Kuinka kauan kestää, ennen kuin laukeat, kun miehesi antaa suuseksiä?
Mulla kestää yleensä siinä 10-15 min. ja mies on yleensä aina aika puhki sen jälkeen... ja kieli kankeana kuulemma sen jälkeen.
Mietin, että onkohan tämä normaalia? pidempi aika?!
Olen huomannut, että jos työntää sormiaan sisään, niin saattaa vähän nopeuttaa sitä. Mutta luulen, että meillä mies ei " jaksa" ? seksiä kauhean usein (n. 2krt/kk) just sen takia, että kokee velvollisuudekseen tyydyttää minut ja koska ei kestä itse yhdyntää niin pitkään, että saisin, niin se sitten yleensä tapahtuu ennen aktia nuolemalla mulle orkku.
Kommentit (12)
kelloa katsonut.Nopeammin 69 asennossa ja miestäkään ei tympäse kun saa nautintoa samaan aikaan:)
Ei vaan ole harmainta hajua, missä se voisi olla. Eikä ole miehelläkään. Ja kun mies ei ole innokas ollenkaan näissä seksipuuhissa, niin pitäisi sitten ihan pyytää sitä.... ja meillä on vähän pattitilanne kaikkineen, kun olen niin kypsä siihen aloitteen tekoon aina.Ja jos joutuisin vielä pyytämään uusia juttuja, niin tuntuu vähän hankalalta...en tiedä, meillä kun ei oikein puhuta... hankala tilanne. Kaikki menee sen saman kaavan mukaan ja parin kolmen viikon välein. Hän tuntuu olevan tyytyväinen, minä en!
Puhua pitäis - helpommin sanottu kun tehty!
varmaan tunteja yritetty. Mä saan vasta yhdynnässä.
suuseksistä kun ei voi harrastaa. Oon raskaana ja mulle tuli joku aika sitten visvasyylä. Ja kielsin mieheltäni koko touhun. Ajattelin että se olis sille tosi epämukavaa.
Neiti 19-w
Meillä ei miehen kanssa tosiaan mitata aikaa silloin, kun kunnolla rakastellaan. Sitä vastoin aikaa kyllä varataan 2-3 tuntia, sen verran normaalisessiomme yleensä kestää. Eikä kummallakaan ole kiire orgasmiin. Elämäni parasta seksiä!
mitään kiirettä pidetä.
Tai no päivällä asia erikseen kun lapset pihalla..
Mutta joo... saan kun mies nuolee mua, useitakin kertoja. kaikista paras 69.
välillä mies intoutuu ottamaan jellyä mukaan kuvioihin.
vähän vaihdellen ilmeisesti fiiliksenä tms.n mukaan. Mikä väliin tuntuu itestäkin joko aikas lyhyeltä tai jo vähän (varsinkin tietysti kieltäni) puuduttavan pitkältä ajalta Sitä tehdä. Mutta kun diggailen suht paljon, niin useimmiten ei haittaa/tunnu liian pitkältä, vaan teen ihan mielellään hänelle orkut (ennen varsinaista naimistamme missä hän ei oikein saa vaikka muuten toki silminnähden nauttiikin..:)).
Mutta kuten tossa aiemmin joku nainen jo totesi, niin vähän samaa " vikaa" meilläkin, eli Todella (ja valitettavan) harvoin hän kyllä " vuorostaan" jaksaa/haluaa mulle tehdä kullini imuttelua läheskään yhtä kauaa vaikka varmaan ihan yhtä paljon mäkin siitä diggailen ja sitä haluaisin kun hän klittansa nuoleskelua (eikä valit. tykkää 69stä tai varsinkaan siinä saa, päinvastoin kun muutamat tähän kirjottaneet tai esim. ex-vakkarinikin diggas ja tais saada parhaiten kun samalla työnsin sormea kahta pimpsaansa ja joskus jopa peppuunsakin...:))
Mies tykkää ihan hulluna antaa suuseksiä. Tohon väsymisenn vielä: On ihan eri asia pitää leukoja auki kullin tai klitoriksen verran + pitää samalla imua päällä... Itse kyllä vaihtelen niin, että otan välillä syvälle ilman imua, niin huulet saa välillä levätä. Mutta kyllä ton 10-15 min jaksaa antaa suuseksiä miehellekin ihan mielellään.
Meillä mieheni antamana laukeamiseni kestää n 10-15min. Mutta naisen kanssa tulen huomattavasti nopeammin, en tiedä miksi? koska mieheni kyllä hallitsee homman paremmin kuin hyvin, mutta ehkä kuitenkin toinen nainen hallitsee sen vielä paremmin :D (Vai kenties onkohan vaan tilannen erillainen naisen kanssa) Mene ja tiedä sitten
Mulla voi mennä mitä tahansa 1-20 minuutin väliltä, en ole tosin ihan varma, kun jotenkin tuppaa ajantaju menemään tuossa tiimellyksessä :-)
Mies on itsekin ihan täysillä hommassa mukana, nauttii kovasti nuolemisesta ja kiihottuu kun minä nautin, joten tuotakaan ongelmaa ei ole. Itse en ole suuseksiä antavana osapuolena läheskään niin kestävä...
Auttaisiko, jos miehesi kanssa etsisitte g-pisteesi? Itse kiihotun kovasti g-pisteen hyväilystä, ja mies saa minulle takuuvarmasti orgasmin ennätysajassa g-pistettäni hyväilkemällä.