Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävällä enemmän kokemusta seksissä

Vierailija
16.05.2016 |

Miten tulla sinuiksi asian kanssa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttimalla siitä, että hän on sinut oman kehonsa kanssa, osaa huomioida sinut, tietää mikä häntä kiihottaa, uskaltaa kysyä mistä sinä pidät?

Vierailija
2/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja pane. Jos et kestä, niin lopeta suhde ja ruikuta täällä, saat varmaan sympatiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttimalla siitä, että hän on sinut oman kehonsa kanssa, osaa huomioida sinut, tietää mikä häntä kiihottaa, uskaltaa kysyä mistä sinä pidät?

Valitettavasti hänen kokemus ei näy taidoissa ja hän on kehittynyt vasta kanssani.

Ap

Vierailija
4/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla parilla on tasan yhtä monta panoa tasan yhtä monen eri ihmisen kanssa, joten mitä väliä? Nauti seksistä ja lopeta ruikuttaminen.

Vierailija
5/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti hänen kokemus ei näy taidoissa ja hän on kehittynyt vasta kanssani.

Ap

Niin, eli mikä sinun ongelmasi oli?

Vierailija
6/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia miehellä ylipäätään pitäs olla enemmän kokemusta kun naisella? Ehkä sun kannattas olla sinkku.

Vierailija
7/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joten mikä se pulma tässä sitten on?

Ääliö!

Vierailija
8/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naisen kanssa vaan plussaa, jos sinulla olisi enemmän kokemusta niin saisit kuulla siitä jatkuvasti eikä epävarmaa naista jaksa kukaan, meilläkin nainen luulee että on se kokeneempi vaikka onkin nuorempi ja hyvä näin.

Vierailija
9/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia miehellä ylipäätään pitäs olla enemmän kokemusta kun naisella? Ehkä sun kannattas olla sinkku.

Olisi edes suunnilleen saman verran kokemusta.

Ap

Vierailija
10/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä sillä kokemuksella on jos se ei näy taidossa? Mitä tarkoitat kokemuksella? Useampia seksikumppaneita kuin sinulla? Mitä väliä?

Vierailija
11/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä se ongelma nyt oli :D

Vierailija
12/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla ongelma. Jos niistä entisistä ei ole tullut tauteja, niin mitä niistä?

Vierailija
13/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot luuseri, naiset ei kiinnostu sinusta, koska et ole saanut pildeä niin paljon kuin haluaisit.

Alfamies saa aina. Sä et ole sellainen.

Vierailija
14/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli kokemus vain puheissa. Jos tainnut olla lahna muissa suhteissa

Vierailija
15/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pään sisällä tämä ongelma enemmän onkin ja riittämättömyyden pelko.

Ap

Vierailija
16/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap mieti miksi koet riittämättömyyttä? Koetko että miehellä pitäisi olla enemmän kokemusta kuin naisella noin yleisesti? Pelkäätkö että itse haluat kokeilla muita koska ei riittävästi kokemusta muista ennen pitkää suhdetta? Luuletko että naisesi hyötyisi jotenkin siitä että sinulla olisi ollut useampia naisia ennen suhdetta?

Lukumäärällä ei liene mitään yhteyttä miehen taitojen ja halujen kanssa. Vaikka olisi touhunnut 10 yhden yön surkeaa keikkaa niin niissä ei välttämättä opi yhtä paljoa kun kuukaudessa opitte yhdessä jos vain haluatte oppia tuntemaan mistä kumpikin nauttii. Ei se määrä vaan se laatu.

Koeta päästä asiasta yli ettei se pilaa turhaa suhdettanne.

