Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3688)

Vierailija
3681/3688 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini, vanha n-kääkkä, oli ilmeisesti minusta mustasukkainen (?).

Hän järjestelmällisesti yritti karkoittaa kaikki naiset joiden kanssa edes epäili tai kuvitteli minulla olevan jotain tekeillä.

Hän oli värvännyt veljeni ja jonkun kaverinsa seuraamaan minua netissä. Esitteli kotona käydessä minulle saamiaan tulosteita eri nettifoorumeilta keskusteluista joihin olin osallistunut.

Yritti sabotoida jokaista vuokra-, työ- tai harjoittelusuhdetta joka minulla oli.

Yritti taas naittaa minua jollekin vähä-älyiselle rumalle sukulaislikalleen ja toisaalta loi suhteita ihmisiin joiden kanssa kuvitteli minulla olevan jotain tekemistä.

Insestillä tavalla mustasukkainen? 

Vierailija
3682/3688 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upup

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3683/3688 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies seuraili monta viikkoa kotinsa ikkunoista ohikulkevia ihmisiä, oli todella varma, että kymmenet kulkijat oli minun panojani! Toki ne rakastajat tahallaan ärsytti exää noin toimimalla. Exä oli siis sairastunut aiemmin henkisesti, niin se selittää käytöksen. 

Vierailija
3684/3688 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa täällä kerrotuista tapauksista ei ole enää mitään mustasukkaisuutta, vaan psyykkistä sairautta. Kannattaa tarkastaa ennen seurustelua onko tyypillä todettu aiemmin psykoosisairaus. Vaikka hoitotasapaino olisi kunnossa tulee se hulluus sieltä näkyviin helposti.

Oma lukunsa on sitten nämä persoonallisuushäiriöiset, jotka kyllä tietää ettei se muija/ukko nyt kaikkia vastaantulijoita oikeasti pane, mutta kunhan kiusaa näillä "epäilyillään".

Vierailija
3685/3688 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti teillä on ollut sairaita parisuhteita. Teillä ei taida olla minkäänlaista arvostelukykyä kun olette alkaneet suhteisiin ja pysyneet niissä tuollaisten hullujen kanssa. 

Vierailija
3686/3688 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3687/3688 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3688/3688 |