Onko mitään söpömpää kuin naisen pieni pönppis
Saisinpa naisen kenellä on pieni söpö pönppis, sitä olisi ihana silittää naista hyväillessä.
Kommentit (11)
Niin jos nainen on nuori ja hyvännäköinen. Vanhan ruman ämmän vatsamakkarat vain oksettaa.
Jos pönppis roikkuu pinpin päällä, onko se liian iso?
Pönppis ei roiku. Se on sisäelinrasvaa. Sitä voisi verrata miesten kaljapalloon. Ne makkarat, eli ihonalainen rasva, ei kiihota, mutta pönppis on seksikäs.
Juu. Tykkään. Jos on siis sellainen sopiva pömppis.
Näin "ei ihan hetero" naisena on sellainen söpö. Ei mitään makkaroita mutta ettei ole liian kireäksi treenattu. Naisissa on kivaa juuri pehmeys ja muodokkuus.
Eikä mitä. Sehän on laihaa lihavuutta ja tosi vaarallista. Heti pitää mennä salille, tehdä 100 vatsaa ja tuhat rullausta, työntää suuhun purkillinen raejuustoa ja huuhdella se alas palautusjuomalla. Ja vaatteet ja puntari eivät varmista onko ihminen sitten ihmisarvon mittainen, se todistetaan nipistelemällä mahamakkaraa kehonkoostumusmittauksessa.
Tällaista unta näin viime yönä, mutta sitten heräsin hikikarpaloita naamaltani nuoleskellen ja menin katsomaan peilistä pönppistäni. En välitä helvettiäkään siitä varsinkin kun olen muuten kitaran muotoinen, soiva ja miehensä valikoiva peli ja erityinen epeli.
aevoinvaliidi kirjoitti:
Eikä mitä. Sehän on laihaa lihavuutta ja tosi vaarallista. Heti pitää mennä salille, tehdä 100 vatsaa ja tuhat rullausta, työntää suuhun purkillinen raejuustoa ja huuhdella se alas palautusjuomalla. Ja vaatteet ja puntari eivät varmista onko ihminen sitten ihmisarvon mittainen, se todistetaan nipistelemällä mahamakkaraa kehonkoostumusmittauksessa.
Tällaista unta näin viime yönä, mutta sitten heräsin hikikarpaloita naamaltani nuoleskellen ja menin katsomaan peilistä pönppistäni. En välitä helvettiäkään siitä varsinkin kun olen muuten kitaran muotoinen, soiva ja miehensä valikoiva peli ja erityinen epeli.
mitä paskaa sinä taas täällä suollat
Vierailija kirjoitti:
aevoinvaliidi kirjoitti:
mitä paskaa sinä taas täällä suollat
Lassukka taas vauhdissa! Vai onko ssss feikkinickillä?
Olenko kumma, kun tykkään mahastani? Se roikkuu ja on arpinen monin tavoin. Kai olen tottunut siihen osana minua ja <3, bikineissä olen ilman häpeää. En ole edes 30 vielä.
Pönppis?