Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertomuksia mustasukkaisista naisista

Vierailija
16.05.2016 |

Miehet, avautukaa.

Itse naisena voin myöntää, että olen haukkunut miestäni öisistä viesteistä, jotka olivat tietyn pelin ääniä. Mies oli ostanut uuden puhelimen ja jättänyt ns. tiedoteäänet päälle. En uskonut. Keskellä yötä huusin ja raivosin ja miehen piti näyttää kaikki viestit joista ääni oli lähtenyt. Muitakin kohtauksia olen saanut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tervettä meininkiä.

Vierailija
2/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kirjoita tuohon edelliseen pitkään ketjuun? Tällainen on jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tervettä meininkiä.

Voin suoraan myöntää, että olen epävarma. Kiinnostaa muiden miesten kokemukset. Onko kohdallesi sattunut hullu tai epävarma nainen? Ja silti rakastat häntä. Kuten mieheni.

Ap

Vierailija
4/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kirjoita tuohon edelliseen pitkään ketjuun? Tällainen on jo.

Luin muutaman sivun ja siinä on vain naisten kokemuksia.

Ap

Vierailija
5/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus epävarmuutta ja ihme paikoissa harhaista epäilyä ja mustasukkaisuutta, olen myös aivan varma että kun muija jatkuvasti epäili minua pettämisestä hän itse kävi pettämässä "varmuuden vuoksi" suojellakseen itseään.

Ei nyt mitään hulluja tarinoita muistu mieleen mutta joskus luki viestejäni ja keksi asiayhteyksiä ja hänestä näki murjotuksen mainitessani itseäni 30v vanhemman työkaverin nimen joka oli nainen.

Vierailija
6/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan perus epävarmuutta ja ihme paikoissa harhaista epäilyä ja mustasukkaisuutta, olen myös aivan varma että kun muija jatkuvasti epäili minua pettämisestä hän itse kävi pettämässä "varmuuden vuoksi" suojellakseen itseään.

Ei nyt mitään hulluja tarinoita muistu mieleen mutta joskus luki viestejäni ja keksi asiayhteyksiä ja hänestä näki murjotuksen mainitessani itseäni 30v vanhemman työkaverin nimen joka oli nainen.

Onks tää minä? :D paitsi pettäminen. Just toi naisen nimestä murjotusta... Done that!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi