Vinkkejä häävieraille onnistuneeseen juhlimiseen:
- Vaihtokengät. Jos koet juhlapaikan sepelisoran tai kirkolta juhlapaikalle mukulakivillä kävelyn ongelmalliseksi, mikset ota juhlakenkiä kainaloon ja kävele ballerinoissa?
- Takki mukaan. Oli juhlapaikka mikä tahansa, niin kyllä sitä illalla viimeistään tulee kylmä. Itse otan kesällä AINA takin mukaan joka paikkaan paitsi lenkille ja lähikauppaan. Sitä voi säilöä vaikka autossa.
- Niin, ja miksi teet autottomuudestasi ongelman? Jos et omista autoa, sellaisia voi vuokrata. Tai voi mennä taksilla. Tai kimppakyydillä. Varsinkin sukulaisen häissä voisi kuvitella että tällainen järjestyy ihan itse järjestelemällä, mutta luulisi tällaisella asialla voivan vaivata myös järjestäjiä ilmoittautumisen yhteydessä jolloin he voivat järjestää sinulle sen paikan johonkin autoon.
Oikeasti, Ei niistä asioista tarvitse niin vaikeita tehdä.
Kommentit (4)
älä mene paikalle jos ei kiinnosta. Kukaan ei pakota
Ilmaista viinaa? Vedä kännit ja pokaa joku toinen vieras.
Oikea asenne: Hääpari on halunnut sinut heidän kanssaan juhlistamaan yhtä elämän hienoimmista ja ihanimmista päivistä. Nauti siis siitä, heidän rakkaudestaan ja hyvistä juhlista. Älä nyrpistä nenääsi, jos kaikki ei ole juuri sellaista kuin itse haluat tai jos et pääse siihen pöytäseurueeseen istumaan mihin haluat. Ota ilo irti siitä mistä se on mahdollista ottaa.
Jos ylläoleva tuntuu liian hankalalta, eikä sinua oikeastaan kiinnosta hääparin elämä tai onni, älä mene häihin.
Et tunne muita pöytäseurueestasi tai koko häistä? Ole rohkea ja juttele ihmisille. Reipas asenne on paras asuste.