Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten motivoitua työhön josta ei pidä

Vierailija
16.05.2016 |

Palkkakin on huono

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity sen hyviin puoliin

Pyri vaikuttamaan työhösi

Mieti, miksi sitä tarvitaan

Ajattele, että hunokin palkka on kuitenkin rahaa. Jos sitä ei olisi asiasi olisivat vielä ankeammin.

Vierailija
2/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity sen hyviin puoliin

Pyri vaikuttamaan työhösi

Mieti, miksi sitä tarvitaan

Ajattele, että hunokin palkka on kuitenkin rahaa. Jos sitä ei olisi asiasi olisivat vielä ankeammin.

Entä jos ei voi vaikuttaa? Entä jos se mikä tökkii, on juuri se, että työtä ei tarvita mihinkään tai ei vain ole riittävästi järkevää tekemistä? Jos mietin mitä hyviä puolia työssäni on niin ainoa mitä keksin on lyhyt työmatka. Ei sen asian voimin jaksa ikuisesti tulla vastenmieliseen paikkaan.

Ärsyttää että aina kehotetaan "tuunaamaan työtään". Omassa työpaikassani se on ihan mahdotonta.

En ole ap, mutta samat on ongelmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue sitten joutoajalla jotain kehittävää.

Vierailija
4/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin pahimpina hetkinä ihan konkreettisesti, että mitä sillä sen hetken palkalla saa. Vaikka ne eivät olekaan isoja asioita, niin kuitenkin sellaisia, joita ilman en haluaisi elää. Myös se hetki palkkakaudesta, kun on tienattu asumisrahat taas kuukaudeksi, on motivoiva.

Vierailija
5/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen vaativassa asiantuntijatyössä alalla jolla olen totaalisen lahjaton. Olen työssäni huono, vaikka on 15 vuoden kokemus. Tämä huonous korpeaa itseäni koko ajan, ja on jatkuva pelko siitä että osaamattomuus taas paljastuu. Inhottaa olla aina se huono, jota muiden täytyy autella, mutta eipä mitään voikaan... Kestetty jo 15 vuotta, eiköhän tämä eläkeikään mene...

Vierailija
6/6 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainospostinjaon ainoa motiivi on työkkärin uhkaama ilmoitus työmarkkinatukeni lakkauttamisesta,mikäli suunnittelen lopputilin ottamista työstä.

En tulisi neljää kuukautta toimeen ilman työmarkkinatukea,sillä palkka mainospostinjaosta on vain n. 120e/kk.

Luopuisin siitä heti ja ilomielin  ilman tätä sanktiouhkaa.

Pystyisin kyllä kehittämään jostain ns. pimeistä hommista sen 120,ja enemmänkin/kk vaikkapa leikkaamalla ihmisten orapihlaja-aitoja (kone on).

TE-toimisto on nykyään enää  kiristäjä ja uhkaaja toimeentulon katkaisussa.

Nykyään esim. mainosfirmoilla+te-toimistolla (niitä palvellen)  on vapaasti hallituksen lupa  (kenenkään tai minkään tahon siihen puuttumatta )teettää ihmisillä pakkotyötä puoli-ilmaiseksi.

Teettää sitä siis niillä työttömillä , jotka kuvittelivat että hallituksen lupaukset 300euron lisätienestimahdollisuuksista pitivät paikkaansa. Mainospostinjakaja=pilkkapalkkaan ja pakkotyöhön sidottu orja vailla mitään alkeellisimpiakaan työsuhde-etuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän