Onko sinua stalkattu/vainottu?
Kommentit (41)
On. Ja olen edelleenkin kohteena.
Alaikäiset ja juoppovanhempansa kokevat olevansa jollakin kostoretkellä, kun olen jonnekin nettipalstalle kirjoittanut jutun, jossa EI OLLUT KENENKÄÄN HENKILÖN TUNTOMERKKEJÄ, EI NIMIÄ, EI KUVIA, EI EDES MINUN OMAA NIMEÄNI, mutta ne tyypit jotka siinä olivat pahanteossa siinä tapahtumassa itse jäivät paikalle, jolloin joku ulkopuolinen - ajatelkaa, jonnekin nettipalstalle kirjoitetun tekstin oli yhdistänyt näihin tyyppeihin.
Nyt nää alaikäiset ja niitten päihdevanhemmat ovat kostamassa minulle... he ovat hoitamassa jotain kunniavelan perintää. Nää tyypit on nyt viimeisen vuoden aikana - siis toi kirjoitus on ollut öööööööö, liki 20 vuotta sitten netissä.... öööööööö, näkee siis päihdeongelmaisten ja rikollisten sitkeyden ja typeryyden... - niin viimeisen vuoden aikana olleet erityisen aktiivisia. Ja nää alaikäiset ovat iältänsä nippa nappa 10 v täyttäneitä.
Että semmosta.
Ja se niitten kunnianvelan perintä on toiminta rikollista touhua, niitten tekemisiin löytyy rikoslaista kohdat joihin voi vedota rikosilmoituksia laatiessa.
Ja toinen vainoaja on toi naapurissa asuva eukko, joka on jatkuvasti sotkemassa puheitaan tänne päin. Jatkuvasti. Se ei osaa elää omaa elämäänsä, sen on elettävä sitä elämäänsä mun tekemisiä pilkaten, mua halventaen, mua nöyryyttäen.
Ja se, että toi porukka, toi ei siis tosiaankaan ymmärrä, että siinä tekstissä mikä on kirjoitettu, siinä ei ole yksilöity ketään, ei minua eikä ketään toistakaan, mutta kas vain kun on sitkeää kostamista! Ja kuka siinä tilanteessa oli pahanteossa? KIVENKOVAAN VÄITÄN, ETTÄ EN MINÄ VAAN SE TOINEN OSAPUOLI. Ei sitten kyetä ottamaan sen vertaa vastuuta tekemisistään, että annettaisiin olla. Ja vielä enempi, missä se huumorintaju nyt on!
SLUMMISSA SLUMMIKANSAN KESKELLÄ!
Vierailija kirjoitti:
Alaikäiset ja juoppovanhempansa kokevat olevansa jollakin kostoretkellä, kun olen jonnekin nettipalstalle kirjoittanut jutun, jossa EI OLLUT KENENKÄÄN HENKILÖN TUNTOMERKKEJÄ, EI NIMIÄ, EI KUVIA, EI EDES MINUN OMAA NIMEÄNI, mutta ne tyypit jotka siinä olivat pahanteossa siinä tapahtumassa itse jäivät paikalle, jolloin joku ulkopuolinen - ajatelkaa, jonnekin nettipalstalle kirjoitetun tekstin oli yhdistänyt näihin tyyppeihin.
Nyt nää alaikäiset ja niitten päihdevanhemmat ovat kostamassa minulle... he ovat hoitamassa jotain kunniavelan perintää. Nää tyypit on nyt viimeisen vuoden aikana - siis toi kirjoitus on ollut öööööööö, liki 20 vuotta sitten netissä.... öööööööö, näkee siis päihdeongelmaisten ja rikollisten sitkeyden ja typeryyden... - niin viimeisen vuoden aikana olleet erityisen aktiivisia. Ja nää alaikäiset ovat iältänsä nippa nappa 10 v täyttäneitä.
Että semmosta.
Ja se niitten kunnianvelan perintä on toiminta rikollista touhua, niitten tekemisiin löytyy rikoslaista kohdat joihin voi vedota rikosilmoituksia laatiessa.
Ja toinen vainoaja on toi naapurissa asuva eukko, joka on jatkuvasti sotkemassa puheitaan tänne päin. Jatkuvasti. Se ei osaa elää omaa elämäänsä, sen on elettävä sitä elämäänsä mun tekemisiä pilkaten, mua halventaen, mua nöyryyttäen.
Ja se, että toi porukka, toi ei siis tosiaankaan ymmärrä, että siinä tekstissä mikä on kirjoitettu, siinä ei ole yksilöity ketään, ei minua eikä ketään toistakaan, mutta kas vain kun on sitkeää kostamista! Ja kuka siinä tilanteessa oli pahanteossa? KIVENKOVAAN VÄITÄN, ETTÄ EN MINÄ VAAN SE TOINEN OSAPUOLI. Ei sitten kyetä ottamaan sen vertaa vastuuta tekemisistään, että annettaisiin olla. Ja vielä enempi, missä se huumorintaju nyt on!SLUMMISSA SLUMMIKANSAN KESKELLÄ!
