Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Mua epäillään maksuvälinepetoksesta! Ei hajuakaan mistä on kyse!

Vierailija
16.05.2016 |

Apua! Mulle tuli tänään postissa kirje poliisilta, jossa mut kutsutaan poliisiasemalle kuulusteluun. Mua epäillään maksuvälinepetoksesta kaupassa, mutta mulla ei oo hajuakaan, mistä voisi olla kyse. En oo tuona päivänä edes käynyt koko kaupassa, joka mainitaan kirjeessä.

Voiko poliisi erehtyä henkilöstä? Mutta kuinka ne on osannut laittaa mun hetun ja kaikki kirjeeseen?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙈

Vierailija
42/50 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää homma etenee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käskettiinkö ottamaan asianajaja mukaan? Kuulusteluissa sellainen on hyvä olla.

Mistä saisi asianajajan kahden päivän varoitusajalla? Ei oo rahaa maksaa mihinkään lakitoimistoon tonneja. Voiko puoliso tulla mukaan?

t. ap

Ei sitä asianajajaa tarvitse kuulusteluissa, varsinkaan, jos et ole mitään väärää tehnyt. Kerrot niin kuin asia on. Jos juttu etenee oikeuteen, niin siellä on apua avustajasta, niin ei joudu itse itseään puolustamaan.

Vierailija
44/50 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5, ei poliisit lähettele mitään kirjeitä tyyliin: "tule kuulusteluun, sinua epäillään maksuvälinepetoksesta".

Oikeasti, te surkeiden provojen tekijät, ottakaa selvää faktasta ennen kuin oksennatte tänne paskoja provojanne.

Ensin soitetaan, sitten tulee kirje ja viimeisenä haetaan kotoa. Mutta aika paskahan tämä.

- kuulustelussa syytettynä ollut XD

Minut on kerran kutsuttu kirjeellä kuulusteluihin, toisella kerralla poliisi soitti ja sovittiin kuulusteluaika. Olin siis todistaja kummassakin tapauksessa. Oikeuteen tulee kutsu käsittääkseni aina kirjallisesti.

Vierailija
45/50 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan AP hammasharja mukaan sekä käännä postit tuttaville. Kukat kannattaa nakata pois. Aloita opiskelemaan " vankilaetikettiä". Kyllä nyt on pitkä reissu tulossa, veikkaan.

Vierailija
46/50 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole syyllinen, niin et todella tarvitse mitään asianajajaa. Näytät vaan entistäkin syyllisemmältä. 

Tälläistä paskaa on turha levittää, aina tälläisissä(kin) tilanteissa on oikeus asianajajaan, eikä se todellakaan saa sinua näyttämään yhtään sen syyllisemmältä. Turvaat näin vain omat oikeutesi vaikka valtavirta mediassa yritetään tätä tyhmää "vain syylliset pyytävät asianajajan" levittää.

Vierailija
47/50 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tää homma etenee? ?

Vierailija
48/50 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5, ei poliisit lähettele mitään kirjeitä tyyliin: "tule kuulusteluun, sinua epäillään maksuvälinepetoksesta".

Oikeasti, te surkeiden provojen tekijät, ottakaa selvää faktasta ennen kuin oksennatte tänne paskoja provojanne.

Lähetteleepäs. Ei nyt mitään kirjeitä tyyliin rakas ap, voisitko tulla juttusille, mutta kutsu kuulusteluun ja siinä on maininta, onko asianomistajana vai epäiltynä ja myös mistä rikoksesta.

Vierailija
49/50 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetteleepäs. Ei nyt mitään kirjeitä tyyliin rakas ap, voisitko tulla juttusille, mutta kutsu kuulusteluun ja siinä on maininta, onko asianomistajana vai epäiltynä ja myös mistä rikoksesta.

Jaksaako joku ihan oikeasti mennä noihin kuulusteluihin? Varsinkin jos on syytön

Vierailija
50/50 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaako joku ihan oikeasti mennä noihin kuulusteluihin? Varsinkin jos on syytön

Lienet provo. Jaksaa tietenkin. Vaihtoehtona kun on se, että poliisi käy noutamassa kuulusteluun vasten tahtoaan.

Viralliset asiat pitää hoitaa niin, ettei viranomaisella ole mahdollisuutta pelkän asioiden hoitamattomuuden perusteella todeta sinua syylliseksi johonkin. Sama koskee myös perimäkirjeitä maksamattomista laskuista eli vaikka lasku olisi maksettu tai sitä ei olisi edes olemassa niin asia pitää aina selvittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän