Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lenkkeily ja vaikea anemia

Vierailija
16.05.2016 |

Olen hieman hämilläni. Oloni on ollut ajoittain huono, huimaa, väsyttää, palelee, unohtelen, kuiva iho... Ajoittain todella sairas olo joka sitten välillä on helpottanut joksikin aikaa. Rakastan liikuntaa ja jos vain voknti on sallinut niin olen käynyt juoksemassa. 10 km menee 50 minuuttiin ja peruslenkillä menen ponnistelematta 5 min kilometrivauhtia. Omaksi iloksi juoksen enkä koskaan ole missään tapahtumissa ollut. No tänään lääkäri soitti että minulla on vaikea anemia. Hb on 106 ja ferritiiniarvo 7. En tajunnut puhelimessa kysyä mutta uskallankohan jatkaa lenkkeilyä ja miten on ylipäänsä mahdollista että juoksu kulkee niin hyvin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettei sulla tunnu tuo missään. Itselläni oli kanssa ferritiini 7 ja hb vähän parempi kuin sinulla ja menin testeihin juuri sen takia kun lenkin jälkeen aina tuuperruin maahan kun tuli niin heikko olo. Voihan olla et sun elimistö on jotenkin tottunut tuohon jos arvot on laskeneet hitaasti? Kannattaa kuitenkin varmaan syödä rautaa :)

Vierailija
2/2 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sain kyllä rautakuurin. Ja veikkaan että minulla on ollut imetysaikoja lukuunottamatta anemia aina. Runsaat kuukautiset ja jo yläasteella kun biologian tunnilla mitattiin oli hb alle suositusten.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi