Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaahan se on, että lapsella on kavereita, mutta...

Vierailija
16.05.2016 |

En vaan jaksa niitä kavereita meidän pihalla. Olen varmasti hirviö äiti, mutta lasten jatkuva sisällä ravaaminen ärsyttää. Milloin on jano, milloin pissahätä. Meillä pieni vauva, joka valvottaa ja itkee paljon. Haluaisin levätä rauhassa, mutta ei se onnistu, kun koko ajan lapsia ravaa sisällä. Voinko kieltää lapsia tulemasta sisälle vessaan? Vai vain yksinkertaisesti lähettää kaikki muualle leikkimään?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei puhuttu minkä ikäisistä lapsista on kyse, mutta jos nyt itsekseen jo liikuskelevat, niin ymmärtävät kyllä puhettakin. Eli kerrot, että toivot, että sisällä rampataan mahdollisimman vähän ja jos täytyy tulla veskiin, tulevat mahdollisimman hiljaa. Laitat terassille kannun vettä ja mukeja, juomisongelmakin ratkaistu.

Vierailija
42/49 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15) sanonta kuuluu: I feel for you EI: I feel you =tunnen sinut.

Olet väärässä. T: 15

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=I%20feel%20you

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, toivottavasti nämä "kaverit ei saa tulla vessaan"-raivoajat eivät ole omien lasteni kavereiden äitejä. 

Jahas nyt jo oikein raivotaan. Teillä taitaa mielikuvitus laukata vähän turhan kovaa. Eiköhän lähes jokainen osaa ihan nätisti sanoa että meille ei saa nyt tulla, ja jokainen varmaan päästää sen kauempaa tulevan muksun vessaan jos on hätä. 

Vierailija
44/49 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa onnellisia, että lapsillanne on kavereita !

Meilläkin oli tytöllä paljon kavereita, kun oli pieni alle kouluikäinen ja vielä ekalla luokallakin yksi kaksi.

Asumme myös omakotitalossa ja lapset tuli ja meni meillä edes taas.

Kaikille tarjosin hellepäivinä ja muinakin vettä ja välipalaa vesimelonia tuoreita herneitä mansikoita joskus mehujädeä jne

kävivät tietty myös vessassa

Monesti leikin lasten kanssa piilotteli pieniä esineitä ympäri puutarhaa, pelailin ulkopelejä, piirreltiin, askarreltiin ,leivottii jne

Kukaan ei koskaan kutsunut lastani kotiinsa tai pihalleen leikkimään, tai mukaan retkille, joille itse aina otin muitakin lapsia mukaani.

Koulu alkoi, ekalla jokunen vielä kävi meillä... sitten loppui...

Tajusin, että olin vain hoitotäti noiden lasten vanhempien mielestä, olin hyväksikäytetty.

He olivat kaiken aikaa lähettäneet tytärensä meille leikkimään, kun se bestis oli harrastuksessa, mummolassa, kaupoilla jne ja heti kun saapui jättivät tyttäreni pois porukasta... Ei sopinut tyttäreni kolmen kimppaan kenenkään seuraan, kaikkien kanssa sujui hiensoti kun se heidän bestis oli muualla...

omani ei bestistä saanut..

Jälkeenpäin ajateltuna olen pahoillani, että en tajunnut tuota kuvioita. Olisin lopettanut lasten meille tulemisen, ehkä jostain olisi silloin löytynyt omalle tyttärellenikin oikea kaveri.

Eli aina ei kannata olla liian kilttti.

Meilläkin nuo tytöt tosiaan tekivät tuota vuosia. Heidän äitinsä kahvittelivat keskenää, ja tytöt, paitsi omani sitten menivät sinne herkkuja syömään.... Vaikka minä aina tarjosin kaikille.

Vierailija
45/49 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

44- näin oli meilläkin. Äidit olivat minua "parempia"- käyttivät vapaan ajan kuntokeskuksessa treenaamiseen, olivathan lapset meillä hoidossa. Omiani ei koskaan kutsuttu heille.Nyt kun käyn salilla itsekin, eivät edes tervehdi. Yksi äideistä julkkis-sukua. Ehkä se tekee ihmisestä muita paremman?

Vierailija
46/49 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille jotkut äidit toivat lapsensa leikkimään eli oikeasti toivat meille hoitoon (kun olin kotona hoitovapaalle).,Söivät, joivat ja kävivät vessassa. Sitten ilmoittivat minulle "koska voivat mennä kotiin". Kiva fiilis kun olin ilmainen hoitotäti.

Onneksi tajusin ajoissa ja keksin tekosyitä, ettei meille voi tulla.

Nyt pojalla muutama kiva kaveri ja onneksi laitoin rajat näille hoitolapsille.

Jos ole muuten hoitotätiä vailla niin kannattas kysyä Mannerheimin Lastensuojeluliitosta.

Vierailija
47/49 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille jotkut äidit toivat lapsensa leikkimään eli oikeasti toivat meille hoitoon (kun olin kotona hoitovapaalle).,Söivät, joivat ja kävivät vessassa. Sitten ilmoittivat minulle "koska voivat mennä kotiin". Kiva fiilis kun olin ilmainen hoitotäti.

Onneksi tajusin ajoissa ja keksin tekosyitä, ettei meille voi tulla.

Nyt pojalla muutama kiva kaveri ja onneksi laitoin rajat näille hoitolapsille.

Jos ole muuten hoitotätiä vailla niin kannattas kysyä Mannerheimin Lastensuojeluliitosta.

Lapsi saa käydä kaverin luona vessassa = kaverin äiti on hoitotäti. Vau, mikä suhteellisuudentaju.

Vierailija
48/49 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin tulla kaksi kertaa viikossa ja loppuaika muualla. Lisäksi siellä ei tarvitse olla koko kylä vaan yksi kaveri riittäköön.

Mun lapset on teinejä ja valitettavasti vasta nyt osaan olla tiukka. Niinhän se menee että kaikki rasitus yhden perheen äidille ja muille ei ole asiaa.

Laita kampoihin sillä jossain vaiheessa menee piuhat poikki. En suostuisi jatkuvaan ramppaamiseen.

Pihalla leikitään muutama tunti ja sitten kotiin syömään ja juomaan sekä vessailemaan.

Vierailija
49/49 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisuus kiitos. Jos et anna niin et saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä