Heh, olipas kivan vaivaannuttavaa kun varattujen miesten katseet nauliintuivat minuun XD
Ensin kävelen plusmiinus-teinipariskunnan ohi ja jo kaukaa tunnen pistävän katseen (naisen/tytön puolelta), ja vaivaannuttavan fiiliksen kun poika/mies katsoo ja jatkan kaikessa hiljaisuudessa ohi XD Sitten myöhemmin kaupassa joku mies naisensa kanssa katsoo _hieman liian pitkään_ ja minä katson vaivaantuneena lattiaa. XD
Kommentit (43)
Uu mikä misu! Kis kis, elä mee sinne tuu tänne! Sitähän ne naiset ajatteli, etkö tajunnut?! Ehkä miehetkin. Oot vaan _niin_ kuuma!
Vierailija kirjoitti:
Et o sit vissiin tottunut huomioon kun nyt näin kovasti kutittelee av-palstalle asti :D Justko alko kuukautiset, no tervetuloa naisten maailmaan!
Iteasias just alko hillomunkki päivät XDD kirjotetaaks se yhtee xDdd
Ap
Vaimo kyllä tietää että katselen, eikä välitä, itsekin katselee jos hyvät tissit näkyy. Kesä ja kevyet vaatteet, mukavaa aikaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Muita naisia ei kukaan ikinä olekaan katsonut
XD Pitäisikö minun sanoa, että olipas kivan vaivaannuttavaa, kun varatut miehet katsoivat sadan muun naisen lisäksi minuakin XD
No minäkin katselen miehiä ja mies saa katsella naisia. Kauniita / komeita ihmisiä on kiva katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo kyllä tietää että katselen, eikä välitä, itsekin katselee jos hyvät tissit näkyy. Kesä ja kevyet vaatteet, mukavaa aikaa. :)
Minulla on farkut ja collegepaita XD paljasta ihoa näkyy naamassa XD
Vierailija kirjoitti:
No minäkin katselen miehiä ja mies saa katsella naisia. Kauniita / komeita ihmisiä on kiva katsella.
On kivaa olla kohteena päivittäin XD Toisinaan kyllä ahdistaa XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et o sit vissiin tottunut huomioon kun nyt näin kovasti kutittelee av-palstalle asti :D Justko alko kuukautiset, no tervetuloa naisten maailmaan!
Iteasias just alko hillomunkki päivät XDD kirjotetaaks se yhtee xDdd
Ap
XD Huomaatko, etten ole allekirjoittanut yhtäkään viestiäni XD Menkat ovat tältä kuulta ohi XD
Ap varmaan joku nelikymppinen mamma, jolla treenattu kroppa ja kuvittelee, että ois mahiksii niihin miehiin. No ei oo. Katellahan aina voi.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, olet ilmeisen nuori. Paljon vaivaannuttavampia asioita on edessä, ja takaan, ettei huomiota jatku ikuisesti. T: tänään 37 v
Onneksi olen babyface XD
Vierailija kirjoitti:
No joo. Kyllähän miehet katsoo, aika lailla parisuhdestatuksesta riippumatta. (Luulen että naistenkin päät kääntyvät joskus.) Mutta mitä väliä. Antaa katsoa. Ei tunnu suakaan haittaavan. Ja kyllä ne niiden naisetkin tietää että se pään kääntänyt nainen unohtuu kahdessa sekunnissa.
TBH, jollain tapaa on surullista ajatella asiaa XD Ei jostain syystä haittaa tämä sinkkuus nyt yhtään XD Alkuvuodesta erosin.
Vierailija kirjoitti:
Katsoa voi niin monesta syystä.
No uskon tietäväni syyn, jos olen kuullut samat sanat tuhanteen kertaan tuhannelta eri mieheltä XD
Toihan on teineille ihan tyypillistä käytöstä. Kun ollaan vielä epävarmoja itsestä, niin kaikki huomio otetaan vastaan juuri noin kuin ap kuvaili. Testataan omaa viehätysvoimaa epävarmuuksissaan ja katsotaan kaikkia ihmisiä silleen "huomaatsä mut, huomaatsä mut", kunnes vastapuoli katsoo perään, että "mitä ihmettä toi tossa kuikuilee koko ajan".
Kuuluu kehitysvaiheeseen. Lukemista aiheesta googlaamalla nuoruusiän narsismi.
Vierailija kirjoitti:
Toihan on teineille ihan tyypillistä käytöstä. Kun ollaan vielä epävarmoja itsestä, niin kaikki huomio otetaan vastaan juuri noin kuin ap kuvaili. Testataan omaa viehätysvoimaa epävarmuuksissaan ja katsotaan kaikkia ihmisiä silleen "huomaatsä mut, huomaatsä mut", kunnes vastapuoli katsoo perään, että "mitä ihmettä toi tossa kuikuilee koko ajan".
En ole teini XD Enkä puhu tästä illasta vaan koko elämästäni XD Minä en kyttäile ihmisiä pitkään, olen ujo XD ja sinä olet kade XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole teini XD Enkä puhu tästä illasta vaan koko elämästäni XD Minä en kyttäile ihmisiä pitkään, olen ujo XD ja sinä olet kade XD
Ja sori mutta aika helvetin moni on ollut lääpällään minuun XD voin laskea kaikki keiden tiedän varmasti olleen XD wait for it...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sori mutta aika helvetin moni on ollut lääpällään minuun XD voin laskea kaikki keiden tiedän varmasti olleen XD wait for it...
Kahdeksan kohdalla menin sekaisin laskuissa XD sitten on erikseen kiinnostuneet XD
Eicää! XD