Mikä konetiskiaine on paras? Entä huonoin?
Mielipiteitä? Onko tableteista mihinkään, vai kannattaako olla jauhemaista?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Finish all-in-one (max) meillä käytössä. Hyvin toimii. Sun-tableteista jäi muistaakseni tiskeihin voimakas haju, kun kerran erehdyin ostamaan.
Säännöllisin väliajoin tiskikone pestään tyhjänä sitruunahapon kanssa, jotta kone pysyy kunnossa.
Happopesuistakin taitaa olla hyötyä vain jos vedessä on kalkkia.
Sun-tablettien haju on kyllä kammottava. Meillä asustaa hajusteyliherkkiä ja ne tiskit joutui huuhtelemaan vielä ylimääräisellä ohjelmalla.
Muuten olen käyttänyt laidasta laitaan ja meillä pestään kattilapesulla kaikki, kun niitä kattiloitakin aina pesussa on.
Vierailija kirjoitti:
Sun-tablettien haju on kyllä kammottava. Meillä asustaa hajusteyliherkkiä ja ne tiskit joutui huuhtelemaan vielä ylimääräisellä ohjelmalla.
Muuten olen käyttänyt laidasta laitaan ja meillä pestään kattilapesulla kaikki, kun niitä kattiloitakin aina pesussa on.
Kyseessä on ilmeisesti ollut sitruunantuoksuinen sun, sillä jo vuosia käyttämäni sun classic ei kyllä tuoksu lähes miltään. Ja olen erittäin tarkka tuoksun suhteen. T. Tuoksuherkkä myöskin
Joo, Sun-tabletteja nyt uudessa Asko-koneessa, puhdasta tulee.
Fairy-konetiskitabletti on ehdottomasti paras, ei väliä onko Original tai Platinum. Halpisaineilla jää tiskit tahraiseksi, varsinkin aterimet.
Lidlin W5-sarjan konetiskitabletit on parhaita.
Yleensä muoviastiat kestää konepesun. Meillä on pari leikkuulautaa, joissa lukee että maksimipesulämpö on 40 astetta eivätkä kestä konepesua.