Vierailija
17/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

I feel you. itselläni yhdellä kädellä laskettava, aina parisuhteessa. naisellani varmaan lähemmäs jos ei yli 100 eri kumppania suhteista yhden yön juttuihin. lakkaa ajattelemasta asiaa, keskity antamaan nautinto ja pidättäydy ite sen saamisesta kunnes rakkaasi suurinpiirtein kahlitsee sänkyyn ja panee aivot pihalle.

jos et riitä niin ei hän sinun nautinnoistasi piittaisi omiensa jälkeen

Vierailija
18/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiassa on hienoinen epäsuhta sillä naiset vaativat, että saavat rennosti harrastaa sinkkuseksiä vaikka sadan miehen kanssa, mutta mitään osaamatonta ja kokematonta nyhrevöä eivät huoli. Eli nainen saa olla kuin paraskin lutkamunahaukka, mutta miehen PITÄÄ olla vielä taitavampi, ehkä mieluiten ilman harjoittelua. :)

Vierailija
19/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuolla tavoin sä varmasti saatkin niitä ongelmia. Varmaan tulee riittämätön olo jos koko ajan pelkäät, että et riitä. Siitä tulee itseään vahvistava kierre, joka ei taatusti johda mihinkään hyvään.

En mä nyt osaa neuvoa, mitä tehdä naisesi kanssa kun en yhtään tiedä mistä hän pitää, mutta älä nyt ainakaan ala pyytelemään anteeksi punkassa vaan hoida homma omalla tavallasi ja katso, mikä toimii.

Vierailija
20/25 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen suhteeni kaatui siihen, että silloinen tyttöystäväni ei kestänyt ajatusta minusta kenenkään muun kanssa. Hän oli tavatessamme neitsyt ja minua 8v nuorempi, minulla oli jo ennestään seksikokemusta vähän liiankin kanssa enkä ole siitä erityisen ylpeä. 

Exä saattoi pahoittaa mielensä aivan yllättäen alkaessaan miettiä mitä olen esimerkiksi sohvallani saattanut tehdä muiden naisten kanssa (ennen suhteemme alkua) ja pitää sitten jäätävää mykkäkoulua päiväkausien ajan. Hyvästä ystävästäni hän kysyi suoraan, onko välillämme ollut koskaan mitään, ja kun vastasin totuudenmukaisesti,  että joskus vuosia sitten tähän ystävään tutustuessamme välillämme oli pientä vipinää joka ei johtanut sen kummempaan, oli helvetti irti eikä hän puhunut minulle viikkoon. En osaa tai halua valehdella, joten nämä tämänkaltaiset tenttaamiset olivat todella ahdistavia. Lopulta olin jatkuvasti varpaillani ja väistelin parhaani mukaan puheenaiheita joista hän saattaisi pahoittaa mielensä ja aloittaa taas hyisen mykkäkoulun. Tunsin itseni lopulta jotenkin todella saastaiseksi ja likaiseksi koska olen nuoruusvuosinani ehtinyt harrastaa lyhyitä ja pidempiäkin suhteita (ennen kuin tiesin edes koko ihmisen olemassaolosta).

Tiedostin kyllä että koko asetelma on naurettava, mutta sellaiseen mielentilaan tuo tilanne minut vähitellen ajoi. Olin kuin koiranpentu joka jatkuvasti juoksee toisen perässä ja janoaa rakkautta todistellen tunteitaan. Säälittävää, tiedän.

Tyyppi olisi toisaalta itse pitkän suhteen aikana halunnut hankkia kokemusta seksistä myös muiden kanssa, ja kun asiasta keskusteltiin avoimesti lupasin harkita sitä, että omasta puolestani sallisin sen. Tämä jäi kuitenkin onneksi vain puheen tasolle, ja neljän vuoden suhteen jälkeen olin niin helvetin lopussa ja itsetunto täysin romuna, että vapautin jääkuningattaren lopulta vapaille markkinoille hankkimaan sitä kaipaamaansa seksikokemusta, eikä muuten ole kaduttanut. Jälkeenpäin harmittaa vain, että tuhlasin niin monta vuotta nuoruudestani tuollaisessa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä