Nuoremmista miehistä kiinnostunut haluaa tietää...
Onko teitä muita samanlaisia? Olen 35v. nainen ja naimisissa, 3 lapsen äiti. Olen aina ollut kiinnostunut nuoremmista miehistä. Miten pahana asiana sitä yleensä pidetään? Nytkin olen ollut ihastunut 16 v nuorempaan komeaan mieheen jo puolen vuoden ajan. Tuntuu vaan niin nololta. Olen lähettänyt silloin tällöin hänelle tekstareita ja lähettämisen jälkeen tullut kamala morkkis. Mitäköhän hän mahtaa ajatella tällaisesta " vanhasta" eukosta etc. Oisko jollain samanlaisia fiiliksiä vai oonko ainoa nuorista miehistä haikaileva?!
Kommentit (6)
Kolmikymppisen miehen näkökulma: Ei sinänsä paha asia ollenkaan. Itsekin olen aina kiinnostunut/kiihottunut (myös) vanhemmista ja kokeneemmista naisista. Teini-ikäisenä varsinkin fantasioin, että pääsisin jonkun 30-50 v. kokeneen ja kiihkeän naisen opetukseen. Ei tosin koskaan ole toteutunut, vaan naiseni ovat olleet itseni ikäisiä. Mutta vieläkin kiihottaa esim. 45 v. uhkea, kiihkeä nainen.
Eri asia sitten on, pitäisikö tulla morkkis siitä, että ylipäätänsä lähettelet flirttailevia tekstareita vieraille miehille aviomiehesi selän takana (näin tulkitsen?). Jos oma vaimoni tekisi noin, en katsoisi hyvällä (oli se toinen mies sitten minkä ikäinen tahansa). Fantasioida saa, mutta kontaktinhaku menee minun mielestäni liian pitkälle...
vanhempi, max kylläkin joku 10-12 vuotta vanhempi, on ihan ok.
Huhhuh..
Sori, en osaa kuvitella..
Lapselle tuntuu vielä, ja erittäin perverssille koko ajatus.
Avokkini oli sinkkuaikanaan (muutama vuosi sitten) mennyt sänkyyn tuon naisen kanssa, hirveässä kännissä. Jälkeenpäin katui sitä hirveästi, ja varsinkin sitten, kun nainen alkoi ahdistella. Baarissa saattoi tulla puristelemaan miestäni perseestä, vaikka minä seisoin 2m päässä. Lisäksi lähetteli tekstareita ja ehdotteli ties mitä, eikä meinannut millään uskoa. Minun piti sitten käydä hänen työpaikallaan päiväsaikaan ilmoittamassa, että voisiko lopettaa ko. toiminnan. Asiakkaitakin hänellä oli, mutta kerran ei muu auttanut...
Vaan tämä oli siis vain yksi esimerkki, varmastikin on myös nuoria miehiä, jotka pitävät vanhemmista naisista. Älä nyt sinä ap ainakaan hurjistu tuommoiseksi ;)
Mä oon 32v ja tapailen 18v poikaa.HUI :)