Vainoaminen todentuu, siten että tää viimeisin alaikäisporukka se on levitellyt sitä skeidaansa ympäriinsä niin etten voi mennä mihinkään niin, ettei hetken päästä joku kakara tai joku päihdeongelmainen ole rääpimässä päätään, en edes toisiin kaupunkeihin. Ja tätä on alkanut tapahtua nimenomaan tässä viimeisen reilun vuoden aikana, siis silloin kun tähän naapurustoon yksi alaikäinen ilmaantui jostain mistä sitten ilmaantuikaan. Sitä ennen tuo homma rajoittui kyllä aika hyvin tälle asuinsyrjälle, mutta nyt se on siis niin, ettei missään saa olla niin ettei joku tule aukomaan päätään! Ne puheet joita ovat levittäneet ovat törkeyksiä, todella törkeitä puheita!
Slummi mikä slummi, slummi ja slummin eliitti!
Jos sinä tietäisit kuka minä olen, et uskaltais sanoa mitään, sanoo yks päihdeongelmainen. Ja räkii naamalle! Onko se muuten pahoinpitely jos räkii naamalle! Varsinkin joku päihdeongelmaisen räkä, josta ei tiedä mitä muuta siinä on kuin kaljan lemua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että semmosta.
Ja se, että toi porukka, toi ei siis tosiaankaan ymmärrä, että siinä tekstissä mikä on kirjoitettu, siinä ei ole yksilöity ketään, ei minua eikä ketään toistakaan, mutta kas vain kun on sitkeää kostamista! Ja kuka siinä tilanteessa oli pahanteossa? KIVENKOVAAN VÄITÄN, ETTÄ EN MINÄ VAAN SE TOINEN OSAPUOLI. Ei sitten kyetä ottamaan sen vertaa vastuuta tekemisistään, että annettaisiin olla. Ja vielä enempi, missä se huumorintaju nyt on!SLUMMISSA SLUMMIKANSAN KESKELLÄ!
Vainoaminen todentuu, siten että tää viimeisin alaikäisporukka se on levitellyt sitä skeidaansa ympäriinsä niin etten voi mennä mihinkään niin, ettei hetken päästä joku kakara tai joku päihdeongelmainen ole rääpimässä päätään, en edes toisiin kaupunkeihin. Ja tätä on alkanut tapahtua nimenomaan tässä viimeisen reilun vuoden aikana, siis silloin kun tähän naapurustoon yksi alaikäinen ilmaantui jostain mistä sitten ilmaantuikaan. Sitä ennen tuo homma rajoittui kyllä aika hyvin tälle asuinsyrjälle, mutta nyt se on siis niin, ettei missään saa olla niin ettei joku tule aukomaan päätään! Ne puheet joita ovat levittäneet ovat törkeyksiä, todella törkeitä puheita!
Jos sinä tietäisit kuka minä olen, et uskaltais sanoa mitään, sanoo yks päihdeongelmainen. Ja räkii naamalle! Onko se muuten pahoinpitely jos räkii naamalle! Varsinkin joku päihdeongelmaisen räkä, josta ei tiedä mitä muuta siinä on kuin kaljan lemua!
Vainoaminen on kai sitä että tarkkailee, seuraa, kyttää, vahtii niin että kohde joutuu siitä kärsimään, kohde ahdistuu ja niin edelleen.
No, tähän keissiin liittyy sekin, että kyttää ja vahtii somekäyttäytymistä. Mitä kirjoittaa nettiin facebookissa oli se sitten jokin ryhmään tehty julkaisu tai omalle sivulle tehty julkaisu, ja jos on jotain muuta sometoimintaa niin myös se on vahdittavana ja kaikesta tehdään pilkkaa...
Toi eukko, se on siitä jännä ja outo, että sillä on joskus tapana asettua asunnossaan kämpän oven taakse seisomaan silloin kun tämä tulee rapussa asunnolleen, ja sitten se akka rupeaa säätämään sitä halventavaa puhettaan siellä oven takana... Yleensä ne puheet liittyvät työpaikkoihin... Onko normaali? Ei ole. On tässä talossa muitakin kun käy päivätöissä, mutta ei niistä kukaan muu tee niin kuin toi akka.
