Onko homot/lesbot mukavia ihmisiä?
En tunne yhtään niin olisi kiva kuulla ihmisiltä jotka tuntee että millaisia he on :)
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
On. Heterot ei ole.
Millä tavalla homomies poikkeaa mukavuudeltaan heteromiehestä? tunen mukavia heteroitakin mutta en yhtään homoa :/
Sama kun kysyisiä onko heterot mukavia ihmisiä.
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, vain tyhmiä kysyjiä.
Ne on semmosia kuin muutkin ihmiset. Jotkut on mukavia ja monet ei.
Mä oon ainakin mukava olen bi tai oikeastaan hetero mutta pan-sekauaali.
no kai sitä saa kysyä :D tunnetteko te edes heitä? moni kehuu heitä mukaviksi ja rennoiksi ihmisiksi joten päätin vain tulla av:lta varmistamaan asian kun täällähän tiedetään aina kaikki
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään niin olisi kiva kuulla ihmisiltä jotka tuntee että millaisia he on :)
Kyllä sinä tunnet mutta he eivät syystä tai toisesta ole sinulle avoimia suuntautumisestaan.
Voi hyvää päivää. Ihan ovat kuule tavallisia ihmisiä ominaisuuksineen kuten heterotkin. JOtkut on kivoja ja jotkut ei, jotkut fiksuja ja jotkut ei, jne.
Mä tunnen sekä mukavia homoja että ei niin mukavia homoja, mukavia lesboja ja ei niin mukavia lesboja, sekä mukavia heteroita ja ei niin mukavia heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä tunnet mutta he eivät syystä tai toisesta ole sinulle avoimia suuntautumisestaan.
ei täällä ole homoja, asun paikkakunnalla jossa on alle 2000 asukasta ja vaikka olisikin niin joku mun tuttu kyllä tuntisi.Kerran oli yks mukava ja hirmu sosiaallinen poika, kaikki huhuili että ois poikiin päin mutta hän muutti pois. Muutenkin sellanen käsitys että homot/lesbot muuttaa isoihin kaupunkeihin kun siellä on homobaarejakin joista voi etsiä samanhenkisiä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Heterot ei ole.
Millä tavalla homomies poikkeaa mukavuudeltaan heteromiehestä? tunen mukavia heteroitakin mutta en yhtään homoa :/
Miksi vertaat homoja heteromiehiin? Luuletko että homomiehillä pitää olla enemmän yhteistä heteromiesten kuin heteronaisten kanssa ihan vain siksi mitä jalkojen välissä on?
En ole henkilökohtaisesti tavannut muita kuin ärsyttäviä BB-Nikotyyppisiä homoja mutta uskon kyllä hyviäkin tyyppejä heistä löytyvän. Yhen mukavan lepakon olen tavannut. Niin ja yhden suosikkibändini vokalisti on homo :)
M22
Vastaanpa siihen mitä kysytään. Kyllä, kaikki tuntemani ovat mukavia (otanta 4 kpl, ei siis kovin merkitsevä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei täällä ole homoja, asun paikkakunnalla jossa on alle 2000 asukasta ja vaikka olisikin niin joku mun tuttu kyllä tuntisi.Kerran oli yks mukava ja hirmu sosiaallinen poika, kaikki huhuili että ois poikiin päin mutta hän muutti pois. Muutenkin sellanen käsitys että homot/lesbot muuttaa isoihin kaupunkeihin kun siellä on homobaarejakin joista voi etsiä samanhenkisiä ihmisiä
Noin kymmenen prosenttia ihmisistä kuuluu johonkin seksuaali- tai sukupuolivähemmistöön, joista homoseksuaalisuus taitaa olla yleisin, joten siellä pitäisi olla sellaiset vajaat parisataa homoseksuaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Heterot ei ole.
Miksi vertaat homoja heteromiehiin? Luuletko että homomiehillä pitää olla enemmän yhteistä heteromiesten kuin heteronaisten kanssa ihan vain siksi mitä jalkojen välissä on?
no mihinkä niitä homoja sitten pitäisi verrata jos ei heteromiehiin? toki olisi kiva tietää myös miten lesbonainen eroaa heteronaisesta mutta homot kiinnostaa enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei täällä ole homoja" :D. Kuinka väärässä oletkaan. Viimeisimpien tutkimusten mukaan 52% ihmisistä on ei-heteroja.
http://www.out.com/news-opinion/2016/3/11/less-50-teens-identify-straight-says-new-study
Vierailija kirjoitti:
Vastaanpa siihen mitä kysytään. Kyllä, kaikki tuntemani ovat mukavia (otanta 4 kpl, ei siis kovin merkitsevä).
Kiitos asiallisesta j ahyvästä vastauksesta, noin mä oletinkin että mukavia ihmisiä ovat :)
On. Heterot ei ole.