Mistä 37v parin lapsen äiti löytäisi miehen?
Olen niin yksinäinen. Lapset on pieniä ja mies lähti nuoremman matkaan. On koitettu nettideittailua ja baareilua. Kavereiden tutuissa ei ole sinkkuja. Tuntuu kuin elämä olisi jo täysin eletty. Tätä yksin oloako tämä on loppuikä?
Kommentit (9)
Vaikea se on yksinään tehdä niitä asioita mistä nauttii, kun kaipaa niin sitä seuraa kaikkeen. Matkusteluun, arkeen, mökkeilyyn. Nytkin olen yksin tyhjässä kodissa ja mietin miten ihanaa oli perhe-elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea se on yksinään tehdä niitä asioita mistä nauttii, kun kaipaa niin sitä seuraa kaikkeen. Matkusteluun, arkeen, mökkeilyyn. Nytkin olen yksin tyhjässä kodissa ja mietin miten ihanaa oli perhe-elämä.
Meitä miehiä on yksin juuri samoista syistä. Yksinäiset eivät kohtaa, eivätkä uskalla ottaa kontaktia toisiinsa. Ratkaisua en tiedä, mutta ainakaan omien seinien sisältä se ei löydy.
Jollei osaa elää yksin niin et tuu pärjäämään. Etsit vaan laastaria.
Nauti yksinolosta ja lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä. Entäpä jos yrittäisitkin alkaa tehdä elämästäsi sellaista, josta voisit nauttia sellaisenaan? 37-vuotias, joka sanoo että tuntuu kuin elämä olisi eletty.... Voi kuule, sun parhaat vuodet on vielä edessäpäin! Ala tehdä asioita, joista nautit, jotka antaa sulle energiaa. Kukaan ei voi sulle taata, että löydät kumppanin tulevaisuudessa, mutta oon aika lailla varma siitä, että sun mahdollisuudet siihenkin on paljon paremmat, jos susta näkyy että sä nautit elämästäsi ja itsestäsi.
Hahaha mitä paskaa, kyllä ne parhaat vuodet on nimenomaan takana. Näin viisikymppisenä voin sanoa, että tuosta se alamäki jyrkkenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä. Entäpä jos yrittäisitkin alkaa tehdä elämästäsi sellaista, josta voisit nauttia sellaisenaan? 37-vuotias, joka sanoo että tuntuu kuin elämä olisi eletty.... Voi kuule, sun parhaat vuodet on vielä edessäpäin! Ala tehdä asioita, joista nautit, jotka antaa sulle energiaa. Kukaan ei voi sulle taata, että löydät kumppanin tulevaisuudessa, mutta oon aika lailla varma siitä, että sun mahdollisuudet siihenkin on paljon paremmat, jos susta näkyy että sä nautit elämästäsi ja itsestäsi.
Hahaha mitä paskaa, kyllä ne parhaat vuodet on nimenomaan takana. Näin viisikymppisenä voin sanoa, että tuosta se alamäki jyrkkenee.
Höpöhöpö :) Jos sä oletkin jo toinen jalka haudassa, se ei tarkoita sitä että muiden pitäisi olla.
Läheisriippuvuus on ilmeisen yleinen ongelma. Mun on henkilökohtaisesti todella vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka ovat niin riippuvaisia toisista että koko minuus on heissä kiinni. Näinhän siinä käy. Aloittajan mieskään ei varmaan kestänyt sitä painetta.
Netti! Sieltä minä samanikäinen löysin todella ihanan miehen. :) tsemppiä!