Hävettää, kun luulin, että eräs henkilö on ihastunut muhun, mutta onkin ihastunut johonkin toiseen
Naurattaa ja hävettää, miten lapsellinen olen ollut! :D
Mitenhän sitä edes kuvittelikin, että joku niin komea vois oikeasti huomata minut...!
Ja miksi mun aina pitää ihastua kaikkiin, jotka on vähänkin mukavia minulle? Miten siitä pääsee eroon??
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tollasia ihmisiä ketkä ihastuu jos vaikka joku on juurikin mukava tai hymyilee. Niiiiiiiin teiniä käyttäytyä noin. Tiedän parikin naista, jotka käyttäytyvät noin.
Mutta minkä sille tekee? Vinkkejä?
ap.
Ole itse itsellesi mukava niin et ole riippuvainen muiden mukavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan tollasia ihmisiä ketkä ihastuu jos vaikka joku on juurikin mukava tai hymyilee. Niiiiiiiin teiniä käyttäytyä noin. Tiedän parikin naista, jotka käyttäytyvät noin.
Niin just. Yleensä ollaan mukavia että saadaan nainen sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Ok. :)
Sama pätee varmaan myös siihen, että ole itse hyvännäköinen, niin ei tarvi ihastua hyvännäköisiin?
Äh, mä vaan ihastun liian helposti!
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. :)
Sama pätee varmaan myös siihen, että ole itse hyvännäköinen, niin ei tarvi ihastua hyvännäköisiin?
Äh, mä vaan ihastun liian helposti!
ap.
Toki saat ihastua hyvännäköisiin, mutta se että joku on mukava taikka vaan hymyilee sulle, ei tarkota että se kertoisi miehen ihastumisesta suhun. Kai itsekin olet mukava ihmisille ilman ihastumista?
Nyt vaan suodatinta päälle.
OT, millainen isäsuhteesi on ollut?
Opettele kohtaamaan ihmisiä äläkä luulottele; riko pilvilinnasi ja laskikenkäsi. Kuinka paljon olet ollut kohteesi kanssa?
Fantasiallasi rikot sydämesi, yrität syyttää muita ja kostaa hankkien pahempia ikävyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
OT, millainen isäsuhteesi on ollut?
Ihan perus. Isä on ollut aina hyvä ja kannustava. Kuinka niin?
ap.
Jos et ole edes olkut mitenkään tekemisissä tämän kanssa, mistä luilet sitten siitä toisesta???
Onko ekat "treffit" olleet täällä vai korviesi välissä?
Jos et ole edes olkut mitenkään tekemisissä tämän kanssa, mistä luilet sitten siitä toisesta???
Onko ekat "treffit" olleet täällä vai korviesi välissä?
Sayanara kirjoitti:
Opettele kohtaamaan ihmisiä äläkä luulottele; riko pilvilinnasi ja laskikenkäsi. Kuinka paljon olet ollut kohteesi kanssa?
Fantasiallasi rikot sydämesi, yrität syyttää muita ja kostaa hankkien pahempia ikävyyksiä.
Se just, että MITEN ne pilvilinnat rikotaan? Mä aina rakentelen pilvilinnoja vaikka miten yrittäisin pitää pään kylmänä.
ap.