Ja työpaikallaan, supermarketissa, sen kerran kun sinne erehdyin menemään kun en tiennyt että se on sieltä saanut työtä, niin se akka rupes kulkemaan mun perässä, siis vainosi minua siellä kaupassakin, siltä oli työvuoro loppu ja se kulki mun perässä hokien typeryyksiään siinä kulkiessaan, se akka luuli, että minä olin tullut sinne hakemaan kaljaa... se kulki mun perässä ja hoki, missäs ne kaljat on, missäs ne kaljat on...
Juu, tollanen sairas kahjo! Tarvisko ambulanssin! Mä olen sitä mieltä, että tarvis...
niin, ja kaljaa en ollut hakemassa ja vaikka olisikin, niin toisin kuin se akka yrittää esittää, niin en ole mikään juoppo joka vetää kaljaa stana kopan viikossa tai päivässä, enemmän se akka niitä kaljojaan on kannellut pirkkalaatikoittain... Että se siitä. Ja mitäs se sille tää mun elämä kuuluu. Ei mitään, ei mitään muuta, kuin että se hakee omaan elämäänsä arvoa sillä että se pitää jotain pilkkanaan. Hullu!
TÄYSIN EPÄNORMAALI TYYPPI! Ehkä se on säälistä sen työpaikkansa saanut, k-kauppiaathan ovat ainakin taannoin kovasti kehuneet itseään siitä että työllistävät erilaisia vajaakuntoisia!
mikäli käyttää toistakin lippaallista kutien kanssa, häirintä tuppaa vähenemään.
tyhmän pennun (ämmänkn) jatkuvaa maalittamista.
Harhaluuloisuushäiriöissä ilmenevät harhaluulot liittyvät ainakin periaatteessa joihinkin tilanteisiin, kuten tunne seuratuksi, myrkytetyksi, tartutetuksi, salaa rakastetuksi tai petetyksi tulemisesta tai pelko sairastumisesta.
AMEN
olen huomannut että ihmishirviöitä on olemassa
Vihervasemmisto on maalittanut ja vainonnut somessa. Yrittäneet vaientaa. Annan aina karenssin vihervassarille työssäni virkanaisena. Vainoavat silloin vain pahemmin, jolloin laitan vinkkiä Supolle.
Eräs pahasti sairas sukulaiseni alkoi vainota perhettämme, kun emme halunneet olla tekemisissä. Lähetti uhkailu- ja haukkumakirjeitä, soitteli miehen duuni-puhelinnumeroon sekopäisiä juttuja, soitteli minun ja miehen kavereita läpi, mieheni äidille ja siskolle, lapsen kummit jne. Lopulta teki katoamisilmoituksen minusta (kun ei tiennyt minne olimme muuttaneet) sekä kaksi perätöntä lasua silloin 10v lapsestamme, jonka oli tavannut viimeksi 1-vuotissynttäreillä. Lasun ihmiset käskivät hakea lähestymiskieltoa ja kirjasivat sen papereihinsakin, että perheen tukemiseksi tarvitaan lähestymiskielto ko. henkilölle. Lähestymiskiellon haimme ja saimme, kyseinen sukulainen ei kehdannut tulla edes oikeuden istuntoon vaan vastasi kirjeitse.
Tästä on jo useampi vuosi aikaa ja ko. henkilö piti pitkään hiljaiseloa. Hiljattain tuli taas yksi kirje, jossa uhkasi ottaaa erääseen taustayhteisööni (harrastukseen liittyvä, olen aktiiviharrastajan ja vapaaehtoistyössä siellä) yhteyttä jos en ryhdy pitämään yhteyttä. Hän ei ymmärrä, että kaikki ystävämme, kaikki yhteisöt joissa liikumme, tietävät kokemuksemme etu- ja takaperin ja heille on annettu ohjeet miten toimia, jos tulee yhteydenottoja. Hän siis kuvittelee että tuollainen uhkailu pakottaisi minut olemaan yhteydessä.
Otin heti yhteyttä samaan juristiin joka oli ollut apunamme löhestymiskielto-asiassa ja hänen kanssaan laadimme hyvin lyhytsanaisen kirjeen, jossa toistimme saman vaatimuksen kuten ennenkin: emme halua, että henkilö pitää meihin mitään yhteyttä suoraan tai millään välineellä, ja seuraavasta yhteydenotosta seuraa uuden löhestymiskiellon anominen. Sukulainen vastasi hyvin rumalla kirjeellä ja sanoi, ettei koskaan enää halua olla missään tekemisissä kanssamme ja toivoo meille kuolemaa.
Kirjeet on säästetty ja heti kun tulee seuraava yhteydenotto, asia etenee taas käräjäoikeuteen.
Vainoamisesta emme ole tehneet rikosilmoitusta, mutta jos tämä vainoaminen taas alkaa ja jatkuu, niin teemme heti. Rikollinen ansaitsee tuomion. Kova kovaa vastaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Että semmosta.
