Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, oletatko että mies avaa sinulle autonoven?

Vierailija
16.05.2016 |

Eikö tämä kuuluisi hyviin herrrasmiehen tapoihin, ainakin deittailuvaiheessa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta. Taksikuskit avaa aina oven, yleensä myös kun lähden autosta pihalle. Tulee jotenkin outo olo, mut kuuluu asiakaspalveluun. Mut jos mulle avataan ihan vaikka kaupan ovi niin tuun kyllä aina hyvälle tuulelle ja avaaja saa kiitoksen ja hymyn.

Vierailija
22/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, että mies avaa auton oven. Ravintolan oven hän avaa ja auttaa ravintolasta lähtiessä takin päälle. Samat tavat hän on opettanut teinipojallemme. Pientä huomioimista arjessa ja juhlassa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta: Jos suomalainen mies avaa naiselle auton oven, joko auto tai nainen on uusi.

Vierailija
24/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haluan, että mies avaa minulle autonoven. Varsinkin jos hän on bussikuski.

Vierailija
25/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en :D

Vierailija
26/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oletan! Olen itse asiassa vieläkin hämmentynyt, kun pari viikkoa sitten töistä kokouspaikalle matkatessa esimieheni ei avannut minulle auton ovea, kun muutoin hän on ollut oikein herrasmies. Avasi oven itselleen, kömpi sisään ja laittoi oven kiinni. Tylyä. Pisteet laski silmissä.

Vierailija
27/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta, mutta tuo rontti tekee sitä silti. Pitäisiköhän loukkaantua? Pitää varmaan mua jotenkin avuttomana ääliönä ja osoittaa sen noin, sortamalla julkisilla paikoilla! Kyllä mä nyt vedän sellaiset pimppiraget et oppii jätkä olemaan!

Vierailija
28/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa viisi vuotta naimisissa ja mies avaa minulle aina auton oven. Eli jään autoon odottamaan, enkä tunne olevani "avuton prinsessa" :) Jo ensitapaamisella mies avasi auton oven ja tekee niin edelleen ihan omasta tahdostaan, en ole sitä koskaan itse pyytänyt. En oleta muiden miesten tekevän niin, mutta arvostan sitä että mieheni haluaa avata minulle oven ja on muutenkin huomaavainen :)

Vierailija
29/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, eikä kyllä kukaan ole yrittänytkään avata. Olisi aika erikoista, jos matkustaja aukoisi kuskille ovea. Olen äärimmiäisen harvoin missään muussa autossa kuin omassani, ja omaani ajan aina itse.

Vierailija
30/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toki se on mukavaa, jos mies avaa oven ennenkuin hyppää itse autoon, mutta en todellakaan oleta tämän olevan automaatio. Vielä vähemmän odotan oven avaamista, kun poistutaan autosta. Mies ei tosin ehtisikään mukaan, koska olisin ulkona jo kolme kertaa sinä aikana, kun ovi minulle ehdittäisiin avaamaan 😄

Vierailija
31/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E.

Vierailija
32/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin avaan jos muija pihtaa.

Vierailija
33/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies avaa mulle aina auton oven, mutta me ollaankin jo vähän vanhempia. Nautin hänen huomaavaisuudestaan ja teen hänelle pieniä palveluksia, joiden tiedän ilahduttavan häntä. ❤