Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisit jos miehesi tekisi näin?

Vierailija
15.05.2016 |

Olimme lomalla ulkomailla. Matkustimme kaupungista junalla pienemmälle paikkakunnalle isoon yleisötapahtumaan. Ei kännyköitä mukana. Ja sitten tapahtuman loputtua mies haluaa lähteä esiintyjien takahuoneelle josko näkisi läheltä suuren idolinsa. Väki velloo joka suuntaan, on tiesulkuja ja aitoja ja sitten hän vain yhtäkkiä katoaa väkijoukkoon ja jättää minut kuin nallin kalliolle. Hän tajuaa että jään jälkeen mutta livahtaa sulkujen ohi ja menee menojaan.En pysty seuraamaan ja kadotan hänet pian näkyvistä. Meillä on junaliput viimeiseen junaan jonka lähtöön ei ole kauheasti aikaa ja liput ovat miehellä. Asemalle on joitakin kilometrejä matkaa. Olen väsynyt ja menen ihan paniikkiin. Lopulta kiipeän jonkun aidan tai vastaavan korokkeen päälle ja vietän loppuajan sieltä väkimassoja tähyillen ja toivon että mies tulee ja huomaa minut. Ilta alkaa pimentyä ja olen todella hermostunut. Lopulta pari minuuttia ennen junanlähtöä hän tulee ja juoksemme viimeisinä junaan. Olen aivan raivona mutta miehen mielestä hän ei ole tehnyt mitään väärää. Mitä mieltä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ketjun aloittaja saa aina haukut, ja nainen on syyllinen aina, jos mies on tehnyt jotain tyhmää. Älä siis välitä näistä haukkuviesteistä, ap.

Mies teki väärin ja toimi oudosti ja itsekeskeisesti. Etkä tehnyt väärin, kun "annoit" liput miehelle. Nää vastaajat taitaa itse olla jotain mt-ongelmaisia.

Vierailija
22/28 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheesi menivät hieman sekaisin,olitko itse ihan ok????Muunneltua totuutta,vain sinun näkökulmastasi katsottuna.Onneton ruikuttaja ,hyvä kun erositte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa miten meillä menisi. Mies ei lähtisi tuollaisessa tilanteessa missään nimessä ilman minua mihinkään, vaan olisi koko ajan vierelläni. On hyvin suojelevainen ihminen, näkee minut jossain määrin avuttomana tuollaisissa tilanteissa, luultavasti suuren kokoeromme vuoksi ja kokee suojelunhalua minua kohtaan. Ehkä vähän liikaakiin, mutta parempi niin päin kuin tuollainen teko, että vielä lippujen kanssa karkaa ja häviää.

Vierailija
24/28 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se sama eksytysketjun aloittaja.

Sanoisin, ettei kannata ihan näin paljoa vatvoa ikivanhoja asioita. Vähän nyt itsenäisyyttä. Ei mitään sattunut eikä satu kun oppii vähän itse huolehtimaan itsestään

Vierailija
25/28 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa se ketju mies eksyttää tms, oli talvella täällä. Kuulostaa siltä. Henkistä väkivaltaa.

Vierailija
26/28 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eksytysketjun aloittaja eikä vastaavaa tapahtunut kuin tuon yhden kerran. Muuta kaikkea sitten senkin edestä.

Täytyy mielenkiinnosta etsiä tuokin ketju.

Ap

Vierailija
27/28 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/28 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huikannut miehen perään, että nähdään asemalla. Ja lähtenyt kävelemään sinne päin omia aikojani. Toki hän sinne tulee, koska lippu ko. junaan. Oisin odotellut siinä junan laiturin päässä, siitä mies olisi kumminkin junalle tullut.

Väkijoukossa voi käydä noin. Ei siihen mitään erityistä kiusantekoa tarvita. Kai mies oletti aikuisen ihmisen löytävän sinne asemalle itsekin ajoissa.