Heh, olipas kivan vaivaannuttavaa kun varattujen miesten katseet nauliintuivat minuun XD
Ensin kävelen plusmiinus-teinipariskunnan ohi ja jo kaukaa tunnen pistävän katseen (naisen/tytön puolelta), ja vaivaannuttavan fiiliksen kun poika/mies katsoo ja jatkan kaikessa hiljaisuudessa ohi XD Sitten myöhemmin kaupassa joku mies naisensa kanssa katsoo _hieman liian pitkään_ ja minä katson vaivaantuneena lattiaa. XD
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko hieman laihduttaa?
XD Kannattaisi, jos olet tyytymätön itseesi.
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö sun cameltoe vai miksi tuijottavat?
Ei näy kamelinvarvas farkkujen läpi XD
Et o sit vissiin tottunut huomioon kun nyt näin kovasti kutittelee av-palstalle asti :D Justko alko kuukautiset, no tervetuloa naisten maailmaan!
Vierailija kirjoitti:
Et o sit vissiin tottunut huomioon kun nyt näin kovasti kutittelee av-palstalle asti :D Justko alko kuukautiset, no tervetuloa naisten maailmaan!
Itse asiassa olen tottunut hieman liikaakin XD
Sori ap, mutta tämä tarinointisi on kivan vaivaannuttavaa keski-ikään asti ehtineen ja pikkuisen elämää nähneen naisen näkökulmasta.
Ei muuten näkynyt tisseistäkään millin vertaa, koska minulla on paksu collegepusero XD
Vierailija kirjoitti:
Sori ap, mutta tämä tarinointisi on kivan vaivaannuttavaa keski-ikään asti ehtineen ja pikkuisen elämää nähneen naisen näkökulmasta.
XD Minkä minä sille voin että miehet katsovat. XD
Älä huoli, olet ilmeisen nuori. Paljon vaivaannuttavampia asioita on edessä, ja takaan, ettei huomiota jatku ikuisesti. T: tänään 37 v
No joo. Kyllähän miehet katsoo, aika lailla parisuhdestatuksesta riippumatta. (Luulen että naistenkin päät kääntyvät joskus.) Mutta mitä väliä. Antaa katsoa. Ei tunnu suakaan haittaavan. Ja kyllä ne niiden naisetkin tietää että se pään kääntänyt nainen unohtuu kahdessa sekunnissa.
Näkyikö sun cameltoe vai miksi tuijottavat?