Tutki parempia asuinalueita, että minkälaisia naamoja siellä liikkuu. Onko samantyylistä porukkaa vai itsenäisiä ajattelijoita. Kyllä alueilla on eroa, eivät pyöri niin paljon jaloissa kun eivät asu lähimailla. Autoista huutelijat ovat vain pyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että semmosta.
Se on nykyään puliukoilla ym. itsetunnottomilla häröilijöillä omia facebook-ryhmiä, jois hyö pyrkiit voimaantummaa. Pelkkää roskaahan ne jutut on, menevät mukaan seuraa ja selkääntaputteluja saadakseen (tuskinpa niitä muutkaan jakelee). Kerhon täytyy olla olemassa vaikka väkisin, koska siitä tulee riippuvaiseksi eikä mitään harrastuksiakaan ole eikä tule.
Ei niiden myöskään tarvitse arvailla, kuka juttuja kirjoittaa. Niiden joukoissa (ja lapsissa) on monta vinonaamaista hakkeripoikaa.
Ex- poikakaverin ISÄ vainosi jonkin aikaa eron jälkeen. Olin kotikaupungissa käymässä ja ajelemassa töihin viereiselle paikkakunnalle, jossa exän isä asui myös. Sattumoisin käännyin liittymästä ajaakseni tuonne toiseen kaupunkiin ja huomasin että prkl exän isä ajelee myös kohti b paikkakuntaa. Jonku ajan päästä tämä stalkkaaja oli sitten soittanut pojalleen, että eihän se oo tulossa sulla käymään. :o Tulipa vain mieleen onko tuo ukko stalkkaillut kuinkakin paljon ja missä. Sairas ukko, oli vainonnut ex-vaimoaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Ex- poikakaverin ISÄ vainosi jonkin aikaa eron jälkeen. Olin kotikaupungissa käymässä ja ajelemassa töihin viereiselle paikkakunnalle, jossa exän isä asui myös. Sattumoisin käännyin liittymästä ajaakseni tuonne toiseen kaupunkiin ja huomasin että prkl exän isä ajelee myös kohti b paikkakuntaa. Jonku ajan päästä tämä stalkkaaja oli sitten soittanut pojalleen, että eihän se oo tulossa sulla käymään. :o Tulipa vain mieleen onko tuo ukko stalkkaillut kuinkakin paljon ja missä. Sairas ukko, oli vainonnut ex-vaimoaan myös.
Stalkkas sitten poikaansakin, mahtoi tykätä.
No kai tiedätte sen yhden naisen ja perheen Helsingistä. P. S stalkattu vuosikausia ulkomaita myöten. Ette tiedä miksi kun totuutta ei kerrotakaan kaikille. Ei kyse, mitä hän on tehnyt vaan mitä muut ovat tehneet, vaikka tietenkin näissä tapauksissa kohteesta levitetään aivan uskomattoman paljon valheita, jotka pysyy sellaisina kun vapaana vaeltavat vuosikausia ihmiseltä toiselle.
On vaan sen näköistä porukkaa, että tuskin niitä kiinnostaa onko kyseessä totuus vai valhe. Viimeksi mainittu pikemmin voimaannuttaa, silloin on helppo olla rohkea eikä tarvitse kysellä vaikeita.
Sairaitahan stalkkaajat ovat, mutta sitkeitä. Olen saanut pari sellaista niskaani jopa netissä, eikä ole pienintäkään viitettä rauhoittumisesta. Siivilöivät huolellisesti palstoja, joilla tietävät minun käyvän, voidakseen sanoa jotakin ilkeätä.
On vain niin, että on ihmisiä, jotka loputtomiin kuluttavat toisten voimavaroja. Eivätkä nämä stalkkerit edes ole millään tavalla syyllisiä. He toimivat sillä ainoalla tavalla, millä vain voivat toimia. Kynis.mies
En stalkannut, mutta puolisoni salarakas väitti että stalkkaan. Ja ahdistelen. Olin kuulemma käyttänyt hänen kuvaansa facebook profiilissanikin. Whaaaat??? Muija oli pitkäkaulainen kuiva kuikkana ja minä pyöreä pallero. Ei olisi mennyt läpi semmoinen kuva edes sometuttaville.
No nyt tämä nainen käy terapiassa asian takia. Täytyisi varmasti saada tukea, kun olin niin ilkeä ihminen...
Juu, lähiön puskaradioporukan kohteeksi jouduin. Huhujen levittyä oli aika ankeeta elämä pari vuotta. Poliisi nauroi kun tein rikosilmon. Et sillee.
Kun harva haluaa asiaa enempää miettiä, niin kannattaa kuitenkin pohdiskella teoriassa, miten menetellä jo alkumetreillä. Välttelyä, myötäilyä ja leuan alta kutittelua kai yleisimmin käytetään.