Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman valitsisit?

Vierailija
16.05.2016 |

Työ, josta saat olla pitkään poissa kotona lasten kanssa. Palatessa töihin, työ rentoa 7-15 arkityötä. Rahaa saat sen verran, että pärjäät taloudellisesti, mutta luksukseen ei ole varaa.

Vai:

Työ, jossa lapsen saatuasi palaat sorviin ääreen jo parin kk kuluttua. Matkustat paljon ympäri suomea ja maailmaa. Eli lasten kanssa vietetty aika jää todella vähäiseksi, mutta palkkasi on huima ja pystyt tarjoamaan lapsillesi mahtavat elämykset ja elintilat.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
2/10 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vaihtoehto ehdottomasti.

Nimimerkki kokemusta on molemmista.

Toisessa et näe lasten kasvua lainkaan ja lapset vieraantuu pois olevasta vanhemmasta.

Vierailija
4/10 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei väliä mieluummin mielenkiintoinen työ jos kuitenkin toisella vanhemmista on mahdollisuus olla lasten kanssa.

Vierailija
5/10 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vaihtoehto 100%.

Vierailija
6/10 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai muutankin mieleni, jos ensimmäisen työn palkka on niin huima, ettei sitä tarvitse tehdä kovin montaa vuotta. Sen jälkeen voikin jäädä kokonaan työelämästä pois.

5

Vierailija
7/10 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai muutankin mieleni, jos ensimmäisen työn palkka on niin huima, ettei sitä tarvitse tehdä kovin montaa vuotta. Sen jälkeen voikin jäädä kokonaan työelämästä pois.

5

Rahaa saat sen verran, että pärjäät taloudellisesti, mutta luksukseen ei ole varaa.

Luulen, ettet pääsisi kumpaakaan tekemään :D

Vierailija
8/10 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Minä itseasiassa teen esimerkki 1:n tapaista työtä, tosin minulle rentous tarkoittaa sitä, että työaika ei ala ennen klo 9. Lapsia ei ole eikä tule, koska olen jo liian vanha. En ole koskaan hakenut työttömyyskorvausta, en edes valmistumisen jälkeen (kauan sitten) kun ehdin olla pari kk työttömyyttä. Elin silloin opiskeluaikana tienatuilla säästöilläni.

Vierailija
9/10 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa saat sen verran, että pärjäät taloudellisesti, mutta luksukseen ei ole varaa.

Mitä sitten tarkoittaa "palkkasi on huima ja pystyt tarjoamaan lapsillesi mahtavat elämykset ja elintilat"?

Vierailija
10/10 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi talon sisällä mahdollisuus vielä korkeampaan palkkaan ja asemaan, mutta pelkästään matkapäiviä tulisi siinä samalla yli 100 vuodessa. Minä olen valinnut perheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan