Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita,jotka ei haluais mennä töihin sitten kun lapsi 3v?

Vierailija
23.02.2006 |

mua ei yhtään huvittaisi mennä,kun siellä työilmapiiri on niin paska,mutta pakko on,kun en viitsi irtisanoutuakaan,kun ei ole toista työpaikkaa tiedossa,eikä miehen tuloilla pärjätä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ollut hoidossa jo 1-vuotiaasta, mutta ei mua varsinaisesti huvita mennä töihin. Töitä vaan on tehtävä rahaa saadakseen.

Vierailija
2/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti parane. Jospas ottaisit ensin itse hieman eri asenteen töihin paluuta kohtaan ja miettisit, mitä itse voit asian eteen tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin haastavasta työstäni jolla on myös suurta yhteiskunnallista ja inhimillistä merkitystä. En olisi paremmin voinut valita. Ja kyllä, menin töihin heti kun esikoisesta ä-loma loppui, saman teen kuopuksen kohdalla. Ja hyviä lapsia noista on tullut vaikka meninkin heti töihin.

En ikinä jakaisi olla kotona esim. kolmeakaan vuotta. Pää hajoaisi.

Vierailija
4/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Onneksi" työpaikkaa ei ole, joten en välttämättä heti töihin mene. Itse töitä vastaan ei olisi mitään, mutta ammatinvalinta taisi mennä vähän pieleen...

Vierailija
5/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitte saa haukut,kun on tehnyt väärin tai jättänyt jonkun asian tekemättä,kun ei kukaan ollut muistanut kertoa minulle,niin kyllä se alkaa pikkuhiljaa kypsyttämään. -ap-

Vierailija
6/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, moni perhe olis konkurssissa jos todella työnteon perusteena olisi se, huvittaako vai ei

Vierailija
7/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku työ olisi aina kivaa ja helppoa, niin ihmiset tekisi sitä ilmaiseksi ja siitä ei enää kukaan maksaisi.

Haluaako sun miehesi, että olet kotona edelleen? Jos näin, niin ratkaisu on perheen oma. Mutta ei kai miehesikään nauti joka aamu raahautua töihin... Se, ettei valita, ei tarkoita, että työstään aina nauttii. Se vaan on velvollisuus, jonka suhteen ei kannata liikaa käyttää tunteita.

Vierailija
8/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain aio mennä töihin jonkin yhteiskunnan luoman keinotekoisen rajapyykin kohdalla. Ei minulle kenenkään tarvi sanella, milloin minulla on oikeus mennä töihin ja millon ei tarvi. Minä menen töihin silloin, kun minusta tuntuu, että sille on oikea aika meidän perheessä.

Vierailija
9/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En vain aio mennä töihin jonkin yhteiskunnan luoman keinotekoisen rajapyykin kohdalla. Ei minulle kenenkään tarvi sanella, milloin minulla on oikeus mennä töihin ja millon ei tarvi. Minä menen töihin silloin, kun minusta tuntuu, että sille on oikea aika meidän perheessä.

Mitäpä jos miehesi ilmoittaisi, että hän menee töihin sitten kun siltä alkaa tuntua. Että ollaa näin alkuun vaikka 5 vuotta kotona niin että sinä saat miettiä miten laskut maksetaan. Olisiko reaktiosi " wau, tuo mies ei välitä yhteiskunnan keinotekoisista rajapyykeistä!" Vai olisiko mielipiteesi av-mamman tyypillinen " hitto mikä paska ukko, nyt se laiska p***a kieltäytyi jo töistäkin, pitää laittaa ero vireille" ?

Vierailija
10/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kun on oikea aika meidän perheessä. Klo 8 on yhteiskunnan luoma keinotekoinen rajapyykki....ja sitä paitsi pomon ei tarvitse minulle sanella, koska pitäisi paikalle ilmaantua.

Vierailija
11/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se sopii minullekin. No pari kuukautta siitä kun kuopus täyttää 3v, syntyy seuraava.

Vierailija
12/12 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin on pitkään jo ihmetyttänyt nuorten ihmisten keskuudessa leviävä käsitys, jonka mukaan mitään velvollisuuksia ei ole ja kukaan ei saa käskeä. Tähän velvollisuuksien välttelyyn tietysti yhdistetään se, että osaa vaatia oman osansa silti kaikesta. Tavallaan noukkii rusinat pullasta...

Mäkin taidan mennä töihin sitten, kun huvittaa vaan... Tosin mun mies ei katselisi mokomaa touhua kovin pitkään, että meidän isot lapset olisi koulussa, mä lojuisin kotona tekemättä mitään ja mies kävisi töissä. Ja sitten olisi ainainen rahapula vielä.

Vierailija:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme