan menee, se on luonnon laki.
Luonto on tarkoittanut miehen ja naisen pariutumisen sellaiseksi, että miehet lähestyvät ja naisia lähestytään. Asetelma on vähän sama kuin siittiöillä ja munasoluilla: Valtava joukko miespuoleisia kilpailee yhdestä naispuoleisesta kerrallaan, ja suurin osa yrityksistä menee "hukkaan". Betamiehillä ei ole parisuhdemarkkinoilla mitään mahdollisuuksia, kun naisten huomiosta kilpailee samaan aikaan useampia alfoja. Nainen voi harrastaa sen verran seksiä kuin haluaa ja valikoida lopulta jonkun alfoista parisuhteeseen.
Älä viitti. Saihan isäskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en yhtään ymmärrä mikä helsinkiläisiä miehiä vaivaa. Asun pohjoisemmassa pienemmässä kaupungissa ja kaikki helsingistä kotoisin olevat miehet jotka tänne ovat eksyneet käyttäytyvät luokattoman törkeästi ja ylimielisesti, varsinkin nuoret. Oon saanu osakseni perään huutelua, haukkumista ja ilkeitä kommentteja sekä suoria seksiehdotuksia ja ahdistelua! Sit aina pitää muistuttaa "et me ollaan stadist" ihan kuin se olisi jokin suuri meriitti? N21
sama tullut huomattua. Muutenkin koko iän hesassa kasvaneet ovat tunnistettavissa..se asenne ei ole ollenkaan maanläheinen ja hillitty....
Kyllä se on kuulkaas aina kahden kauppaa (ja kolmannen korvapuusti :)
Parisuhteeseen tarvitaan aina molempien tahtotila.
Panosuhteisiin taas nainen valkkaa, mies kun yleensä p*nee aina ja kaikkea liikkuvaa ykslahkeista, ainakin kännissä (ainakin kerran).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni ei ole helsinkiläinen mutta pääkaupunkiseudulta kuitenkin. Uskallan väittää, että jos suhteemme päättyisi, niin hänelle olisi helpompaa löytää uusi parisuhde naisen kanssa kuin minulle hänen kaltaisensa miehen kanssa. Hänelle on ollut ottajia ennen ja olisi varmaan jo nytkin.
Haluaisitko kertoa tästä miehestä jotain enemmän? Selväähän toki on, että suosittujakin miehiä on, mutta millä kritereeillä päättelisit, että juuri sinun miehellä vientiä todella riittää?
kun katson kuinka naiset alkavat sukia hiuksiaan ja hymyillä hänelle kun hän heitä jututtaa
Mutta useinhan te naiset sanotte, ettei tuollaiset merkit meinaa yhtään mitään tai sitten te hymyilette vain ystävällisyydestä ja kohteliaisuudesta.
"Näistä ketjuista näkee hyvin sen miten harhaista porukkaa tällä palstalla on. Minä tiedän lukuisia miehiä, jotka ovat voineet valita naisen." - Tjaa,a. Miten minusta tuntuu, että et ole yhtään vähempi harhainen. - Itseäni ihmetyttää tällainen kuka valitsee ja kenet, vai olenko ainoa jonka mielestä kenelläkään meistä ole velvollisuutta tai pakkoa seurustella kenenkään kanssa. - Parisuhteen syntymiseen siis tarvitaan aina kaksi, jotka haluavat. - En usko, että suhteella, joka rakentuu vain sille, että toinen on valinnut toisen ja toisella ei ole minkäänlaista tunteita tai halua olla toisen kanssa kestää, kovinkaan pitkään... Tai sitten olen vain pikkasen höppäana romantikko, joka uskoo, että jos minä haluan jonkun niin vastaavasti, myös toinen haluaa olla minun kanssa. - Kuka oikeasti haluaa parisuhteen, joka rakentuu sille, että otin pakotettuania tuon kun en ketään muuta saanut. Tai hän otti ja vei minut ja se oli sitten menoa ja tälle tielle jäin,lähes joka päivä on huono olla, mutta yksinkään en osaa tai tiedä miten olla.